Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Nej, jeg ventede 24 timer med at si frøene. Det kan jeg godt se ikke er blevet nævnt tidligere, men jeg gjorde skam som folk rådede mig til.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Der er helt sikkert en væsentlig forskel mellem at indtage alt, rub og stub, og så kun at indtage vandet (eller de fleste andre ekstraktionsmetoder). Man får aldrig det hele med. Det skulle jeg have skrevet i min tidligere post - det beklager jeg! Men jeg tror nu jeg ville være blevet godt blæst af den dosis 'vand' hvis den havde stået 24 timer. Og jeg går ud fra pulveret var helt fint kværnet? Men så kan det være du skal forsøge dig med en anden ekstraktionsmetode, eller simpelthen indtage frøpulveret næste gang (og lide under kvalmen m.m.), hvis der bliver en sådan. God vind!

Dedikeret medlem

Har brugt en stavblænder, bærger samt vand+citronsaft et par gange med god effekt, og hurtig knuste frø.

Kom hele molivitten ned i bærgeret, i med blænderen og spind det runt til du ikke hører frøene ramme på den mere! Dog er det nok en god idé at lade frøene trække lidt vand først, da det ikke er så hårdt på køkkengrejet hehe.

Skal dog siges det er en ret god idé at have vandet med nede når du vil knuse dem, da de ellers kan flyve ret langt rundt i køkkenet - og ja 10g frø kan sku fylde meget på køkken bord og gulv (DOH!). Og det hjælper også lidt på den larm det forsager når de knuses - evt. hold et viskestykke omkring bærgeret også, for at dæmpe yderligere.

Junior medlem

Vil det psykoaktive stof i frøene trænge ud i vandet og giftstofferne blive i de knuste frø? Hvordan kan man være sikker på det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tommah skrev:
Jeg siede frøene. Og jeg havde planlagt et mere kraftigt trip, derfor blev var det en smule skuffende.

Du kunne evt. overveje at indtage dosen ad flere omgange. Ikke bare kan du styre dosis lidt mere fint, men der kan sommetider være en mentalhygiejnisk effekt i at onset ikke kaster én hårdt ned i jorden med en gang narko-judo :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]