Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel: WUUHUUU!
HA HA HA - hvis du kommer ind så skal jeg nok misbruge nogle stoffer for dig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
nice dex..og øhhh ego jeg troede ik du ville tage stoffer mere eller er det bare mig der er blæst lol [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hehe, ja... "Rygproblemer", da jeg fortalte det mærkede han lidt på min rygrad og sagde "Ja, det kan jeg godt mærke at du har"... Øeh... Kan du det?

Analog: jeg har da heller ikke rørt noget i 6 uger, og jeg har aldrig sagt aldrig mere, fordi, well, man skal vel osse have det skægt ikke????

Jeg starter op igen enten den første eller den 15 - så jeg skal nok tage stoffer samtlige weekender i næste måned, men hvad fanden jeg har jo osse føsda!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det er griner at vi stikker til EGO fordi vi mener at han ikke tager NOK stoffer - totalt den omvendte verden *låååål*. Minder mig om en smadret cracknigga' som jeg mødte på gaden i Madrid. Han kunne simpelt hen ikke forstå at jeg ikke ville købe hans skodcoke - "porque???" sagde han. Han var fanme griner!!!

-Hygge

Æeh jeg tager vist ikke nok stoffer mere, den der med crackniggeren, den dårlige coke - mig der ikke tager nok stoffer og antimilitær tingen, plus heldbredstingen, well, jeg er fandme tabt, hvad er konklusionen på alt dette????

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af EGO:
Fuskerne bliver hurtigt opdaget, well, fuck det, mon det er gået op for dem at vi ikke gider slås i en krig der ikke har noget med os at gøre, kan de ikke bare afskaffe guns og alt det pis, giv os nogle økser og sværd, køller og morgenstjerner, så er jeg squ med - det er osse meget mere fair, altså for os vikinger, fordi så overtager vi verdenen, fordi vi er fandme de sejeste her i verdenen, intet kan klare en viking i closecombat, han kan æde 8 jægersoldater til morgenmad og stadigvæk vil han skrige efter mere...................<HR></BLOCKQUOTE>

Det er jo det samme jeg har prøvet på at sige, mens du har snakket om at flygte til Goa [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Derfor flygter jeg squ da til goa alligevel, jeg er ikke viking, jeg er shaman, vi kæmper ikke, vi tripper bare......

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@-)EGO - ikke nigger men nigga'. Nigger er racistisk, nigga er bare respekt. Hvide kan oxo godt være niggas - det kommer helt an på dit hood.

-Stay frosty!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Da jeg blev røvet af to sorte med curly locks i Amsterdam og de sagde: "Give me all your money nigga" virkede det sgu ikke særligt respektfuldt. Jeg tror kun det er respektfuldt overfor andre niggas og ikke overfor hvide...

PS. Dette var IKKE et racistisk indlæg

Greeeeeeeets

Ashoka

[ 23 2001: Besked ændret af: Ashoka ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]