extanor skrev:
Du kan vel ikke blive mere Arogant vel ? DER ER KUN PLADS TIL FOLK MED ET KAMMERA HER! denne linje står ikke i reglerne, derfor syntes jeg ikke det er særlig fornuftigt sagt.
Slap da af. Et billede vil kun hjælpe til at få stillet en diagnose. Hvis du ud fra den lille mængde information Thurø har givet kan fortælle hvad problemet er, så sig det. Dette er hvad du ved indtil videre:
Thurø skrev:
Hej jeg har lige fået sat mine første to planter op. Er ikke sikker på hvad det art det er da jeg har fået sådan en lykkepose. Men mit problem er at mine planter knækker når de er blevet en en 2-3 cm høje er der nogen der ved hvad det kan skyldes??
Thurø skrev:
Altså den knækker nede ved roden sådan næsten helt over og så går der en dag eller to og så dør de
Ikke meget, vel. Der står eksempelvis ikke om planterne står udenfor eller om han har spiret frøene først eller plantet direkte i jord.
Indtil nu er der ikke nogle der har kommet med noget definitivt, kun gætterier, og det er sku også svært andet. Derfor er det fuldstændigt legitimt at bede folk om at komme med et billede af deres problem. Det vidner ikke om arrogance fra hverken KK eller Ganja-Man, men om et par mennesker der er villige til at hjælpe, men mangler information for at kunne gøre det præcist.
Hav en god søndag.
-RuneK