Jeg må godt nok indrømme du smed mig af tråden i et par sekunder Lakhippien hehe.
Men tror jeg forstår dig nu, du sidder altså lidt i samme problem som inca?
Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor du skulle være bekymret. Du har sat dine planter ud den 25. Maj, der burde være mere end rigelig tid for dem at vokse og blomstre inden det bliver koldt her i lille Danmark.
Som tommelfinger regel har de fleste outdoor-grow planter en blomstringsface på mellem 6-11 uger tror jeg, med nogle sorter der svinger med +-1-2 uger.
Ved ikke præcist hvad dine NL har, men det kan du vel slå op ?
Dvs. du har mere end rigelig tid tilbage =)
Det vigtigste er nok at du sørger meget godt for dem mht. vand og gødning.
Det har været en meget varm sommer, og hvis de er under dine forældres kontrol er det ikke sikkert de passer lige så meget på dem så du ville gøre..
Lidt af en risiko at tage, men; to each his own.
Der burde dog ikke være noget problem med dit grow Lakhippien, det lyder på infoen som om du har styr på det, og tiden er i hvert fald ikke noget problem.
Det er værre med trådstarter, vi kan ikke rigtigt hjælpe hvis du ikke kommer med noget basic info ligesom Lakhippien gjorde (da han nakkede din tråd

).
EDIT:
Fandt info om dine NLs:
http://marijuanastrains.com/northernlig ... juana.htmlIfølge den side burde de nå deres peak growth ved 1-1,25m højde.
Deres blomstringsface er på 6-8 =)
Så dine burde være 'all good'.
Hygge