Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
heaven skrev:
vi har masser af god skunk også som nødplan for at vi kan være sikre på der ikke sker noget tager jeg noget morfin med HVIS DET SKULLE ske at et badtrip finder sted ( hvilket jeg er ret sikker på det ikke gør ) men det er jo rart at have lidt nødhjælp med , har hørt at morfin skulle dæmpe lsd virkningen utrolig meget :peace:

PAS PÅ med at dosere noget så farligt som morfin når I er påvirkede af syre!! Hvis man er på et badtrip kan man nemt komme til at tage for meget, fordi man vil gøre næsten hvad som helst for at komme vær fra den tilstand. Dømmekraften med hensyn til doser kan også være noget svækkede i den tilstand.
Mit råd er at I lader morfinen blive hjemme, og eventuelt tager et par Valium med - det fungerer alligevel bedre som nødbremse, og er ikke så farligt. Men lad det være en sidste udvej - det er som regel bedst at lade trippet køre til ende.
...Men det lyder som om I har god set & setting og har tænkt over tingene - så det lyder usandsynligt at et badtrip skulle dukke op. Jeg ønsker jer et sjovt og spændende (og sikkert) trip når I kommer så langt.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
takker jeg er desvær den eneste af mine venner der tør psychedelia men nu har jeg overtalt en af mine bedste venner for han kan godt høre jeg har styr på det han har en stor respekt for LSD og jeg har også en meget stor respekt for LSD , men ja jeg har styr på settings min far som er gammel hippie har også lært mig at håndtere LSD på den rigtige måde og sagt hva man skal passe på med og hvad han oplevede på LSD ikke fordi der er nogen der ved hvordan man egentlig håndtere LSD fordi det er jo ikke helt nemt men jeg tar bare toget til endestationen og ligger mig til at sove med en god skunk joint :D :peace: lige et sidste spørgsmål , er det meget uansvarligt hvis jeg tager en meget lav ecstasy dose før jeg tager LSD'en ?? har læst om candyflipping men har i nogle gode råd men ecstasy og LSD på samme tid eller skal man holde sig fra det og kun tage 1 ting ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
heaven skrev:
lige et sidste spørgsmål , er det meget uansvarligt hvis jeg tager en meget lav ecstasy dose før jeg tager LSD'en ?? har læst om candyflipping men har i nogle gode råd men ecstasy og LSD på samme tid eller skal man holde sig fra det og kun tage 1 ting ?

Jeg mener altid at man bør lære stofferne at kende hver for sig før man begynder at vove sig ud i at kombinere. Der er ikke noget galt med MDMA + LSD - men efter trippet vil I ikke vide meget om hvad LSD gør, kun hvad LSD + MDMA gør.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

han har prøvet ecstasy, men meningen var at fyrre den af i byen på ecstasy og tage hjem til naturen og ryge tjald og hygge på LSD , eller også gør vi det omvendt også blir vi i naturen hele dagen og dropper byturen på ecstasy og tager lidt ecstasy mens vi sidder på lsd self, efter nogle gode timer på lsd :D de mærker jeg får fat i skulle virke 8-12 timer så der er masser af tid til at nyde LSD alene også tilsidst prøve med lidt ecstasy oven i :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@heaven: Det skulle vel aldrig være den idylliske odderbakke i skal ligge og stege på vel? :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

:peace:

Senest rettet af Budha 29 jul 2008 12:55, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
heaven skrev:
hey nej desvær det er en i stilling vil du være med jeg gir :D bare kom så kan vi mødes :peace:

Haha, går nok mester ;). Lang tid siden jeg er kommet derude.

Edit: Og har heller ikke tænkt mig at nappe lucy med folk jeg ikke kender, det burde du heller ikke gøre.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Benytter lige denne tråd til at hive et nyt spørgsmål op ad hatten.
- Ovenstående eksperiment blev pga. interne grunde ikke til noget, desværre. Den flydende syre er
ikke længere tilgængelig, det er et ½ Rolling Stones mærke dog (Ja, desværre kun ½)
Så spørgsmålet lyder følgende: Hvis vi er 2 personer der deler et ½ mærke Rolling Stones i dette fantastiske vejr, vil vi så få en mærkbar virkning?

- Peace :>

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

sjovt du siger det jeg kunne heller ik få fat i jubilæums mærker så det er blevet til en omgang svampe som bliver købt om få dage :D er der meget stor forskel på svampe og lsd ? hvad kan i bedst lide :D :peace: altså et kvart rolling stones mærke burde man vel godt kunne mærke lidt hvertfald :D prøv og vend tilbage og fortæl :peace:

Medlem
Brugeravatar

Jeg skal nok vende tilbage og komme med et hurtigt referat, måske endda en trip rapport :)
Men som du siger så synes jeg også det er umuligt at få fat i noget syre lige for tiden, ja selv svampe
har jeg svært ved at komme i besiddelse af. Håber på bedre tider ;)

Held og lykke med dit svampetrip.

- Peace :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Ja det skal nok blive sweet men ja nogen har let ved af få fat i ting og andre har svært kommer an på dealeren/dealerne god tripper :D

Medlem

Jeg har altid holdt mig til at redosering med syre er et no go. Der er umiddelbart ikke andet end din egen idé om hvor påvirket du er. Det er den store forskel på syre og alt andet; der er bare ikke den der bodyload til at indikere hvor langt væk du er. Så mit klare råd er at nyde de 12 timer rundt i trippet, opleve hvordan hver time har sit særpræg. Husker det som den mest fantastiske oplevelse at se hvordan det udvikler sig.
Syre er ikke narko, det handler ikke om at være smadret så dosering er et helt andet spørgsmål med Lucy.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
heaven skrev:
sjovt du siger det jeg kunne heller ik få fat i jubilæums mærker så det er blevet til en omgang svampe som bliver købt om få dage :D er der meget stor forskel på svampe og lsd ? hvad kan i bedst lide :D :peace: altså et kvart rolling stones mærke burde man vel godt kunne mærke lidt hvertfald :D prøv og vend tilbage og fortæl :peace:

Syntes der er kæmpe forskel på svampe og syre.

Syntes svampe er mere mørkt og dystert hvor syre er fest og farver hvor man har lyst til at gå på opdagelse og sådan :)
Har endnu ikke erhvervet mig et badtrip på syre men badtrips på svampe har jeg efterhånden prøvet nogen gange, men det var før jeg fattede at afmåle mine svampe og ikke æde chokolade sammen med ;) . Syntes også man får et træls ubehag i kroppen af svampe hvor jeg bare har lyst til at ligge ned og intet lave, syre til gengæld kan jeg sagtens fjolle rundt på uden nogen problemer. Mange måneder siden jeg har taget svampe men håber på at finde nogen Spids nøgenhat i år været på jagt 2 år uden held, i år burde jeg have det på plads med de skide græstuer og kreatur marker 8)

Medlem

Når jeg kigger rundt ser det ud til vi har alle de mærker i byen vi kan bruge. Svampe har faktisk et stykke tid været et problem tilgengæld, men det kendes der jo heldigvis råd for.
Der er nok nogle ladninger der fordeles ret så ujævnt.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Anarkrig skrev:
Når jeg kigger rundt ser det ud til vi har alle de mærker i byen vi kan bruge. Svampe har faktisk et stykke tid været et problem tilgengæld, men det kendes der jo heldigvis råd for.

Mvh.
Anarkrig

Svampe bliver aldrig et problem hvertfald ikke mexicanske, det bare at bestille et growkit går 1 måneds tid fra du bestiller til de første små titter frem. Skide nemt ærgeligt man ikke kan dyrke sin egen LSD :mrgreen:. Så er der LSA som jeg desværre aldrig har fået prøvet, så hvor meget det minder om LSD kan jeg ikke sige endnu. Er LSA værd at prøve hvis det er intet problem at skaffe LSD ? Er det besværet værd med ekstrakt og muligvis ubehag og maveproblemer eller minder det meget om hinanden ?.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Svampe kan da UMULIGT være et problem så længe man kan bestille lortet på internettet?. hawaiianske, filipinske, mexi, columbianske ?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Så fik jeg mit første ordenlig trip på mexicanske svampe oh hold da op det er vildt kan slet ikke forklare det , jeg spiste 1 gram men næste gang skal jeg godt nok have flere 1 gram er ikke helt nok til mig , hvad er en god dosis for mexicanske svampe :peace:

Medlem
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
Anarkrig skrev:

Mvh.
Anarkrig

Svampe bliver aldrig et problem hvertfald ikke mexicanske, det bare at bestille et growkit går 1 måneds tid fra du bestiller til de første små titter frem. Skide nemt ærgeligt man ikke kan dyrke sin egen LSD :mrgreen:. Så er der LSA som jeg desværre aldrig har fået prøvet, så hvor meget det minder om LSD kan jeg ikke sige endnu. Er LSA værd at prøve hvis det er intet problem at skaffe LSD ? Er det besværet værd med ekstrakt og muligvis ubehag og maveproblemer eller minder det meget om hinanden ?.

Synes da du skal prøve det hvis du ikke har prøvet det før, et ekstrakt kan lave hurtigt og burde ikke give maveproblemer, men ville personligt foretrække LSD fremfor LSA, hvis det er tilgængeligt.

heaven skrev:
Så fik jeg mit første ordenlig trip på mexicanske svampe oh hold da op det er vildt kan slet ikke forklare det , jeg spiste 1 gram men næste gang skal jeg godt nok have flere 1 gram er ikke helt nok til mig , hvad er en god dosis for mexicanske svampe :peace:

Hvor gammel er du, hvis jeg må være så ligefrem?

Medlem

LSA er rigtig spændende, men også umuligt at få hold på synes jeg. Hvis jeg må henvise til min egen rapport, synes jeg den er et godt eksempel på at man kan få meget ud af LSA. Det kan være noget tricky at man ikke helt ved hvornår man er tripper kraftigt. Jeg oplever me

Vi har rigeligt at hatte også, men der er ikke mange til salg i gaderne, som det er tilfældet med mærker.

mvh.
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]