Det kommer meget an på "hvor du vil hen" med dit "trip".
Langt de fleste kan sagtens mærke en ketogan, og kombineret med en smule røgelse, kan en ketogan formentlig også sagtens give dig en fin rus.
Men hvis du vil mærke ketoganernes "rigtige" virkning, skal du op på en 3-4 stykker imho. Der tager "trippet" altså en helt anden drejning end ved 1-2 piller.
Du skal nok lige finde dig fortrolig med pillerne først, og tage 1 eller 2, et stykke tid (1 måned+, or so) inden du begiver dig ud i heroiske doser.
Ketoganer er klart et af de stoffer jeg synes har givet mig den mest behagelige rus, men det er jo også smag og behag

Jeg synes ikke videre godt om stimulanser f.eks.
Men inden du begynder at fylde dig med ketoganer skal du altså vide, at det er noget af det som er mest afhænighedsskabende, og der er så mange som falder igennem på det, så et eller andet sted bliver jeg vel nødt til at fraråde dig at tage dem .
Men det er jo nok ikke mine ord som gør at du holder dig fra dem alligevel - desværre.
Pas MEGET på med at kombinere med andre ting, specielt benzoer, andre opiat/morfin-præparater og alkohol kan frembringe nogle tilstande man IKKE ønsker at befinde sig i.