Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketoganer?
Junior medlem

Hejsa (:
Jeg har fået anskaffet mig nogle ketoganer, men jeg er lidt i tvivl om hvor mange mg. der er i dem :)

De er runde og hvide. Så er de helt glatte på den ene side, og på den anden sider er der et K i toppen, så en streg i midten, og så et til K i bunden. Er der nogen der ved hvor meget der er i disse? (:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ketogan tabletter findes kun i en styrke - 5 mg ketobemidonchlorid + 25 mg dimethylaminodiphenylbuten.
Jeg kan ikke lige huske hvordan de ser ud, og af en eller anden grund er der ikke billeder af dem på http://www.medicin.dk . Men de er i hvert fald med delekærv, og præget med K...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Billede Dette er ketogan'er, så det lyder ud fra din beskrivelse som om det er de rigtige du har fået.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
3-4 stykker på engang kan være farligt hvis man ikke er tilvænnet ketogan... jeg vil anbefale at starte med en 1 de er temmeligt stærke

Medlem

Det kommer meget an på "hvor du vil hen" med dit "trip".
Langt de fleste kan sagtens mærke en ketogan, og kombineret med en smule røgelse, kan en ketogan formentlig også sagtens give dig en fin rus.

Men hvis du vil mærke ketoganernes "rigtige" virkning, skal du op på en 3-4 stykker imho. Der tager "trippet" altså en helt anden drejning end ved 1-2 piller.
Du skal nok lige finde dig fortrolig med pillerne først, og tage 1 eller 2, et stykke tid (1 måned+, or so) inden du begiver dig ud i heroiske doser.

Ketoganer er klart et af de stoffer jeg synes har givet mig den mest behagelige rus, men det er jo også smag og behag :) Jeg synes ikke videre godt om stimulanser f.eks.

Men inden du begynder at fylde dig med ketoganer skal du altså vide, at det er noget af det som er mest afhænighedsskabende, og der er så mange som falder igennem på det, så et eller andet sted bliver jeg vel nødt til at fraråde dig at tage dem .
Men det er jo nok ikke mine ord som gør at du holder dig fra dem alligevel - desværre.

Pas MEGET på med at kombinere med andre ting, specielt benzoer, andre opiat/morfin-præparater og alkohol kan frembringe nogle tilstande man IKKE ønsker at befinde sig i.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvad mener du med at han skal tage 1 - 2 i en måneds tid?. Nu ved jeg absolut intet om ketoganer, men fx ved bonzoer og morfin præparater anbefales det da at man ikke tager dem hver weekend, så du må gerne uddybe.

Medlem

Sway skrev:
Hvad mener du med at han skal tage 1 - 2 i en måneds tid?. Nu ved jeg absolut intet om ketoganer, men fx ved bonzoer og morfin præparater anbefales det da at man ikke tager dem hver weekend, så du må gerne uddybe.

Ja, kunne måske godt have formuleret mig bedre, men mente såmænd bare at hvis han ønsker at prøve de lidt større doser, var det måske en god idé lige at prøve at tage 1 eller 2 ganer inden da for lige at se om virkningen overhovedet er ham.
Men 1 måned+, mente jeg bare at han helst IKKE skulle tage 1 ketogan i dag f.eks., og så prøve med 4 i morgen. Men holde en pause fra første gang han prøver dem, og så indtil den "rigtige" dose, og helst en måneds tid for at være på den sikre side mht. til afhængighed :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Ahh okay, så er jeg med. Troede nemlig at du anbefalede ham at tage dem tit, for at få tollerancen op samtidig med at du anbefalede ham ikke at tage dem. (men er også på vej i seng)

Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Og ja, pas på med at blande med alt muligt andet, da man kan komme ud i en tilstand hvor man ikke længere ved hvad man laver.. har selv flere gange lavet ting som jeg ikke kan huske dagen efter.. det er så en blanding af alkohol, coke, røg og ketoganer, så beware, det er ikke til at spøge med..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]