Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mit Grow.
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Tja. jeg har haft gang i et bette grow. så var det jeg tænkte jeg lige ville dele det med jer andre :) jeg undskylder for manglene billeekvalitet men de er taget med en mobil telefon Men alligevel Enjoy;)

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

De ligger ret roddet. men orkede ikke at skulle til at rydde op i dem :)

giv gerne ros/kritik,

det skal nu også lige siges at det er mit første grow. derfor er det måske ikk så godt. og så ligger planterne et stykke her fra da jeg ikke selv har en have så har ikk ku gå ved dem flere gange om dagen desværre.

Senest rettet af extanor 04 aug 2008 18:35, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Mit Grow.
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Godt på vej. Kvaliteten kunne godt være bedre, uden det ville gøre noget. De fleste billeder taget selv med mobil ville være i væsentligt bedre kvalitet (ned til en vis mpixel selvfølgelig).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Godt på vej. Kvaliteten kunne godt være bedre, uden det ville gøre noget. De fleste billeder taget selv med mobil ville være i væsentligt bedre kvalitet (ned til en vis mpixel selvfølgelig).

Ja jeg ved det godt. det var egentlig heller ikke menningen de skulle ligges ind her. det var bare lige et påfund jeg fik da jeg sad og gloede på mobilen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Halose skrev:

pis nu af med det pjat og vaer lidt tilfreds, jeg synes de ser laekre ud mester, jeg ville i hvert fald oenske at det var mig der havde saadan en :wink:

men oevelse goer mester :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Halose skrev:

pis nu af med det pjat og vaer lidt tilfreds, jeg synes de ser laekre ud mester, jeg ville i hvert fald oenske at det var mig der havde saadan en :wink:

Jep. næste år skal det nok blive meget bedre Mate :D du skal nu også nok få lov at ryge en god del af det når det bliver ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
de første billeder af de små kim-planter viser at de har strukket sig ret mig efter lys i starten, går ud fra det er samme planter men nyere billeder i bunden? man kan godt se at de bærer præg af at strække sig lidt, da bladene/skudene først starter et stykke oppe af stænglen. planterne klarer sig fint ud fra hvad jeg ellers kan se, men en måde at forbedre udbytte i fremtidige grows ville være at lade dem få en anelse længere/kraftigere lysperiode i det tidlige stadie, hvis du har mulighed for at gi dem det :) bare mine fem cents... hvor gamle er de?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
waggafnipsen skrev:
Halose skrev:

Pis selv af vaggafnipzæn, til din information kan jeg fortælle dig at da jeg skrev den post, var der kun et enkelt billede, i skidt kvalitet. Og til det skrev jeg 'godt på vej'.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ganja-Man skrev:
de første billeder af de små kim-planter viser at de har strukket sig ret mig efter lys i starten, går ud fra det er samme planter men nyere billeder i bunden? man kan godt se at de bærer præg af at strække sig lidt, da bladene/skudene først starter et stykke oppe af stænglen. planterne klarer sig fint ud fra hvad jeg ellers kan se, men en måde at forbedre udbytte i fremtidige grows ville være at lade dem få en anelse længere/kraftigere lysperiode i det tidlige stadie, hvis du har mulighed for at gi dem det :) bare mine fem cents... hvor gamle er de?

hvor gamle de er ved jeg ikke helt. men de nok lidt over en uge inde i blomst cirka.
grunden til de fik så lidt lys i starten er at jeg bare startede det selvom jeg intet vidste om planten overhovedet. altså i henhold til lys og sådan. så da jeg fik dem til at spire indendørs fik de kun lys fra en helt almindelig bordlampe. ikke lige det mest geniale lys fandt jeg så ud af og de blev sat ud med det samme efter jeg havde læst cf guiden + fået en masse information både her og på dcf :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er godt nok ikke sket så meget siden sidst. det jo ikk så længe siden. men ville alligevel lige opdatere da jeg har været ude hos tøserne og fik taget lidt billeder med hjem ;) så her er lidt flere billeder.

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

reziser den også først efter noget tid hos jer ? det gør den her. ved ikk helt hva der sker for imageshack lige nu. og så er det enda kun billederne i den sidste post:S

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lidt opdateringer. ved godt de kommer lidt tit. men det kammera følger mig hele tiden ud til spottet:P

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Billede
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ]