Godt så er det vist min tur.
Psychedelia er egentlig dannet ved en tilfældighed, lidt for sjov og meget af interesse for ethnogene planter, svampe etc. og stoffer. Det har udviklet sig til et sted hvor man kan finde information om alle disse ting, og det er ikke ment som en opfordring til at unge mennesker skal begive sig i krig med at indtage stoffer, det skal de nok selv klare, men at de skal tænke sig om og bruge dem rigtigt. Harm Reduction dækker meget godt over psy.dk formål.
Unge tager stoffer, det vil de gøre, altid! Det er en eksperimenterende stadie af ens liv, grænser skal flyttes, og man skal gøre noget som er "forkert" i protest imod verden. Helt sikkert at 95% af dem herinde om 10 - 20 år har villa, vovse og ikke spiser andet end champinon. Og derfor er det også vigtigt at der er nogle til at forklare hvad der er godt og hvad der er skidt at gøre. Boardet her er ment som et sted hvor man kan udveksle erfaringer, stille spørgsmål, og måske endda komme af med nogle af sine fortvivlede tanker, hvad ved jeg. Nu har jeg og en del andre været væk fra psy.dk et stykke tid, men hvad er der sket, det hele er blevet noget "FUCKING HEPGANGSTER SHIAT!". Her kommer den ene efter den anden med de største fuckup pralehistorier om, hvem der kan fylde sig med flere drugs, hvem der kan opføre sig voldsomst og galest. Og ja det er sku blevet et farligt sted, hvor man kun får lyst til at tage flere stoffer. Damn det skal det bare ikke være!
Og ja, igen, Ego aka Shaman aka Elven Raver aka bla bla og jeg, har haft en lille chat. Jeg har tidligere givet ham en advarsel fordi han fyrer de mærkeligste og mest respektsløse holdninger af på boardet næsten altid. Denne gang mistede han, som han selv skriver, adgangen til medlemsforumet. "Betragt det som et gult kort" - tjaaa JA! Og grænsen er tæt, så bliver hele hjembyen banned...
Ked af at det skulle bringe sure miner på boardet, men dette er ikke nogens hjemmebane, her er der ingen der skal styre (andre end os der har lavet siden).
Håber vi er enige! Vi tager afstand fra alt hvad der er direkte skadeligt for krop og sind! Det er fanme ingen illusion!
Hilsen Loonie
|