Poke-1-kenobi>> Jeg vil altså også anbefale at checke Statica's topic under Syntetiske Stoffer. Men nu vi er så godt igang, vil jeg lige kaste mit gamly reply ind en gang til. Bemærk at svarene også underholder en karakter og evaluering, da dette var normen i det gamle topic. ____________________________________________
Alkohol :
Bjørnebryg, Star, Thy, Fyn, tuborg grøn, classic, sort guld alt andet de har lavet, ææælsker Tuborg Hof, meste Carlsberg, Ice, påske osv. Giraffer, spiritus i bunkevis, præferencer er likør, finsprit, vodka, whiskey og rom. + en masse andet spiritus/øl som jeg har indtaget mens jeg var så sløret af druk og stoffer at jeg ikke kunne huske hvad der var
General holdning til øl: et 6-tal. Ikke det værste vi har, men man bliver sq så lam i opførsel og holdning... tømmermænd... hukommelsestab - Men det er nu så rart et drug.
Cannabis : Pot - Hjemmedyrket, bunkevis af dansk pot, super dansk, afghan og thy pot. Hash - Kan sq ikke huske det hele, men here goes.. rød libanon, standard, super standard, snask, dej, skunk hash, super ryger (men det kalder de det allesammen, så det er vel meget forskelligt), sort marok og red russian(den sidste kan anbefales - ond ryger..) Skunk - White widow, northern lights og white zombie.
Generel holdning til Cannabis: 10-tal. Det er fedt at ryge. Jeg har dog kvittet hash og dårlig pot for det meste, da det er en lidt væmmelig high, men alt i alt forbliver dette et af mine yndlings-rusmidler.
Koffein, milde uppers :
Guarana (14, 22%) koffein i næsten alle koncentrationer og ephedra sinica.
General holdning til milde uppers: 9-tal. Genialt at holde sig vågen på, eneste nedtur er sådan set forskubbede døgnrytmer (hvilket dog kan være MEGET irriterende) og hård mave (Denne ene oplevelse taler jeg KUN om hvis presset...eeew det var nasty).
Stærke naturskabte psykedelika :
Grundet disse stoffers unikke natur, får de hver en lille beskrivelse istedet for en general holdning. Hash er ikke med her istedet for længere oppe, da effekterne egentligt er kendt af alle.
Svampe - Meksikanske/amazone(Psilocybin Cubensis) : Fantastisk oplevelse. En rejse ind i sig selv, og til et andet sted, for mangel på en bedre metafor. Det får en karakter jeg sjældent giver, nemlig et 11-tal. Det fortjener måske mindre, givet de utroligt skræmmende dårlige trips jeg har prøvet (igen, ikke noget jeg har lyst til at uddybe medmindre der er interesse for det.). Hertil bør nævnes de milde flashbacks der udvikler sig for nogen mennesker, mig deriblandt, men det er intet alvorligt.
Svampe - cambodia (Paneoleus Cyanescens, -tror- jeg.): Vold-vildt. 10-tal, af samme årsager som Cubensis. Læg hertil at min oplevelse var -lidt- for stærk, egentligt ikke noget jeg gider prøve igen.
Islandske - (Cubensis? Azurescens? WHAT?) : Fed oplevelse, på en anderledes måde. Jeg mangler bedre beskrivelse. 11-tal.
Salvia Divinorum, ren form : Jeg oplevede intet eller kun noget meget mildt da jeg røg det, så det forbliver u-evalueret. Min ven trippede dog totalt ud, så jeg har høje forventninger.
Syntetiske Psykedelika :
Intet prøvet endnu, endskønt jeg glæder mig til at prøve følgende...
MDMA, 'ecstacy' - Ved ikke om jeg gør det. Hele det der Serotonin-knepperi lyder farligt, og egentligt ikke som min idé om en 'good time', selvom det er ren lykke.
LSD-25 - Lyder rigtigt svedigt, endskønt det ikke virker så fedt at skulle trippe i 12-14 timer rent. Jeg vil håbe på en glædelig overraskelse.
AMT, DXM, andet - Dette lyder så ikke så meget som en fest som de to førnævnte. Måske er jeg bare ikke af -så- eksperimenterende en natur, men jeg holder mig nok til jeres beskrivelser af disse stoffer.
Nå, det var så Tias'en's oplevelser, må vi ha' mange flere! *løfter et glas finsprit til skål*
Peace, Tias
|