Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Som overskriften lyder vil jeg her snart prøve ren-mdma.. Det eneste "streger" jeg har prøvet før er Mephedrone, og vil egentlig bare høre, om folk havde nogle gode råd til, hvad jeg skulle gøre for at forberede mig :P

Jeg kunne ikke helt finde søge funktionen så kunne ikke finde andre tråde omkring dette, men hvis der er nogle er i velkommne til at guide mig videre.

Er rusen meget anderledes fra Mephedrone?
Har hørt at comedown er meget svært?
Bør man tage meget lidt første gang og så tage lidt mere senre på aftnen..
Hvis i kunne hjælpe mig med nogle spørgsmål som disse ville det være kanont! På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
hejsa ;) det er en god ting hvis du læser i wiki'en om MDMA og så læser denne tråd http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6450

Men ellers bare start med at tage 100 mg oralt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Her er lidt om dosen, så må du selv vurdere om du er small eller large :)
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Som grundregel siger man ikke mere end 300mg på en aften og ikke gøre det tierer end en gang hver anden måned.
Mht redoseringer plejer jeg at tage samme dose som første gang når jeg kan mærke det er på vej ned, men der er lidt delte meninger på dette punkt.
Ellers så sørg for godt selskab, massere af koldt vand og ellers bare trygge omgivelser. :)

Og for eftertiden så hold dig fra mephedrone, det gør mere ondt end godt.

:peace:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Jeg sidder med 1 gram lyserød krystal mdma og det er første gang jeg skal prøve det og jeg tager til skanderborg festival når jeg er godt oppe at køre hva kan der ske hvis jeg deler hele grammet med 1 anden også spiser vi nogle e piller oven i , er det for vildt ? jeg er god til at styre stoffer så jeg er ikke bare en kikseklapper som knaser , ved godt det er ret meget mdma/extasy men vi tager det fra nu til søndag er det så fint nok eller skal vi bruge mere eller mindre ( vi har 10 e-piller som er okay )

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Budha skrev:
Jeg sidder med 1 gram lyserød krystal mdma og det er første gang jeg skal prøve det og jeg tager til skanderborg festival når jeg er godt oppe at køre hva kan der ske hvis jeg deler hele grammet med 1 anden også spiser vi nogle e piller oven i , er det for vildt ? jeg er god til at styre stoffer så jeg er ikke bare en kikseklapper som knaser , ved godt det er ret meget mdma/extasy men vi tager det fra nu til søndag er det så fint nok eller skal vi bruge mere eller mindre ( vi har 10 e-piller som er okay )

I skal ikke dele et helt gram på din første gang, og du skal slet ikke smide flere ecstasy tabletter oveni. Det er totalt overkill.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

kan der komme en mere uddybende forklaring ? det er på 3 dage og ved godt at min HR er pænt dårlig men det er jo skanderborg festival og nu har vi jo købt det ( ja det kan gemmes til en anden dag meeen det ved vi godt

In our memories
Brugeravatar

Budha skrev:
kan der komme en mere uddybende forklaring ? det er på 3 dage og ved godt at min HR er pænt dårlig men det er jo skanderborg festival og nu har vi jo købt det ( ja det kan gemmes til en and en dag meeen det ved vi godt

Altså MDMA skal helst undgås at tages flere dage i træk, i kan også forvente en meget nedsat rus, hvis i forsøger jer. Det bedste ville være at holde det til en enkelt dag. Starte ud med 100-120 mg og så kan der senere redoseres med en mindre dose. Lad være med at redosere for mange gange.
Gider ikke rigtigt til at gå mere i dybden, da der er findes utallige doseringsforslag og nærmest guides til MDMAindtag herinde på boardet, blandt andet i det link som bageren smed.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Budha skrev:
det er på 3 dage og ved godt at min HR er pænt dårlig men det er jo skanderborg festival og nu har vi jo købt det ( ja det kan gemmes til en anden dag meeen det ved vi godt

Skanderborg Festival er ikke nogen undskyldning for at brænde sig selv af. Det er dumt, skadeligt og ikke særlig effektivt at tage MDMA flere dage i træk. Desuden kommer det meste af den ønskelige virkning fra stoffet på de første 2-300 mg (fordelt over et par doser på en aften)- derefter bliver det mere bivirkninger.
Efter at man første gang har fået frigivet den mængde serotonin fra neuronerne som der nu er, får man kun en minimal effekt ud af at tage mere MDMA. En enkelt redosering på omkring halvdelen af startmængden plejer at virke fint nok til at forlænge effekten, men derefter hjælper det ikke meget. Der skal tid til for at serotonindepoterne genopbygges, og det hjælper ikke at prøve at presse hjernen til det med mere MDMA.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

okay vi skal prøve og styre os men han er altså sådan en som tager alt for meget men jeg må lige snakke med ham om det

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

okay det gav meniing , tak for svarene jeg holder mig på 200-300mg også en enkelt e pille som redosering

In our memories
Brugeravatar

Budha skrev:
okay det gav meniing , tak for svarene jeg holder mig på 200-300mg også en enkelt e pille som redosering

Det var ihvertfald bedre, men hvorfor ikke holde den ecstasytablet ude af det? Hvorfor i det hele taget indtage ecstasy, når du er i besiddelse af MDMA? Du siger godt nok, at det er lyserødt, hvilket nok skyldes sjusket oprensning, men mon det ikke alligevel er et mere rent produkt end dine tabletter?

God festival. :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

mdmaen var blå sagde en af mine kammerater ( skal siges jeg er mindre farveblind og ja jeg har været til læge of få det konstateret nedtur ) vi var kun på mdma og coke og øl og tjald hele dagen og lidt af natten med og idag er jeg skide glad og frisk , plejer man ikke og få en ordenlig nedtur på mdma ?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

altså dagen efter ? fordi serotoninen er væk

In our memories
Brugeravatar

Budha skrev:
altså dagen efter ? fordi serotoninen er væk

Forskelligt fra person til person. Afhænger også af dosen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]