Jeg har mange grunde til jeg tripper og mange til at jeg vil blive ved med det et pænt stykke tid endnu, måske enda hele mit liv, men kun én til at jeg startede.
Ved ikke helt hvordan jeg kan beskrive hvordan og hvorfor jeg startede men kan da prøve, Da jeg startede var jeg en dreng ( godt nok kun 2 år siden ) som var usikker, fuld af had over hvordan verdenen var og den måde han blev behandlet på, en aften sad jeg på mit værelse og det var som om det gik op for mig, jeg havde 2 valg, enten kunne jeg begynde at bryde mine grænser, mine holdninger, rejse mig op og kæmpe imod alle mine problemer, eller dø, på det tidspunkt var selvmord en mulighed som lå ret tæt på, nok tættere på end de fleste er klar over, kan da sige jeg i længere tid havde overvejet hvordan og hvornår, havde også skaffet alt og planlagt det hele. Men heldigvis valgte jeg det andet og det har virkelig været valget værd.
Hvorfor jeg så stadig tripper ?, hmm tjae den er sku endnu sværere at beskrive hvorfor. kan jo dele det op i flere grunde men dette er kun en tilnærmelses vis beskrivelse af hvorfor. 1. For at lære mig selv og mine omgivelser bedere at kende - dette er jo nok det mest brugte argument, men også en af de hyppigste årsager, og jeg tror også virkelig inde i min sjæl at det er sandt, men endag har man lært alt hvad der er om en selv, kan sikkert ikke lære alt om andre, men hvertfald om sig selv. Jeg tror også på at for at jeg skal kunne nå mine "mål" eller være lykkelig, skal jeg kunne kende mig selv og hvorfor jeg gør som jeg gør. Ellers kommer jeg ikke langt.
2. a place out there is a thing, a thing soo beutifull it will make me crie - Jeg har oplevet de mest utroligeste ting i mit liv i mine trips, tror jeg har oplevet mere end de fleste "almindelige" mennesker, og alene det at jeg ved at jeg har oplevet de utroligste ting bringer en utrolig følelse op i mig, jeg tror på at hjernen er mere end bare en bunke neuroner som reagere med hinanden ved hjælp af kemikalier. Hved ikke hvordan jeg skal sige det ellers, men da jeg var til voov, da jeg stod mellem 1000er af mennesker som var fulde af kærlighed, åbenhed, tillid og alt andet godt, som levede i fred med hinanden på trods af race, alder , religion, politiske meninger osv. forenet af musikken og lysten til en bedere verden var virkeligt en af mit livs mest utrolige oplevelser, og at shpongle spillede live med deres geniale musik og jeg trippede på syre gjorde det jo bare endnu mere fantastisk, den kolde og fugtige luft og alt det grønne frodige natur. en ubeskrivelig oplevelse. Hver gang jeg hører shpongle minder det mig om at der er hemmeligheder i sindet vi endnu ikke har opdaget men som kan findes via. stoffer. så ved jeg at jeg vil blive ved med at trippe.
3. elsker sku bare at være blæst - der er ikke noget som en god joint, et sødt lille svampe trip, en kix eller noget andet. Det gør bare livet lidt mere spændene/udholdeligt at leve i.
Jeg kan blive ved med 10000 er grunde endnu, men jeg tror de fleste vil kunne genkende en eller flere af mine grunde. Jeg tror også at jeg en dag vil side med et fast arbejde, en kone og et hus og børn, som sådan synes jeg ikke der er noget galt idet, men hvis jeg kan gøre mere for at gøre verdenen bedere vil jeg gøre det. For tiden overvejer jeg om jeg skal gå ind i politik efter gymnasiet, der er simpelthend så mange ting i danmark som kører så meget af lort, og i stedet for at flytte til udlandet vil jeg hellere rejse mig op og kæmpe for mine meninger og holdninger.
peace - søren
|