Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 22:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia bot
Brugeravatar

Information:
original poster: Rolf
dato: 30.01.2001
dosis: 6 gram cubensis til 3 personer
styrke: ?
setting: Hos venner

bruger rapport:
Det var lige det tidspunkt, hvor jeg rigtig begyndte at interessere mig for naturlige stimulanser, og svampe er jo altid dejligt.
Det var om efteråret i Spids Nøgenhats stortid, og vi bestemte at vi ville prøve om vi ikke kunne finde nogle på den mark der lå op til skolen. Men akk, det var ikke nogen stor fangst så istedet bestilte jeg 6 gram mexicanske svampe hos Indra. Det var det tidspunkt hvor ham knægten i medierne lige havde slået en dame ihjel, mens han havde været på svampe, og da vi sad og snakkede om det fik jeg sådan en lyst til at lave en god gang svampe the, af de 6 gram jeg havde købt. Vi var 3 personer, hvor den ene ikke havde lyst til at drikke særlig meget af the'en, som delte den dejlige the. Vi sad og hørte noget musik sammen med nogle andre, og hyggede os da jeg pludselig kunne mærke svampene at tage fat. Først kunne jeg ikke forstå og høre hvad folk sagde til hinanden, og senere begyndte musikken af blive sløret, en ret underlig fornemmelse som virkede meget forvirende på mig.
Efter et stykke tid fik jeg en irriterende kvalme, og jeg blev nødt til at brække mig, og da jeg kom til bevisthed, så jeg bare svampebræk over det hele, og bræk ud over mig selv. Og så var det også en af mine venner blev enig med mig om at det var tid til at gå en tur, og få noget frisk luft. Vi gik ned af en grusvej, ved siden af den mark hvor vi tidligere havde været på svampejagt, marken havde ændret farve til lyserød! Vi fortsatte og lige med et stod vi op ad en motorvej hvor bilerne bare fløj forbi. Vi gik tilbage til skolen, og jeg skulle op og sige farvel til en pige som skulle hjem i weekenden, så da jeg kom ind på hendes værelse, satte jeg mig ned, og jeg kom i en helt trance agtig tilstand da jeg kiggede på en plakat, på hendes væg, der fårestillede en spiral. Jeg "vågnede" ved at nogle prikkede mig på skulderen, og der sad jeg som om det var en scene hvor flere 1000 mennesker så på mig.
Det var et meget alt i alt underligt trip, men tilgændgæld nok et af de fedeste, da der skete så mange uforklarelige fede ting som ikke er til at forklare.
Jeg ville bare ønske at i var der den aften :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]