Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 23:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia bot
Brugeravatar

Information:
original poster:
dato: 30.01.2001
dosis: 2 gram mexikanske (P. cubensis) + lidt hash
styrke: ?
setting: Naturen

bruger rapport:
Det var en fredag aften for et par week-ender siden, at jeg besluttede mig, at trippe på nogle mexikanske svampe jeg havde købt i Soma. På nettet havde jeg læst, at en god ide' til at få gang i et trip, var at ryge noget hash. Hen mod aften tog vi hen på et vandre hjem der ligger på fyn, ikke så langt fra Odense. Her betalte vi så for en enkelt overnattelse, hvilket var ret dyrt!! Ved 21.00 tiden, da det var blevet godt mørkt, gik vi ud i den store skov der omgav vandrehjemmet. Efter en halv times gåtur, fandt vi et fedt sted ved en lille skovsø, hvor vi rullede vores tæpper ud. Vi var kun mig og to af mine venner, så der var ikke den vildeste stemning. Nå, men vi fik pakket vores shrooms ud og jeg begyndte at tygge på mine med det samme. Efter 5 min. kunne jeg ikke holde smagen ud længere og sank dem, jeg skyllede efter med en ordentlig tår vand. Da mine to venner, som jeg vælger at kalde Smølfen og Tripboy, var færdige med at tygge deres svampe, fik vi fyr på vores pind (det skulle vi aldrig ha' gjort!!!) Da vi var færdige fik jeg lidt noia på og jeg blev pludselig meget bange for, at få bad trip, så jeg prøvede at holde trippet tilbage. Efter en halv times tid, begyndte træerne nærmest at tale til mig, det var vildt trippet. De fortalte mig, at mit liv var meningsløst og pludselig blev jeg meget bange og ville væk. Mine venner sad bare og grinede til hinanden tydeligvis godt baskede af pinden. De har senere fortalt, at de ikke trippede særlig meget, men bare havde det grineren. Nu begyndte træerne at rokke på sig, og jeg var nu helt panikket. Mine venner fattede ikke en brik, men da jeg stak i løb væk fra stedet, vågnede de op. Jeg følte bare jeg måtte væk, men så snublede jeg og faldt om. Jeg rullede rundt og kiggede op gennem træernes kroner op i universet. Det føltes som om jeg var ved at blive suget derop og jeg holdt godt fast i jorden. Så drejede det hele rundt og jeg var fik det elendigt. Jeg aner ikke hvor længe det varede, men efter en stund fik jeg det så dårligt at jeg kastede op.

Derefter begyndte trippet at fortage sig. Stadig temmelig påvirket af shrooms, fandt jeg tilbage til vandrehjemmet, hvor jeg låste mig ind på vores værelse. Her sad Tripboy og smølfen ligeså mageligt og kiggede i graffiti blade. Jeg så på mit ur og klokken var næsten elleve! Det viste sig at Trip og Smølf havde siddet og ventet en time på mig hvorefter de så var gået tilbage. Jeg tog mine graffiti magasiner op og så sad vi og snakkede til sen nat. Jeg trippede ikke særlig hardcore mere og efter at havde drukket et par cola'er og guffet noget slik, kunne jeg kun mærke jointen.

m.v.h Trip Master

Medlem
Brugeravatar

Har det givet nogen form for efterfølgende virkninger?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]