Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Så skete det
AX: det er jo netop ikke iorden at USA bliver angrebet - tænk på at det meste af verdens LSD produktion netop ligger derovre - og en masse andre spændende ting - nu fik jeg f.eks aldrig set WTC - hvilket jo er noget pis - så jeg siger bomb kraniet ud på dem der gjorde det - og på alle dem de kender!!!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Poster lige en besked jeg fik fra Elven...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

Men kunne det ikke også være Aliens...Hvis i har set discovery de sidste par dage, hvor det har handlet om rummet, så har i nok set at der er flere planeter hvor der er mulighed for liv...*Damn det får jeg bank for det her* [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Jeg tror faktisk ikke, det er Islamiske fundamentalister længere... Har lige snakket med en veninde fra staterne, og der er simpelthen for mange underlige sammentræf og "FUCK YOUs" til at det kan være religiøst. Men det er bare min "gut feeling" i øjeblikket.

Min veninde spørger mig eksempelvis:

"What date is it today? - In American?"
"Well, 9-11."
"Exactly; and what number do Americans call in case of emergencies?"
"Jesus Christ..."

[ 11 September 2001: Besked ændret af: Melicamp ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det var sq da god damn cool set det havde jeg fandme ikke opdaget!!

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
det er rigtig nok at vi ikke kan være sikre på at det er Islamiske fundamentalister, der står bag denne terroauktion.
VI var jo også hurtige til at sige det samme ved bomben i Okolohoma city.

Men lige meget hvem det er skal de sgu straffes for vildt. Hvis der er en regering der står bag, så er der dømt krig, eller lad mig sige bøllebank.

[ 11 September 2001: Besked ændret af: jimmi ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Og ligegyldigt hvad, hvad vil de så hjælpe at bombe fundamentalisterne... ingenting.

En gengældelse der skulle kunne hævne så store menneskelige tab, vil ikke kunne retfærdiggøres på nogen måde...

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [_-=*Pelle Gris*=-_]:
Poster lige en besked jeg fik fra Elven...

Men kunne det ikke også være Aliens...Hvis i har set discovery de sidste par dage, hvor det har handlet om rummet, så har i nok set at der er flere planeter hvor der er mulighed for liv...*Damn det får jeg bank for det her* [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu løber jeg lige ind i et lille problem, fordi jeg kan ikke finde det sted det står - det var noget jeg læste på en eller anden HP - men hvis der er nogen der kan finde det i Nostras tekster, well, be my guests!!!
http://www.tje.net/para/nostradamus/

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
fuck ekstremisme her må jeg sku føle med usa for en gangs skyld, hvem der er? men de får da rig mulighed for at få fyret nogle af deres kemiske bomber af hvad med em som spreder lsd som de arbejdede med en gang når jeg har alligevel ikke noget fornuftigt at skrive hygge og PEACE VH DOENEG

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
-

[ 14 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
He he hvem skulle turde tage ansvaret for en sådan handling??

Det er godt nok en symbolsk handling at destroyere World trade, og ramme Pentagon. Men at dræbe 10.000 mennesker er bare had!!

Og det er vel ikke nødvendigt at tage skylden for en sådan handling. Budskabet står klart nok alligevel.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja de er nogle kyllinger de palastineser, når de ingen gang tør at tag skrallet for det de går og laver.

jeg thor også på sadam, de skød jo også et amarikansk rekonoserings fly ned i går.

jeg har altid hadet den mand

bomb sadam

havde jeg valget mellen at leve i et sadam styre og et nazi styre så ville jeg så helst være nazist

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm usa har kommet med en direkte krigs aklaring..-the precident sagde at hele militæret både i amerika og i andre dele af verdenen er i højeste alarmberedskab..
men det var for vildt den måde at børn og kvinder feste nede i palastina,,,bare for det skulle man kaste nogle bomber i palastina for det er sku for klamt..det er jo også et angreb på hele den frie verden..hvad bnlev der egentlig af de sidste fly som de mangler??

Det skød de ned et eller andet sted - det gad ikke lande eller sådan noget - så de hjalp det lidt på vej.....

Guffe: Det valg du snakker om vil jeg helst ikke udsættes for - idet at jeg hverken er psykopat eller arisk *lol*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
luk nu røven...
ihh åhh hvor er det fedt at hade usa yeah kom alle sammen la os da få en diktator,

jeg stemmer på mig selv og alle der stemmer noget andet få kappet en finger.

hvor meget thor du selv der ville være af kuvait tilbage hvis ikke usa stoppet irak i at plynder kuvait for deres oilje.
og at væsten holder øje med dem er da en go'e ting,
så kan de måske lære med tiden at man skal over holde det vi kender for menneske rettighedder.

de har da i det mindste lært at man ikke skal toture folk når der står nogle med et video kamrea

hvis nu bare poulitiet i usa havde vist det så havde vi jo heller ikke haft skandalen om rodny king vel...

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror ikke at det er mig der bør lukke røven her.

Mmm, Østen er meget forfærdelige ikke sandt? Tro ikke at jeg ikke har medfølelse tilovers for de 10.000 døde og deres familie og venner - MEN, det er lamt at have ondt af USA som land. USA's bomber dræber omkring 100 irakiske børn om dagen... Men da dette ikke sker i Gud's eget land, så spilder vi ikke TV-tid på det.

Retfærdigt? Klart, så længe man holder med den store. Spar mig for hykleriet, Guffe.

Peace,
Tias.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvad med da USA bombede Beograd? - der døde over 1000 uskyldige. Men uanset hvad USA har gjort så kan en sådan terrorhandling ikke retfærdiggøres. Man løser ingenting med vold, som jeg også har været inde på før. Når USA hævner detteher, så vil mange flere uskyldiges blod komme til at flyde [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor hele VERDEN går kold over nogle tusinde uskyldige. Jeg forsøger ikke at bagatellisere det der er sket, men der dør altså tusinder af uskyldige verden over hver dag, bare ikke i USA, som aktivt har ført krig mod andre i 50 år!

/Tias

Dedikeret medlem

så længe at der findes flyvemaskiner og højhuse vil den slags forekomme, desværre.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
tias-->det kan godt være at det er uskyldige mennesker(der står og danser i ganerne i palstina)så for min skyld kan de bare droppe et par stykker der..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Analog>> Hvilket gør dig ligeså snæversynet. Har du tænkt over hvorfor Palæstina jubler ligenu? Fordi det ikke gør noget når det er amerikanere det går ud over. Ligesom USA's regering mener at alvorlig undertrykkelse, folkedrab og tortur kan rage dem, sålænge det er perkerne det går ud over. Sålænge tilbage palæstinenserne kan huske, har USA hensigtsmæssigt og gladeligt, hjulped Israel med at undertrykke dem. Også så længe tilbage deres forældre og bedsteforældre kan huske. Når du tænker dig lidt om, er det så noget under at USA lider? Man høster, som man har sået.

/Tias

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]