Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 21:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Her den anden dag startede jeg med at tage noget amf da jeg var færdig havde jeg højest taget 1g. En time efter jeg var stoppet tog jeg en E-pille, 15min efter tog jeg en til. jeg ventede 1½time så tog jeg 2 til. jeg kunne mærke virkning en lille smule men det var næsten ikke, kan det skyldes amf'en eller havde jeg bare en dårlig dag?

jeg har taget pille mange gange før og det har altid virket godt.
jeg har taget Akarin (anti depressiv) og Risperidon (Nervemedecin/anti psykotisk) i 10dage.

Kan det skyldes medecinen?

Medlem
Brugeravatar

Kan ikke give dig et kvalificeret svar, men kan derimod fortælle dig at det er usædvanligt dumt
at tage Ecstasy med den receptliste du render rundt med .. Tænk dig bedre om en anden gang :)

:peace:

Junior medlem

hehe ved jeg, men jeg skal sku ha mine piller en gang imellem :p har du ik en lille ide om hva det kan være?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Amf ødelægger noget af MDMA-virkningen (indirekte) og gør for mit vedkommende, at jeg slet ikke kan få den rigtige følelse og "blæse" på MDMA'en, og antipsykotisk medicin kan meget vel også ødelægge det. Noget antipsykotisk medicin kan fuldstændig blokere visse stoffers virkning.

Junior medlem

Så gider jeg sku ik tage det medecin mere, hvis det måske blokerer det. Er der noget som hedder en dårlig dag? hvor man bare ik rigtig kan blæse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dantjle skrev:
Så gider jeg sku ik tage det medecin mere, hvis det måske blokerer det. Er der noget som hedder en dårlig dag? hvor man bare ik rigtig kan blæse

Er der ikke en grund til, at du tager det medicin? Umiddelbart er det ikke piller, man tager for sjov. Du skal da bestemt ikke droppe medicin af de kaliber, hvis du lider af et problem, bare så du kan mærke din narko.

Junior medlem

Det var slet ikke det der var spørgsmålet. Jeg vil bare gerne ha svar på mit spørgsmål, jeg har ikke brug for råd om mit helbred (:

In our memories

Det hænger slet ikke sammen. Du får ikke svar på dit spørgsmål.
Du kan og skal ikke tag stoffer, når du får den slags medicin. Der må være en grund til du får din medicin.

Junior medlem

Hypnotika skrev:
Det hænger slet ikke sammen. Du får ikke svar på dit spørgsmål.
Du kan og skal ikke tag stoffer, når du får den slags medicin. Der må være en grund til du får din medicin.

Det kan jeg da ik bruge til noget, jeg skal bare ha nogle svar. drop det med at give mig råd til hva der er bedst, det var ikk det jeg sprugte om.
Folk burde sku da heller ik tage stoffer, det er farligt, så drop det lort (:

Junior medlem

Det bliver først rigtigt farligt når man tager det på samme tid med at man (tilsyneladene?) tager/har brug for anti depressivt medicin.

Edit: Du er godt klar over at MDMA/Kix gør at man bliver mere depressiv ikke? Det er en bivirkning alle oplever, det er bare meget værre hos folk der i forvejen er depressivt anlagte.

Senest rettet af Den Paranoide 19 aug 2008 21:04, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

jeg vil bare gerne ha svar på mine spørgsmål.

Junior medlem

Dantjle skrev:
jeg vil bare gerne ha svar på mine spørgsmål.

Jeg skal ikke kunne sige om der er noget der hedder en "dårlig blæserdag", det er sikkert bare en kombination af at du har taget amf, og at det er nogle skod kix du har spist.

Men tænk dig nu om, det ender med at du ødelægger dig selv hvis ikke du passer på.

Site Admin

Dantjle>
Dine antidepressive piller indeholder Citalopram, som er et såkaldt "SSRI" stof. Virkningen af dette er notorisk for at modvirke virkningerne af MDMA / Ecstasy. Hvis du dropper din antidepressive og antipsykotiske medicin i en periode, vil du sikkert kunne få god virkning af MDMA igen.

...og som alle andre siger: lad være med at tage narko når du er på antipsykotisk / antidepressive medivin.

MVH
KenIshii

Junior medlem

Den Paranoide skrev:
Det bliver først rigtigt farligt når man tager det på samme tid med at man (tilsyneladene?) tager/har brug for anti depressivt medicin.

Edit: Du er godt klar over at MDMA/Kix gør at man bliver mere depressiv ikke? Det er en bivirkning alle oplever, det er bare meget værre hos folk der i forvejen er depressivt anlagte.

KenIshii skrev:
Dantjle>
ja ved godt det gør en depressiv.

Dine antidepressive piller indeholder Citalopram, som er et såkaldt "SSRI" stof. Virkningen af dette er notorisk for at modvirke virkningerne af MDMA / Ecstasy. Hvis du dropper din antidepressive og antipsykotiske medicin i en periode, vil du sikkert kunne få god virkning af MDMA igen.

...og som alle andre siger: lad være med at tage narko når du er på antipsykotisk / antidepressive medivin.

MVH
KenIshii

Tusind tak=) det var noget jeg kunne bruge

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
og husk ikke mindst, at virkningen minskes hvis kix tages for ofte, hold gerne en pause på min. 2 gerne 3 måneder!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Dantjle skrev:
Det var slet ikke det der var spørgsmålet. Jeg vil bare gerne ha svar på mit spørgsmål, jeg har ikke brug for råd om mit helbred (:

hvorfor fortæller du os så at du vil stoppe med at tage dit medicin, hvis du ikke søger råd om dit helbred?
undskyld hvis det lyder som om jeg bare vil fluekneppe. men forstår bare ikke lige menningen med det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey Dantjle!

Nu blev jeg lige nysgerrig; nu hvor du er anonym og relativt ny her over nettet og på siden, har du så ikke lyst til at fortælle hvorfor du får den medicin du får osv? Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om det.

Junior medlem

InnerNetExplorer skrev:
Hey Dantjle!

Nu blev jeg lige nysgerrig; nu hvor du er anonym og relativt ny her over nettet og på siden, har du så ikke lyst til at fortælle hvorfor du får den medicin du får osv? Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om det.

hehe jo kan jeg da godt, ved bare ik om jeg kan huske det hele, hukommelsen har det ik så godt mere :P

Jeg får Risperidon Teva (nervemedecin/ antipsykotisk) fordi jeg hører stemmer, tror kun det for det.

Akarin (anti depressiv) får jeg på grund af humør svingninger, så jeg kan sove bedre. Jeg får det også på grund af nogle flere ting, kan bare ik huske hvad.
derudover får jeg også akupunktur på ørene, for at få styr på tankerne, sørge for jeg ik bliver agressiv. Der er alle mulige punkter i ørene der kan hjælpe en med at styre sine føelser, mener jeg vidst nok.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
anti depresiver eksempelvis lykkepiller har nogle fælles træk i virkning med E piller. Hvis du har fået meget medicin imod depression kan det sagtens have opbygget en tolerance overfor ecstasy som gør at virkningen føles mildere da kroppen lettere nedbryder det.

Junior medlem

Blæste Nico skrev:
anti depresiver eksempelvis lykkepiller har nogle fælles træk i virkning med E piller. Hvis du har fået meget medicin imod depression kan det sagtens have opbygget en tolerance overfor ecstasy som gør at virkningen føles mildere da kroppen lettere nedbryder det.

mine anti depressiv er på 20mg er det meget? jeg har jo trodsalt kun taget det i 1½ uge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]