Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hey folks.

Jeg er efterhånden blevet tændt på min første psykedeliske oplevelse i form af et ketamin-trip. Eventuelt en K-Hole experience. :twisted:

Nu har jeg søgt en del på nettet, læst på kryds og tværs, bl.a. her på wiki'en, men er endnu ikke blevet klogere på hvorvidt et ketamin-trip kan ende i et bad-trip.

Jeg har på ingen måde tænkt mig at kaste mig ud i noget hovedløst og sørger for at set og setting er iorden... Bør jeg med det in mente frygte at kunne ende i et bad-trip?

Mvh Ryan :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har endnu kun hørt om et enkelt tilfælde med bad trip i forb med ketamin, så vil ikke mene at det er noget du behøver tænke yderligere på - har heller ikke personligt oplevet noget der snertede derhen af. Men lær stoffet at kende, og stille og roligt bygge din dose op, før du k-holer 1. gang...

Desuden vil jeg ikke mene at du får en psykedelisk oplevelse i samme eller lignende forstand, som ved fx svampe og lsd - men det har du vel læst dig til=)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

HopIFjordeN har ret :)

Jeg tvivler stærkt på at du vil kunne ende i et badtrip. Det skal du ikke frygte, men skulle det komme alligevel så lad dig flyde med for der sker jo ingenting.

Og god idé lige at få et forhold til stoffet inden du hopper i k-hole.

God fornøjelse.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Tak for svarene :)

Nej jeg er klar over at jeg ikke får samme psykedeliske oplevelse som ved fx LSD, eller svampe, men det er heller ikke det jeg søger.

Jeg søger derimod en indgangsvinkel til den psykedeliske verden, og efter hvad jeg kan forstå på mig selv, og de ting jeg har søgt mig frem til og læst, så virker ketamin som den rigtige vej at gå - for mig :)

Og yep, bare rolig, jeg hopper ikke i K-hole med det samme :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Ja, lad være med at forsøge at ramme hullet første gang.. Det kan skræmme dig, på en måde, så du kun oplever ketamin som et ondt stof.
Og det ville være synd hvis du kun skulle opleve ketamin som noget negativt, for det er det godt nok ikke kun! :D

Ps. jeg blev selv skræmt første gang, af en alt for stor dosis, så start lavt (som de andre siger), og prøv dig frem;)

God tur..

Medlem

Fik noget virkelig god keta for en måneds tid siden og har prøvet det før, uden at kunne se det sjove i stoffet. Men ville give det en sidste chance og det var for vildt, tog samme dosering som sidst og jeg delte mig fysisk op i flere stykker, var helt væk og det nåede sgu lige at forstrække mig at det var så sindsygt. Har spurgt mig lidt rundt og der er så enormt meget forskelligt så tag det roligt med doseringen. Det kan være svært at vide om 50 mg knap føles eller invalidere dig en time. Er meget i tvivl om hvad det stof kan og om det skal undersøges noget mere.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puha.. jeg synes godt nok jeg har fået mine fordomme om ketamin skruet lidt op på det sidste. Jeg synes jeg ser så mange folk (som ellers har været meget realistiske i deres forhold til stoffer) fucke up med det for tiden. Det er også kommet virkelig vidt omkring som en sidemand til coke på diskotekslokummerne og hyggeværtshusene efter hvad jeg kan høre - og det er det jo ikke lige fremt, det er jo nærmest en modpol til coke! Bare pas på jer selv derude, folks! Hav lidt overjeg med lige hvad angår ketaminen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm jeg vil ikke mene at man kan udelukke et badtrip fra noget som helst stof. Selvom alle stoffer virker forskelligt er dit humør styret af dine psyke og ikk dit trip. Jeg har haft badtrip på alt hvad jeg har prøvet bortset fra ketamin men det var os kun en enkelt gang jeg har prøvet det men alle stoffer kan gå begge veje bare sørg for du er i godt humør og ikke har noia over det når du kaster dig ud i det.

Held og lykke
8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Undervurder ikke ketamin! Det kan være stærkt psykedelisk, og meget ubehageligt.
Man oplever slet ikke ketamins potentiale i små doser. Mere en form for fuldskab.
Derudover, så virker det bedst, hvis man ligger og mediterer/tænker, og lader sig rive med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Hvis et badtrip er at man ligger ude forand halvandet og brækker sig konstant i flere timer, så kan man godt få et badtrip. Badtip på keta alla lsd badtrip. kender jeg ingen historier om. Men kvalme på ketamin, er ikke helt ualmindeligt. Så er der selvfølgelig den gruppe, der blander med noget dumt, som osse kan føre til kvalme..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
CamelJJ skrev:
Hvis et badtrip er at man ligger ude forand halvandet og brækker sig konstant i flere timer, så kan man godt få et badtrip. Badtip på keta alla lsd badtrip. kender jeg ingen historier om. Men kvalme på ketamin, er ikke helt ualmindeligt. Så er der selvfølgelig den gruppe, der blander med noget dumt, som osse kan føre til kvalme..
Det er også uheldigt at tage keta i stedet for coke :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]