Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ligger inde med noget GBL, og er ret træt af jeg ikke kan tage det med i byen osv.

jeg søger derfor råd til hvordan i klare den? Kan man evt få nogle kapsler der kan holde til det, hvor man kan måle dosis op i.

Det er bare super nedern at have f.eks. 5 ml med, og så skal sidde hver gang og måle op fra det. Så er det bedre bare at vide man har en kapsel med 2ml, og en med 3ml.

lad mig høre nogle gode ide'er :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
tvivler stærkt på at du kan finde en kapsel der er egnet til opbevaring af GBL samtidigt med at den kan bruges in vivo.

Du kunne (Hvis du har erfaring med den slags) lave det til et GHB-salt og have det som vandfrit stof. Problemet her er at de fleste salte er hygroskopiske og vil blive til en klistret masse ved kontakt med luft i længere tid. Calciumsaltet er ikke hygroskopisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
god ide: hold gbl væk fra alkoholsammenhæng.

anden ide: lav det til ghb, steg det på panden og smid det i kapsler. -
du kommer dog til at have ret mange kapsler... så den er måske ikke helt smart heller.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Du kunne evt. finde nogle små beholdere og have en kændt mængde GHB væske i hver. Fx. de plastisk reagens glas som noget spejder snus kommer i :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Қeta-Smølfen skrev:
Du kunne evt. finde nogle små beholdere og have en kændt mængde GHB væske i hver. Fx. de plastisk reagens glas som noget spejder snus kommer i :wink:

Efter hvad jeg har hørt, skulle gbl+de flester former for plastik være en dårlig ide. (ved godt du skrev ghb og han taler om gbl og han kan lave det om til ghb ret let, ville bare lige sige det inden han forsøgte sig med det)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Ellers opbevar din gbl i glasflasker, en cocio eller mathildecafé det må bare helst ikke røre låget.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
FlæmMing skrev:
Ellers opbevar din gbl i glasflasker, en cocio eller mathildecafé det må bare helst ikke røre låget.

Hvem render rundt med en cocio eller for dens sags skyld mathildecafé glas flaske når de er i byen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Små shots glas (evt. kleine feigling) kunne være en optimal ide til opbevaring af GBL/GHB.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Canax skrev:
FlæmMing skrev:

Hvem render rundt med en cocio eller for dens sags skyld mathildecafé glas flaske når de er i byen?

Det gør jeg da hver gang jeg render i byen med GBL, og kender da også et par andre som gør det samme.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Resist skrev:
Små shots glas (evt. kleine feigling) kunne være en optimal ide til opbevaring af GBL/GHB.

Det var en genial ide :) .. Gider nemlig ikke slæbe rundt på flere ½liters flasker af forskellige arter, med kun 2ml i hver.

Så nu må jeg på rov efter små glas flasker :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ???
Jeg har selv brugt en Snapple flaske her på det sidste. De kan varmt anbefales også smager de skam også himmelsk! :gud:

Junior medlem

Det kan trasporteres fint i gelatine kapsler. Kan ikke huske om dem man kan købe i Matas er af gelatine, men ellers må det være muligt at finde dem med en google søgning.

Vegetabilske kapsler duer derimod ikke til GBL.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]