Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin IM
Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg har anskaffet mig noget S-ketamin til intravenøs injektion.

Kan det skydes intramuskulært istedet? og gør det iøvrigt noget at det er 2½ år for gammelt ? Det er opløst i destileret vand og Natriumchlorid, og kommer fra Pfizer.

Senest rettet af Møgsvinn 15 aug 2008 15:44, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
svar på første spørgsmål.... ja du kan sagtens skyde det IM eller subcutant i stedet for IV....

svar på andet spørgsmål.... man bør ikke anvende for gamle injektionsvæsker... er det korte svar.. men jeg kan dog ikke forestille mig du vil udsdætte dig selv for en risiko ve at injecere det. så frem det har været opbevaret i en ubrudt beholder under nogenlunde ok forhold....

Medlem

Tak for svaret.

Jeg gjorde det, og der er tilsyneladende ikke sket noget ved det.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Prøv at finde den post Syntese har skrevet om IM ketamin-for/misbrug... ligger vist nok i "Syntetiske stoffer" eller "Generel diskussion".

Det er ikke for børn... lav din research og overvej hvad du går ind til.

Medlem

Jeg har ikke et ketamin misbrug og har heller ikke tænkt mig at starte et.
Jeg har lavet min research, og havde læst Syntese's indlæg inden jeg gjorde det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Prøv at finde den post Syntese har skrevet om IM ketamin-for/misbrug... ligger vist nok i "Syntetiske stoffer" eller "Generel diskussion".

Det er ikke for børn... lav din research og overvej hvad du går ind til.

Nu er det altså ingen grund til at nævne det, hver gang folk vil forsøge sig med ketamin. Med alt respekt for Syntese, så er det jo tydeligt, at han havde en rimelig vildt misbrug.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Jeg er enig i, at der er ingen grund til at male fanden på væggen hver gang ketamin nævnes. Som jeg husker de abstracts omkring fænomenet, så er daglig indtagelse centralt i den sammenhæng. Men jeg synes da absolut der bør gøres en indsats for at udbrede kendskabet til problemet, evt. på forsiden.

Jeg ved ikke hvor meget at fagfolk har fingeren på pulsen, men der kan da ikke ske noget ved at tippe en som Henrik Rindom omkring det.

Senest rettet af DoYouSuckCok?? 28 aug 2008 01:25, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mit indtryk er at ungdommen går rimelig meget amok i ketamin.

Det ville være synd at skulle høre om drastiske tilfælde hvor dusinvis af individer løber ind i samme problemer som Syntese og andre er blevet ramt af.
Det ville være en hel ketamin-epidemi som blot ville sætte Hr og Fru Danmark i højere narkotika aggressions gear.

Se blot hvad der skete da research chemicals gik igennem nyhederne. Situationen vil kun blive forværret hvis ikke information bliver bredt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fortæl endelig hvordan S-Ketamin virker i forhold til det racemiske... det har jeg tit spekuleret over.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Dextrose skrev:
Fortæl endelig hvordan S-Ketamin virker i forhold til det racemiske... det har jeg tit spekuleret over.

Os mig

Men ja - ungdommen går keta-amok. Ser jeg hver gang jeg er til fest eller tramp.. Eller bare til hyggeweekend.

Medlem

Dextrose skrev:

Det eneste andet ketamin jeg har prøvet har jeg købt "på gaden" i krystaller, jeg ved ikke hvilken slags det har været, men det har jeg altid taget nasalt.
Der var lidt forskel i rusen, synes generelt det var mere behageligt. Men hm, jeg troede bare det var fordi det blev taget IM?
Men jeg blev godt nok meget mere påvirket end jeg normalt ville af en tilsvarende dose.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg vil lige tilføje at jeg syntes det var en klar forbedring af den normale ketaminrus.

I mit tilfælde var der ingen kvalme overhovedet. Jeg får normalt en del kvalme ved nasalt ketamin.
Og jeg syntes det var en del mere psychedelisk end normal krystal ketamin.

In our memories
Brugeravatar

Santos skrev:
Jeg vil lige tilføje at jeg syntes det var en klar forbedring af den normale ketaminrus.

I mit tilfælde var der ingen kvalme overhovedet. Jeg får normalt en del kvalme ved nasalt ketamin.
Og jeg syntes det var en del mere psychedelisk end normal krystal ketamin.

Prøv oral indtagelse af dine keta-krystaller. Hvis ikke du har prøvet det, vil du opdage, at det giver en fuldstændig anderledes virkning end nasalt. Oral ketamin er netop meget straight i hovedet, ikke nogen rundtossethed og forvirring, men en kraftigere psykedelisk virkning, noget mere ovre i et trip. Det vil jeg bare lige pointere, da det nok lige så vel kan være denne effekt ved IM-indtagelse, og at det altså ikke skyldes ketaminen i sig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
samtidigt passer hvad han siger meget godt på kendt litteratur, der siger at s-ketamin virker mere psykologisk i forhold til r-ketamin som virker mere afslappende.

skal så siges at jeg aldrig har forsøgt mig med oral administration.. Men har aldrig hørt om at im keta skulle virke anderledes end nasalt. Har hørt at omkring et hurtigere comeup, så det er mere intenst og lige på, ellers har jeg ikke hørt noget lignende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
@Dex og andre
Jeg har haft eksperimenteret en del med S-isomeren, og det er imo langt mere potent og lækkert end den racemiske. Man føler sig langt fra så bedøvet og tung i flere timer efter på S-isomeren, den virker bare psykedelisk uden så mange 'bivirkninger'. Tag alt det gode fra det racemiske, minus det dårlige = s-isomeren.
Har kun taget den IM, men man burde snildt kunne mærke forskel nasalt også.

In our memories
Brugeravatar

Hvornår er det S-isomeren? Fremstilles der både S- og R-isomere til krystaller?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Minimal skrev:
Hvornår er det S-isomeren? Fremstilles der både S- og R-isomere til krystaller?

Ja, når krystallerne udfældes efter syntesen burde der være cirkus 50% af hver, at skille den ene isomer fra den anden kræver yderligere 'oprensning'. Ved coke er kun den ene isomer psykoaktiv svjh, tror dog næppe man finder nogen steder hvor de sorterer den inaktive fra, men det gør absolut en forskel om det er den ene eller den anden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan godt lide den der rundtossethed der kommer og kvalmen er ikke særlig slem IMO - men det jo nasalt - har ikke lyst til at prøve det IM eller IV, synes det mystisk at skulle stikke i mig selv.

Medlem

ThirdEyeFlood skrev:
@Dex og andre
Jeg har haft eksperimenteret en del med S-isomeren, og det er imo langt mere potent og lækkert end den racemiske. Man føler sig langt fra så bedøvet og tung i flere timer efter på S-isomeren, den virker bare psykedelisk uden så mange 'bivirkninger'. Tag alt det gode fra det racemiske, minus det dårlige = s-isomeren.
Har kun taget den IM, men man burde snildt kunne mærke forskel nasalt også.

Vi prøvede igen igår, og jeg må sige jeg er lidt uenig i det du siger. Jeg var bedøvet og tung i kroppen i lang tid efter, faktisk helt indtil jeg faldt i søvn ca 4 timer efter indtagelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]