Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Så skete det
Medlem

Tias: Ja? - Jeg kan ikke se, hvad jeg skriver, der kan få Dumbtripper til at opføre sig på den måde. Måske du kan forklare mig det? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Eller endnu bedre - Dumbtripper?

Medlem

Ellers tak, Melicamp.

Insane psychedelia user!

Tias: Guffe skal da nok selv bestemme hans politiske standpunkt, og jeg har ikke noget imod at være ligeså "uintelligent" (eller hvad du nu vil kalde det) som ham.

Hvad skal man gøre for at blive ligeså kloge som jer der støtter palæsetinenserne, i siger jo at os der ikke gør, ikke ved noget om politik?!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
-

[ 15 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jensus>> Jeg forsøger ikke at ændre Guffes politiske standpunkt. Men det betyder ikke at jeg gider høre på hans bræk. Med 'bræk' mener jeg at 'de der skide kommunister' ikke er en skid konstruktivt. Ikke noget om hvorfor han ikke kan lide dem... Og han gider ikke engang stave det, eller udtrykke sig høfligt. Jeg ved ikke med jer, men den slags nægter jeg at tage alvorligt. Af samme grund som jeg har ignoreret EGO's indlæg på denne debat.

Du kan blive 'ligeså klog' på sagen ved:

a) At følge med i TV. Ikke noget større problem, men man må tage det med et gran salt, da medierne ofte viser en meget biaset version af sandheden.

b) at læse på Palæstina/Israel situationen. Prøv at find ud af, HVORFOR de slås, og hvordan Palæstinensere verden over kan være så 'hjerteløse' at feste når 10.000 mennesker dør. Der er en forklaring på alt.

c) Følg med internationale debatter...få den civile amerikaners ord for hvad der foregår, hvad de føler, og hvad de har tænkt sig at gøre ved det.

Opfylder man disse kriterier, mener jeg at man kan debattere med optimal integritet.

Peace,
Tias.

Insane psychedelia user!

Hold da kæft dumptripper, jeg synes fandme du skulle fråde noget noget prozac...

Jeg ved ikke om det bare er fordi at du din læsning er på nivau med en børnehaveklasse ellev's eller om du bare ikke gider at læse alle posts, men jeg skrev før at jeg hader religion...så hvorfor fanden skulle jeg være glad for det gamle testamente?

Og ja jeg har faktisk trippet tit, vi kan jo ikke alle gå rundt og være bange for at trippe.

Og det med at blive jøde, du er sgu da ligeså dårlig som du synes jøderne er, jeg mener det er sgu da en totalt dobbeltmoralsk sætning.

Medlem

Originalt postet af eb:
>var det 200.000 civile der røg i bagdad

Nej, det var vist da de brandbombede Tokyo.

Spørger du bare "af interesse," ligesom Melicamp, eller er du bare snotdum, ligesom Melicamp?

[ 15 September 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Medlem

"If cruise-missile launchings (or cowardly "Doodlebug"-attacks, as they were known in my WW.II youth in England) are the approved mode of retaliation for terrorist insults, can we now expect Tony Blair to launch RAF Strike Command, with Bill Clinton's approval, at Dublin or other parts of the Irish Republic -- for example, the local branch of Boots or Timothy Whites & Taylors -- in retaliation for the butchery of Omagh?"

-- David Irving

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
fucking americans

fucking muslims

fucking terror

fucking what the fuck happened

fuck this shit up

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvordan kan man hade religion????

Insane psychedelia user!

Religion har aldrig ført noget godt med sig, folk dør fordi de ikke kan acceptere andres religion, religion er et emne på linie med krig, magt, penge.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
religion har hjulpet mange i nødens time jensus

Insane psychedelia user!

Det kan godt være ax, men det er indbildning (efter min mening) og når folk skal ha nogle latterlige barnlige kampe om hvems gud der er den rigtige så får jeg det sgu dårligt...næh giv mig noget psykelisk filosofi.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Jensus: psykedelisk filosofi, er vel også en slags religion! Religion består ofte af en nogle leveregler/idealer, som man forsøger at overholde/leve op til.
Iøvrigt omhandler den omdiskuterede sag ikke om religion, men om magt og om hvordan fremtiden skal se ud politisk/økonomisk.

Lad muslimerne være i fred....

Visse indslag i denne diskution er sku skræmmende - vågn dog op og tænk selv!

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Nej jeg vil ikke lade muslimerne være før de lar mig være, jeg mener vi har reddet deres røv fra alverdens krige alligevel er de ikke tilfredse med det, istedet for at takke os kommer de bare med flere krav.

Og selvom jeg synes at der sker nogle overnaturlige/gudelige ting på trip osv. som man kan lære af så lever jeg ikke efter det, jo ok, mine drømme tror jeg stærkt på, de har et budskab, helt klart, men fordi jeg drømmer om perkere der for slag så går jeg ikke ud og gir dem det.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
-

[ 20 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af --+JENSUS+--:
Og ja jeg har faktisk trippet tit, vi kan jo ikke alle gå rundt og være bange for at trippe.
<HR></BLOCKQUOTE>

*LOL*, hvem var det der havde trippet nogle enkle gange også var vildt bange for at du var vildt insane og havde hppd (kan sq ikke lige huske om det hedder hppd)
Og spurgte alle om man døde at at droppe en enkelt kix!
Så hold da lige kæft med at tro du er åhh en så vild tripper!

Sorry for det her udbrud, Jensus, men synes det var lige en tand for lamt!

Medlem

Geografisk sted: DK
haha Jensus, det hænger sgu da ikke sammen...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Og ja jeg har faktisk trippet tit, vi kan jo ikke alle gå rundt og være bange for at trippe.
<HR></BLOCKQUOTE>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Og jeg siger ikke at jeg har trippet tid, jeg blærer mig ikke med mine trips, du kender ikke mit grundlag for den sætning, så luk!

<HR></BLOCKQUOTE>
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Knox-> My point exactly!!!!
(hvordan fanden staves exactly egentlig?)

Insane psychedelia user!

For satan da, jeg skriver ikke at jeg er en tripmaster, jeg mener bare at han siger jeg ikke har trippet og jeg har trippet tit i forhold til det stykke tid jeg har taget dope...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]