Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 06:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: my secret garden
Hej alle I glade trippere,

jeg har tænkt på at lægge en indslag ud på min hjemmeside (http://www.stofinfo.dk) om kvinder og stoffer. Fordi jeg har en fornemmelse af at vi kvinder (måske?) har et andet forhold til stofferne end mænd......bl.a. er vi bedre til at passe på vores krop.....er vi mere fornuftige i vores holdning til stofferne end mændene? Eller er vi overforsigtige? Hvad mener I??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg tror det er forskælligt fra person til person og ikke mellem mænd og kvinder generelt.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hej Elizabeth
Fed side btw. Nå, men er det ikke noget med at mænd generelt er mere udfordrings og grænse søgende end kvinder. Noget mænd måske har helt tilbage fra den menneskelige evolutions begyndelse, det at mænd skulle finde føde og gerne ville tage risici. Og at disse risici faktisk gav en følelse af velvære for manden og at han rent talt følte, at han havde fået noget ud af dagen. Mange kvinder synes måske også at det er åndsvagt at skubbe grænserne hele tiden. F.eks. blev der på medicinsk institut lavet en test hvor deltagerne skulle holde vejret længst. Her viste det sig at de fleste mændene holdte vejret op mod fem minutter og kvinderne op mod 3 minutter. Grunden hertil, var at kvinderne synes det var meningsløst at skubbe deres egne grænser så langt som de overhovedet kunne. Derimod synes mange af mændene det var interessant at se hvor deres grænser lå.

Måske kan man konkludere at mænd af natur er mere grænsesøgende og "ufornuftige" end kvinder. Det med ufornuften kan jeg godt skrive under på - jeg har fanme lavet nogle stupide ting en gang imellem [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh

Ashoka

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
det er min erfaring at men bedre kan tackle stoffer en piger ihvertfald gør de piger jeg kender verden meget merre kompliceret en mine drenge vænner, altser jeg mener at drenge for det meste bedre kan tackle et trip, blot min erfaring vh. doeneg

Af en eller anden grund syntes jeg altid at piger bliver så forbandet kiksede af at tage stoffer, jeg har set piger flyve op i en spids fordi der skete noget noieren, hvorimod at de mænd/drenge der var tilstede bare var helt rolige, så fandme om der ikke er forskel, og om vi er mere uansvarlige, jaeh måske, men vi har det fandme skægt, piger når altid til det her punkt hvor det ikke er skægt mere, hvilket jeg syntes er en partyspoiler, jeg har dog mødt nogle piger som var temmelig hardcore, og al respekt til dem, de ved hvad det vil sige at have det fedt!!!!!

Lige en ting, jeg bliver kærlig af amf, rigtig meget endda, men måske er jeg bare et kærligt menneske!!!

Jeg er ihvertfald aldrig blevet aggresiv af spjæta

[ 22 2001: Besked ændret af: EGO ]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg bliver sku også kærlig af amf..nå men Ashoka er inde på noget af det rigtige efter min erfaring. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Jeg aner intet om hvordan mænd og kvinder ser forskelligt på stoffer. Er det ikke meget bare et spørgsmål om set og setting?

I Rasta religionen er der noget med at kun mænd må ryge, fordi kvinder ikke er stærke nok til at klare det. De må kun ryge lige inden sex. Det synes jeg er for groft!

Art Kleps har heller ikke meget at sige om forskellen på mænd og kvinders stofsmag.

-------------------------------------

Ramakrishna, whenever he was informed that a nice, "spiritually inclined" young man he had just met was married, characteristically responded as if he had been told the man had a bad case of tuberculosis and wasn't expected to live. If it turned out the guy had children, Ramakrishna would, as oft as not, burst into tears. In terms of social control, it is no accident or trivial matter that the state almost always gives all the property and custody of the children to the
mother.

Social deviance is no less common in women than in men, but the form it takes is rarely a threat to established institutions, since it's usually mere escapism or misbehavior like hanging out with the "wrong" crowd. No matter how radical her opinions or how intelligent and elevated her tastes and ideas, a woman with children will almost always behave according to tamasic values. The state can depend on her, as long as she has food and a roof over her head, not to give too much trouble. I have not seen many exceptions to this rule, I don't expect to see many and, because kids need protection first and foremost, I don't really think there ought to be many.

----------------------

[ 22 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Well, uden at virke diskriminerende, så må jeg indrømme at jeg har endnu ikke mødt en pige/kvinde der har haft et fornuftigt forbrug af stoffer... Dem jeg kender, tager enten slet ikke noget, eller også så er de hardcore misbrugere.

Beklager!

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
se Dextrose sin kommentar..

det er som regel enten eller...

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Hvad med hende svenskeren fra din 2C-B triprapport??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror det var Briller,dersagde,at der vil altid være nogen,som er vilde,og det er sq både mænd og quinder.
Jeg har set piger,der kunne drikke granvoksne mænd,under bordet,for slet ikke at tale om deres utrolige opiatforbrug (de piger har jo lettere ved at tjene penge).
Jeg tror der er udmærket balance på det punkt. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
tak for jeres kommentarer :-)

når jeg har fået skrevet lidt sammen om emnet og får smidt det ud på min side, skal jeg nok sige til :-)

Insane psychedelia user!

BTW så er topicet to af mine største interesser [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dumbtripper:
Hvad med hende svenskeren fra din 2C-B triprapport??<HR></BLOCKQUOTE>

Hun er hardcore misbruger... desværre...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
I viser endnu engang jeres totale indskrænkethed og idioti. Jeg har kendt maneg piger der vidste alt om hvordan man håndterede stoffer, måske skulle i prøve at søge udenfor de der psy-trance kredse hvor i kommer. Psy-trance tiltrækker jo ikke ligefrem intelligentsiaen, vel? Måske er det ikke i Amager Bio at du finder de klogeste piger, men det har i vel ikke skænket en tanke. Hvorfor skulle intelligent tøser hænge med jer? I er svage mænd, der tror at i skal nedgøre kvinder for at i kan føle jer stærkere...jeg har ondt af jer ynkelige tabere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
heh [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Hmm det kan jeg ikke lige svare på, men glæder mig at du kigger ind her igen Elizabeth [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ashooka
Der er meget rigtigt i det du skriver,syntes jeg.
Nu er Amager bio,jo nok ikke stedet hvor man skal finde den nye nobel vinder,og trance dance mijeuet,er (det jeg har oplevet),lidt for lalle happy det hele,det behøver der ikke at være noget i vejen med,men de piger og drenge jeg talte med,var sq intelligent småtskårne,ingen tvivl om det.Om det så var generne,eller for mange kex,skal jeg ikke sige noget om. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg er sikkert bare ved at blive gammel!;0)

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmmm dankdawg..jeg savnede faktisk dine meget angribende post(vøRraN)....lad være med at kritisere PSY_TRANCE for jeg syntes sku heller ikke at gangster rap er fedt(der er untagelser)alle ved at man ikke tager i byen for at finde sit livs kærlighed,der kommer man for at feste og møde nye mennesker.så efter min mening er det dig der er diskriminerende [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Yeah yeah great shit analog, you're my bro...he he he! Nej jeg er sgu helt enig. Er du her for at diskuttere stoffer eller lukke lort ud dankdawg??? Fordi man ser dig ikke i lang tid og nu kommer du så ind og pisser technofreaksene af...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]