Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
ha, ja, hvem er det lige der er indskrænket hvis påstår at psy-trance har noget med intelligensen at gøre... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
heh [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

I gør det sgu også rimeligt nemt for dank *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Ho hum, i netop bevist at i ikke alene er indskrænkede men også uintelligente. Jeg lavede en grov og løgnagtig generalisering for at vise jer hvad det var i selv havde gang i. I generaliserer groft om kvinder, jeg generaliserer groft om folk der hører psy-trance. I kan vist ikke klare jeres egen medicin? Har i nogensinde tænkt over om jeg overhovedet hører gangster-rap, eller om det bare var noget jeg fandt på for at teste om i egentlig var åbensindede eller om i bare troede at i var det? Desværre har i indtil videre for størstedelen af folkene her bevist at i er indskrænkede, mandschauvinistiske, racistiske og decideret tåbelige. Selvfølgelig er der også en del der virker intelligente og åbensindede, men det er vist ikke dem der råber højest. Se på jer selv....

Medlem

Det vigtigste er vel også bare at folk bliver til buddhaer når de tripper. Hvordan de så er normalt er knap så vigtigt.

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg har masser af fejl, det indrømmer jeg blankt, men jeg synes bare det er mærkeligt at du altid angriber folk på den måde.

Jeg gider ikke ud i en kæmpe verbal slåskamp, men for mig virker du sgu ikke en skid klogere ej heller smartere end alle andre, selv om du i mine ører lyder til at have høje tanker om dig selv...

Dank: Du beviser jo osse bare at det er dig der mangler intelligens - ligesom PSY-TRANCE f.eks Hallucinogen - Man with no name osv osv osv

ikke lige det jeg hører mest til fester..

Sådan lidt mere progressive.....

Men du har da ret - man kan ikke generalisere på den måde som vi gjorde det, især ikke efter at jeg mødte denne her søde pige i bussen, som er temmelig dopetændt - og måske osse tændt på andre måder - hvem ved, jeg skal ihvertfald finde ud af det...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Luk røven, dawg... Psy owns your ass!

Psychedelia Gay Overlord

Du forstår inegnting Dex, læs mit sidste indlæg igen...langsomt.

Psychedelia Gay Overlord

Det er da rart at der er nogen der fatter mine pointer. Måske er det, det der progressive shit du hører [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Ironi og sarkasme er meget svært at få til at fungere i en tekst, det er du åbenbart ikke så god til dank [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
dank>>

seføli er der nogle herinde der er tumbede, det er der jo alle steder!

me jeg syntes det er utroligt at alle de threads du deltager i ender i "wackedeiwackwackwack", det er som om det eneste du laver herinde er at slynge noget ud som du ved folk vil reagere på for derefter at vælte ud med alle mulige fine svar og ååhhh hør nu her, det er bare fordi i ikke er kloge i ikke forstår mig, som om du gør det for at hævde dig selv, bliv nu ikke stødt, men det er altså den opfattelse man meget let kan få af dig. selvfølgelig er alle herinde ikke lige smarte, men vi er her vel for at hygge os og få noget ud af det allesammen, og så må de mere begavede hellere end gerne skrive gode fornuftige indlæg som de mindre begavede måske kunne blive lidt klogere af i stedet for sure og pissed over man taler ned til dem.

vh

macax

Psychedelia Gay Overlord

jeg blive ikke stødt ax. det kan godt være at jeg ikke altid gør det klart, men det er måske fordi jeg prøver at lave nogle pointer. nogle gange lykkes det bedre end andre. det korte af det lange er at jeg har tage psykedeliske stoffer i over 18 år og det gør ondt på mig når jeg ser hvor lidt mange af dem der frekventerer dette board har lært af deres erfaringer med de samme stoffer. jeg mener: mandschauvinisme og racisme? come on! efter min mening burde folk der roder med psykedeliske stoffer vide bedre.....

Medlem

jeg mener: Meningsløs vold og fucked bilkørsel? come on! efter min mening burde folk(dankdawg) der roder med psykedeliske stoffer vide bedre.....

Og du beskylder os for dobbeltmoral?

haha, jeg må le!

[ 29 2001: Besked ændret af: bandil ]

Medlem

hehe...så det er der den ligger, jeg kan klart se hvad du mener, men faktum er jo at ja måske 90% herinde er lige begyndt på denne fantastiske rejse ind i sig selv, og derfor ikke har lært så meget endnu, og derfor mener jeg det er de mere erfarnes opgave at guide de knapt så erfarne til hvordan man opnår alle disse fine livs-perspektiver som man får ud af at lege med psychedelika, og ikke bare blæse i hovedet på dem at de ikke fatter hvad det hele går ud på, for det gør de fleste ikke endnu, men det kommer de jo sikkert til.

Psychedelia Gay Overlord

Bandil: Du fatter det bare ikke, vel? DET ER LØGN! DET VAR NOGET JEG FANDT PÅ SOM EN TEST FOR HVAD I VILLE TOLERERE. Jeg ville se hvordan i reagerede på noget der var radikalt anderledes.....der er et par stykker der har regnet ud at jeg er fuld af pis, men det er faktisk ikke så mange.
Ax: jeg prøvede egentlig heller ikke at blæse noget i hovedet på nogen, men derimod at fucke lidt rundt med folks hoveder for at femprovokere lidt tanker. Først var jeg denne her sindssyge psykopat , men lige bagefter var jeg velargumenteret. Tanken om at man kunne være voldelig og samtidig intelligent stred imod de gældende fordomme, derfor blev en del af dette boards brugere forvirret. Det hele er en stor vittighed. Folk der har læst Wilson, Crowley, Osho, m.fl. kan vist nok fatte hvad jeg har gang i. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Shit du må kede dig, hvis du gider bruge tid på at analysere folk på et forum...

Har du draget nogle spændende konklusioner, efter din omfattende og superkloge Ph.d lignende research?

Hmm... Jeg tror da også jeg vil snyde folk og vise at jeg i virkeligheden er totalt hjernedød, det kan rigtigt lære dem en leksie bwahahaha!

Vænllik hillsen gangster Bandil, med den store pisstol og ville knojærn!

Medlem

Det er let at lave gåder man selv kender svaret på, for mig ligger udfordringen i at lave gåder jeg ikke kender svaret på, for på den måde lærer man både noget og sig selv og om andre.

Psychedelia Gay Overlord

ja, det var altså den eneste måde jeg kunne finde ud af hvordan det forholdt sig , det var ikke for at 'snyde' som du så infantilt kalder det. og jeg fik da også fundet ud af at de fleste folk på dette board er imbecile. så det virkede da.

Medlem

Vil det rent faktisk sige at du ikke kan vurdere om folk er fulde af l.... ved en almindelig diskussion? Det var da en lidt anderledes angrebsvinkel, må man nok sige.

Jeg har efterhånden talt med, og mødt, en del folk her inde fra. Størstedelen er ganske intelligente og langt fra debile/imbecile, så hvis du er så intelligent i forhold til dem, må du være blandt de 10 klogeste hoveder i Danmark.

Men lad mig summere hvad du har fået ud af din approach ind til videre:
1) Du generer folk af med dine alt for sindsyge, påfunde væremåde.
2) Du generer folk endnu mere, ved at kalde dem imbecile og udgive dig for noget nær en bech-nielsen eller bohr.

Men hvis du vitterligt er så superklog at du kan redefinere kvantemekanikken(smal sag for din intelligens), skal jeg nok skrive et undskyldende personligt brev til dig.

MVH
Bandil

[ 29 2001: Besked ændret af: bandil ]

Dedikeret medlem

Dank jeg tror du er snot sum ?

Prøv at gætte om det her er sandt :

Jeg har en hund !

...

Hvordan skulle du kunne vide om det er rigtigt ? Hvordan skulle folk kunne gætte om dit påståede mix af biler og drugs er sandt ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]