Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Psy-wear..
Insane psychedelia user!

Som elver har været inde på kunne det være fedt at kunne købe tø'j på siden her. Psychedelia og ethnoplanet/smartdrugs.dk kunne da vær for sig eller sammen lave sælge tøj, bare i det små..t-shirt´s, caps, trøjer.. med deres logoer på. Så kunne man også genkende hinanden ude i det ganske land... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

....

Titel: Psy-wear..
Lige for at ligge et par ting klare - som jeg nok ikke burde gøre - men nu gør jeg det alligevel - osse selvom det ikke har noget med mig at gøre...

ETHNO og deres aktiver har ikke noget med Psychedelia at gøre.....

Ethno begynder måske (tror at det er et stort måske - men det er bare mig og mine spekulationer *gg*) at sælge noget www.spacetribe.com agtigt tøj...

Men det kunne da være fedt nok hvis Psychedelia fik en lille shop - men ligesom - man skal have moms nummer - der er nogen der skal stå for indkøbene - og alt det der pis der - såeh - det regner jeg ikke med - men ja det kunne være fedt....

Men ellers
www.freakandfrolic.com www.hottopic.com www.radicalplanet.com www.wantfrieswiththat.com

ellers er der en ravesearch shop
www.ravesearch.com

og hvis det ikke lige er Techwear som folk leder efter er der da f.eks
www.attitude.uk.com www.findcoolclothe.com www.gypsymoon.com www.blackrose.uk.com

det er lidt mere punk/goth stilen - såeh.. Attitude har osse noget streetwear og sådan..

Lige en sidste
www.XL-import.dk (eller .com -kan squ ikke lige huske det)

Men det var lige hvad jeg havde og sige til tøj og sådan.......

[ 02 Oktober 2001: Besked ændret af: Elven Raver ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]