Canax skrev:
Jeg ken desværre ikke hjælpe dig med problemet.. Men må jeg spørge dig om hvor hæftigt et forbrug du har haft, og over en hvor lang periode? Samt hvilke stimulanser det drejer sig om?
Jeg ønsker dig god bedring.
Mange tak

- Jeg har det rigtig godt, og leveren virker i bedring = ingen smerter mere.
---
Forbruget havde spredt sig over forskellige amfetaminer og katinoner, men det skal nævnes at der især røg en del methylon ned på en weekend i forsommeren, og det lagde nok en slem belastning på leveren uden at jeg vidste det. Altså er der mestendels tale om en akkumuleret skade. Alkohol har jeg praktisk taget ikke rørt, da jeg altid har fået det skidt af det sprøjt, især Tuborg-øl mærkeligt nok. Men altså, ellers har jeg været godt rundt på hylderne.
Lidt detajler til min selvpåtagede (over)lever-diæt:
Efter at have spist mere sundt end jeg plejer - og det er ellers forholdsvis sundt - kan jeg mærke klare forbedringer.
- Har spist en masse bær, urter og lign.; Grøn te, hyben te, tallerkensmækkere, rucola, tyttebær, havtornebær mums, solbær, brombær, blåbær. <- Det er jo lige årstiden for bærjagt, hvis den lokale grøntpusher ikke slår til

.
- Tomat, avocado, blomkål, selleri, broccoli, mm. Heldigvis har jeg altid frådet alt grønt inden for rækkevidde, så det er bare lækkert guf her.
- Fedtsyrer (omega-3/6) fra solsikkeolie, olivenolie, fede fisk, torskerogn og fiskeolietabletter.. (ja, det er det der lige igen er lovprist i medierne.)
- Vitaminerpiller, Ca/Mg-tabletter.
- Alm. sund letfordøjelig ædelse som rugbrød, magert kød, etc.
^Så burde jeg være godt dækket ind, uden at jeg frygter overvitaminering..
Hvis der er nogen kommentarer til diæten, så skriv endelig lidt herinde. Det kan jo ikke skade at andre også kan lære noget