Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nu har jeg gået i "skater" tøj siden 6. klasse og regner med at holde stilen så længe jeg er "ung".
Jeg kan ikke se hvorfor folk har så travlt med enten være en del af det hele eller så skal de skynde sig ud og købe nyt tøj for nu har for mange mennesker det.
Fler' tallet af mine venner er "popdrenge/piger", dog er mine næreste venner sammen stil som mig ( det er vel fordi vi har fundet sammen fordi vi alle bare går i vores skater kluns), men at et par af mine venner skifter stil, hvilket er sket nogle gange nu, betyder da ikke at jeg straks skifter min stil (hvilket er det jeg læser mig frem til i din post N_DK, dette er sq ikke ment som kritik, og jeg har sikkert misforstået, hehe)

Men hvorfor har I allesammen så travle med at være forskellige, vær da jer selv istedet for at sige: At være mig selv er at være fuldstændig anerledes, for jeg synes ikke helt den holder!

pheew lang thread!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg betaler ikke 800 kroner for et par bukser uden grund! Jeg køber dem fordi jeg synes de er fede - er jeg så pop fordi jeg synes de er fede, men andre også synes de er fede - det kan jeg da ikke gøre for?! Du har da sikkert også nogle busker som andre også har, gør det også dig til pop. Mange af dine venner er vel også skatere/punkere osv. det gør vel også dem til pop -fordi det er jo også populært der hvor du kommer!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Den var til Jensus!

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
Man skaber vel sig selv med det tøj man tager på , iforhold til de signaler det sender. Det må så igen betyde at 'pop' er når man giver udtryk for holdninger eller stil som man dybest set ikke ved hvad er.
Og så igen, det tøj jeg tager på dækker mange forskellige stilarter, lige fra skate-kultur over alm. cowboy-bukser/sweatshirt til lærredsbukser og jakke, uden at jeg af den grund føler mig som en del af den subkultur jeg i tøjet ligner at tilhører.
For mig handler det om at have noget tøj på, jeg føler mig tilpas i, i en given situation.

Om andre så vil stille sig op og udbrede sig om hvorvidt jeg er pop, sub, in eller out, er ok for mig så længe jeg ikke bliver tvunget til at skulle forholde mig til dem.

Bare mine tanker..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]