Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Partydrugs!
Insane psychedelia user!

Hey jeg søger nogle fede drugs som man ikke skal sidde ude i naturen og være mystisk på, ikke at jeg har noget imod at være mystisk, men jeg kan bare ikke li at blive for mystisk hvis i kan følge mig, og nu skriver i sikkert MDMA, ja ja...andre ideer? Altså det bedste drug at danse på er klart heroin (IRONI) men det er sgu ikke kun ting som giver en energi jeg er interesseret i, tværtimod,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Alkohol er et fedt partydrug.. Synes jeg ihvertfald. Det er god skunk egentligt også..

Ashoka

Medlem

Geografisk sted: DK
jensus det virker som om du ved meget om drugz, så jeg forstår ikke hvorfor du er så bange for at prøve E... Du burde være mere bange for at prøve AMT 2ct7 og 2cb da disse stoffer er vildere og varer langt længere tid, men du snakker tit om at du godt q tænke dig at prøve dem, så jeg forstå ikke hvorfor du ikke har samme trang til at prøve E, som langt flere folk her inde på boardet kan stå inde for.
Det virker som om du vildt gerne vil opnå den følelse man får på E, uden at tage E.. Det kan man ikke.. E er E.... Og jeg synes personligt ikke at der er et partydrug lige så fedt som E. Cola er godt nok også voldfedt men det irriterer mig at det ikke varer længere tid... Så et alternativt dansedrug q da være coLa.... hvis du ikke vil prøve E.

Hmm håber det gav lidt mening.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jo men platon, overophedning kan jeg ikke li, dødsfald kan jeg ikke li, mangel på salt i nyrerne kan jeg ikke li, alverdens lort som fx. pcp i piller kan jeg ikke li, hvad jeg godt kan li er høje LD-50'er, jeg kan li at aldrig høre om folk der er døde af stoffer, og coke...du siger selv at jeg ved meget om stoffer, right, jeg ved nok til at holde mig fra det....

Medlem

Datura er et totalt fedt partydrug! Man skal bare vold lamme sig på det og gå til fest, så skal man nok få en masse gode venner.

Hvis jeg nu skal være seriøs et øjeblik synes jeg den bedste "fest" kombo er: shitload BZP + massermasser alkohol og nogle fede! Så er man kampklar.

MVH
Bandil

Insane psychedelia user!

Jeg hader bare at gå i stener, når jeg drikker og ryger, så sover jeg en time, vågner op, ser noget tysk lort i fjernsynet, sover, ser noget der ligner Morten Olsen i et jetfly i en eller anden sci fi film, også brækkede jeg mig, med vilje fordi jeg havde kvalme og så fik jeg en voldelig hovedpine...det var min lørdag

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Må give bandil ret der: Noget med fart i (jeg tager selv ephedrin, kunne også være amf eller bzp), alkohol og fed - så fester man igennem!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Det fanme også fordi du ikke tør ta' Heroin Ronnie!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jeg ved godt at der allerede har været et stort emne om combo's!!

men hvilke FEST combo's synes i så er fedest????? personligt holder jeg meget af en blanding af E og marcipan [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Cuben...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sprut, Ephedra og Hash... det er meget behageligt for mig, til en stille og rolig fest...

Ved større arrangementer, vil jeg nok foretrække LSD eller andet - ikke svampe, det er ikke fedt at gå i byen på... aMT ku' jeg forestille mig er råfedt at trampe sine fødder af på!

2C-B... megalækkert at danse på! Meget energisk!

MDMA - er manges favorit... jeg får dog ikke så meget lyst til at fyre den af, det er mere socialt for mig.

Amfetamin med spandevis af alkohol og hash!
Det er en combo der holder, men fårk hvor har man det skidt dagen efter... så derfor er det ikke min favorit.

Dedikeret medlem

Hurtigt, Alkohol, Hash (gerne skunk) - så er den hjemme! Men Svampe er nu også ganske fornurlige, bliver bare totalt mystisk af dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
arrrhhh briller(de skrigende halse) den er for kult.... vi er et par stykker der syntes der er en ret masiv stemning om dig lige for tiden!!!!

Men du skal vel bare ud og skide ik?

Hey - Fedeste fest kombo - hmm - ihvertfald ikke nervepiller og alt andet der er muligt - det er en dum en *gg*

Coke+Mdma : Giver et rigtig godt ryk
Amf+Coke: Ultimativ et eller andet mystisk
Amf+Coke+Mdma: Lidt mere mystisk
Amf+Svampe: Lidt kaotisk men den virker
Mdma+Svampe: Gode gamle hippieflippin et plus der

Alt det her skal selvfølgelig suplleres med pinde - ellers holder helten ikke *gg*

Men når man bliver lidt "bedre" til at styre sin lamfigthing kan man bare tage hvad der er *gg* ikke at det på nogen måder er sundt...

Og jensus - lær lige at styre dine knalder inden du kaster dig ud i noget andet aight???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hehe... jeg kender en som snart bliver tvangsfodret med kex....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du bare søger et partydrug, og ikke vil prøve E, og ikke vil ha' noget psykedelisk, er amf måske noget for dig.
DOB, aMT osv kræver at man er lidt fortrolig med substansen før man kan feste igennem på den. Og at man ikke har noget imod at opføre sig overdrevent mystisk.

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
"...Jo men platon, overophedning kan jeg ikke li, dødsfald kan jeg ikke li..."

hvis du kan tage vare på dig selv er det ikke noget problem! såvidt jeg ved er der ingen i danmark der er døde af overophedning...

Insane psychedelia user!

N_dk: Hvorfor skriver du næsten det samme 2 gange? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det var da satans som i alle vil ha mig til at ta kex, det er fandme gruppepres [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men hva fanden, der går rygter om MDA i de der blå ting og det lyder jo ikke så ringe enda, forresten så så jeg en pille på dancesafe der lignede meget, den hedder blue crown så vidt jeg husker og den indeholdt MDA.

Insane psychedelia user!

BTW. Dex så vidste jeg ikke at der ikke var nogle i dk der er døde af overophedning....forpulede møgbøger, forpulede sundhedstyrrelse, forpulede medier, forpulede pansere, forpulet hjernevask!

Insane psychedelia user!

Var det bare mig eller hørte jeg lige dig kalde mig Djarnisdrengen?

Han er FOR sej søren pilmark!

Dedikeret medlem

@Jensus - Fordi det er så fandens sjovt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]