Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Partydrugs!
Spis nu bare det lort *gg* der er fandme knald på supermans og LSD - fuck man bliver totalt ramt i kraniet - hæ hæ - var ude i det mest noieren bad trip ever - i 2 timer troede jeg at jeg skulle dø af et eller andet sammenbrud *gg* fatter godt nok ikke hvor jeg fik det fra - totalt PMA like nedtur syntes jeg - kunne se at mine tænder blødte fordi jeg havde knust dem *gg* det var godt nok noget noia shit - men ikke noget som mit kranie ikke kunne handle efter at de 2 ell. 3 bonghoveder som jeg røg var ude af systemet - var fandme nede ved en efterskole buddie veninde - som jeg ikke havde set i næsten 6 år - mega lækker sild der - synd jeg ikke fattede en skid af noget - men det gør jeg nok næste gang jeg møder hende - ihvertfald er jeg ude i at jeg ikke gider knalder indtil næste forår - ganske som vi plejer *gg*

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
"Hvis du ikke kommer ud fra det toilet inden jeg har talt til tre, så æder jeg kraftedme dine piller...

entotre..."

Bajer og fede er min favorit combo til fest!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
skal vi ikke udråbe de skrigende som overdrevet KULT

læg mærke til at det er et helt glas stesolid 2mg som frank fråder - hvor der måske mangler 2-3 tabs - det er altså cirka 100mg Diazepam - like - jeg har smovset 80mg indenfor 4 timer sammen med en masse andet lort - like - nu ved jeg squ hvorfor frank er så syg i skallen

Insane psychedelia user!

De skrigende cd'en styrer totalt, med Peter Peter, Anders (Martin Brygman fra det brune punktum også meget andet) også Anders (som jeg ikke kan huske hvad hedder IRL, men har været med i en god stak film), de er sgu et for fedt team, genial musik!

DEPPPPPPPPREEEEESION MAND!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af --+JENSUS+--:
De skrigende cd'en styrer totalt, med Peter Peter, Anders (Martin Brygman fra det brune punktum også meget andet) også Anders (som jeg ikke kan huske hvad hedder IRL, men har været med i en god stak film), de er sgu et for fedt team, genial musik!

DEPPPPPPPPREEEEESION MAND!
<HR></BLOCKQUOTE>

Thomas Bo Larsen - ja de skrigende er for genial - soundtracket ødelagde dog efter min mening al den kult der kom omkring filmen. Da jeg var yngre holdte vi "Skrigende halse aftener" det handlede primært om at lege svagpisser og æde en masse piller (Somadril, kodymagnyl og hvad vi ellers kunne finde i vores forældres medicinskabe) Vi skyllede pillerne ned med øl og sprut og blev meget mærklige! Set i bagspejlet var det sikkert ikke særlig smart - men yderst morsom.

Jeg har det ad helvede til.....

(RygerSmiley)

Hæ hæ - dengang jeg var "lille" en 17-18 år var alle vores fester de skrigende agtige - like - hoppe rundt totalt blæst på amfeta - sprut - smertestillende og andet lækkert (som opium *gg*) - med smertebommelom mener jeg Nubliganer - Ketoganer - Morfin piller og til tider nervepiller hvis der var nogen - godt at være punk *gg* bare alt for hjernedødt.....

Insane psychedelia user!

Af en eller anden grund var der bare et eller andet med punk og hero....

Pour SID!

Forresten lavede jeg en fejl, jeg skrev at Anders i stedet for frank, like lige bagefter jeg skrev anders første gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]