Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
en orgasme pille der varer en times tid

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg ønsker mig en udvikling i "stoffer" der retter op på kemiske ubalancer i hjernen, så psykisk syge mennesker får en bedre og nemmere hverdag.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i Jylland
Zorglub skrev:

Det syntes jeg var et rigtig godt bud :D - Best so far imo.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Ville være smart med en pille der gjorde dig ædru lige med det samme. Mulighederne med sådan en pille er enorme!

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

Den er vidst ikke rigtig blevet gennemtænkt. Prøv og forestille dig og komme konstant i en time i træk. Av min penis siger jeg bare.

Medlem

Қeta-Smølfen skrev:
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

Den er vidst ikke rigtig blevet gennemtænkt. Prøv og forestille dig og komme konstant i en time i træk. Av min penis siger jeg bare.

Så prøv at forestil dig følelsen af en orgasme i kroppen i en times tid uden det havde noget med din penis at gøre nødvendigvis, det gad jeg godt prøve....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Қeta-Smølfen skrev:
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

Der er stor forskel på udløsning og orgasme. Fx via tantra-sex, kan man få en "kropsorgasme" - dvs at du IKKE får udløsning. Der er mange der forbinder orgasme med udløsning, men det er 2 forskellige ting, der hører sammen, hvis man gnider sig lidt på sjoveren :)

Medlem

jeg håber i hvertfald meget på dissociativer som er ligeså interessante som ketamin.. også fordi at dssociativer er så gode at kombinere med andre stoffer.

et mdmalignende stof uden nedtur er jo sådan set blevet "afprøvet" med mephadrone.. det gjorde bare at folk blev småafhængige af det.. men hvis det havde været fri for minusser havde vi nærmet os noget af det rigtige..

jeg vil mene at methylon er et ret godt bud på et interessant mdma agtigt stof.

kunne godt tænke mig noget meget hallucinerende.. ikke i forstanden farver og forvrænget perception. men derimod følelsen af at du f. eks. har siddet og snakket med en person i lang tid som slet ikke har været der.. det er vidst bare nogle ret giftige stoffer man skal have fat i fpr at opnå den slags.. men mindre man kan "nøjes" med dissociativer.

eller også skal vi lave noget GHB der ikke smager dårligt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Қeta-Smølfen skrev:
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

meget sjovt, men tvivler stærkt på der ville være så meget som et snert af potens under rusen på en sådanne pille :)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Zorglub skrev:
Қeta-Smølfen skrev:
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

Så prøv at forestil dig følelsen af en orgasme i kroppen i en times tid uden det havde noget med din penis at gøre nødvendigvis, det gad jeg godt prøve....

Men er det ikke bare MDMA du snakker om så ? :P

Medlem

Қeta-Smølfen skrev:
Zorglub skrev:
Қeta-Smølfen skrev:
Eqlon skrev:
Zorglub skrev:

Men er det ikke bare MDMA du snakker om så ? :P

Ved jeg desværre ikke for der ikke er nogen butikker i min by der ligger inde med MDMA eller Ketamin :(

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Drupe skrev:
Hvis det på et tidspunkt igen bliver muligt at forske lovligt i at udvikle nye psykoaktive stoffer, hvilke substanser mener du så må være de vigtigste/mest spændende at søge efter?

Mine forslag er:
    1. Højpotente MDMA-lignende stoffer, uden bodyload og neurotoxitet

De findes skam...

Har du ikke hørt om MMA, MMAI eller 5-Methyl-MDA ?

Citat:
5-Methyl-MDA is mentioned for the first time by Shulgin & Nichols1 and does look like a pretty interesting compound. It substitutes for (+)-MBDB, MMAI, and DOI in their rat models suggesting effects something like perhaps a combination of MDMA and LSD. It has less than one-tenth the potency of MDA as a dopamine uptake inhibitor, which would prevent the serototoxic effects associated with MDA due to extracellular dopamine. It is more than 5 times more potent than MDA in inhibiting uptake of serotonin suggesting a suitable human dosage of 15-25 mg. It would be interesting to hear reports of human consumption of this novel substance. An open question - Is the dopamine uptake inhibition of MDA and MDMA an essential component of their empathogenic properties? The experimental is enclosed here and it seems pretty straight-forward. 2-Methyl-MDA has about the same pharmacological profile as 5-Methyl-MDA, but 6-Methyl-MDA is much less potent, even less so than MDA.

Jeg vil da også mene at de fleste psykedeliske stoffer intet bodyload har?
5-HT-2a agonister FTW!

Bortset fra det, så er det vist kun i lande med en pervers subjektiv analog-lovgivning, hvor ny udviklling ikke er legalt.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Dextrose skrev:
Drupe skrev:
Hvis det på et tidspunkt igen bliver muligt at forske lovligt i at udvikle nye psykoaktive stoffer, hvilke substanser mener du så må være de vigtigste/mest spændende at søge efter?

Mine forslag er:
    1. Højpotente MDMA-lignende stoffer, uden bodyload og neurotoxitet

De findes skam...

Har du ikke hørt om MMA, MMAI eller 5-Methyl-MDA ?
Nope, men det lyder da pisse spændende. Tak for informationen, det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på ved lejlighed.
Men dosis 15-25 mg? Pfft. Kongen kræver mikrogram doseringer før han er tilfreds! :wink:

Dextrose skrev:
Bortset fra det, så er det vist kun i lande med en pervers subjektiv analog-lovgivning, hvor ny udviklling ikke er legalt.
Ja, det har du jo egentlig ret i. Desværre bliver det vist næsten aldrig til andet end small-scale semi-undergrunds forskning, fordi emnet er så ilde set. Jeg drømmer om den dag, hvor de pharmaceutiske virksomheder har hele afdelinger dedikeret til udelukkende at udvikle mere sikre, lækre og anvendelige psykoaktive stoffer. :shock: :D

Hvad med dig Dex, hvis du skulle vælge, hvilke stoffer burde vi så først og fremmest lede efter?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm et stof der gør man bevidst kan bruge en større procentdel af sin hjernekapacitet en hidtil. Dette stof ville jo kunne åbne nye muligheder på alle områder, som vi slet ikke kan forestille os, men ved ikke hvad der skulle være nærliggende, måske LSD fordi det kaldes bevidstheds udvidende ? Har aldrig selv prøvet Lucy så kan ikke rigtig udtale mig om det, nogen der har foreslag til hvordan man kunne arbejde videre på denne idé måske? :)

Ellers så ville mit bud være en nyere form for speed som var mere effektiv, ( selvom det da virker i forvejen ) Men også mindre skadelig på kroppen, samt uden de såkaldte speed tømmermænd som nogen lider mere af end andre. Det ville jo være perfekt til arbejde da det booster engergien, samt din reaktionsevne, ved ikke om det også hjælper på koncentrationsevnen da jeg ikke selv har foretaget mig noget specielt seriøst arbejde på speed, som eksempelvis papir arbejde, nytænkning osv. er jeg helt gal på den eller?

8)

Medlem

jeg vil sige at der findes nogle gode "speedlignende" stoffer som er rigtigt gode at arbejde på.

eks: 4-FA, E-cathenone, og faktsik blev jeg også nærmest neurotisk effektiv/rationel/arbejdsom på mephadrone.
efter cirka et gram mephadrone på en nat kunne jeg slet ikke lade være med at bruge timer på at sætte alt mit musik på computeren i orden. og til en fest jeg var til fornyligt indtog jeg cirka 200 mg E-catenone sammen med alt muligt andet godt nok. men efter jeg fik det havde jeg bare lyst til at rydde op i baren og servicere folk.. man kan vidst godt sige at man sagtens kan få arbejd'ern/projekter'n på af visse stimulanser..
methylon har lidt af det samme også. efter min mening altså

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Drupe skrev:
Hvad med dig Dex, hvis du skulle vælge, hvilke stoffer burde vi så først og fremmest lede efter?

3. kategori! ;)

Kig i min signatur! :)
Flere højpotente psykedelika - og her forlanger jeg også få mikrogram! :mrgreen:

Blæste Nico > Har du hørt om Nootropics? F.eks. Piracetam... Ellers så google/wikipedia det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Højpotente psykedelika, ja, og de skal være rigtig lette at lave således prisen også bliver lav - og åbner op for en hjemmelavet version!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
And skrev:
Højpotente psykedelika, ja, og de skal være rigtig lette at lave således prisen også bliver lav - og åbner op for en hjemmelavet version!

Synes jeg læste en tråd herinde, om at gro sine psyller på et gromedie indeholdende DMT eller andre psykedelika, for at de kunne optage det. Kan godt være det bare har været en vild drøm, kan i hvertfald ikke finde noget når jeg søger, ved heller ikke helt hva jeg skal søge på :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jes, det kender jeg godt, og det var et medie der indeholder tryptamin. Tråden ligger i Alkymistens Hjørne. Det er bare ikke ligefrem nemt som er mit andet "krav"

Medlem

Gammel langsommelig syntese kemi, hvor man aldrig ender med det man leder efter (se selv hoffman) :roll: Næh gutter, genteknologien er the new kid on the block" og modernatur har givet os alle råmaterialerne :D Jeg kunne tænke mig at isolerer det gen der echinopsis peruviana til at producere meskalin (verdens bedste stof IMO), og splejse det ind jordbær! ti stk med fløde og sukker og man kunne aflægge mescalito et besøg :cheers:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]