Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
hej - post'et med alle de stoffer folk har været på er vist ved at dø ud, men jeg syntes lige at jeg ville spørge brugerne på psychedelia.dk om endnu en ting:

Hvad er det fedeste stof du har prøvet?
- det kommer selvfølgelig an på hvordan man har lyst til at være påvirket. I må gerne både skrive et "fyr-den-max"-stof, et "trippet" stof osv.

Ud af de 4 rusmidler som jeg har beruset mig i - alkohol (diverse typer), hash (pot+fed+skunk), Salvia 5*ekstrakt og svampe (danske) - har svampe afgjort været det fedeste, har dog kun trippet på svampe 1 gang (glæder mig til næste trip).
Jeg havde fede illusioner - farver, mønstre, udflydende ting osv., og var helt euforisk de første par timer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det fedeste stof jeg har prøvet må nok også være Svampe, dog prøvede jeg det i en kombination af ephedra, amf, alkohol, ecstasy og ingen søvn hvilket gav et meget underligt, men totalt fedt resultat. Jeg havde halluer, visual, grove tracers og alt det man hører når folk har ædt en del svampe. Jeg havde kun ædt 1 gram cubensis (eller måske lidt mere, købte dem da ethno var ved at tømme deres lager)! Jeg glemte alt om set og setting, væltede rundt på en festival med mange mennesker, trippede rundt i ukendte omgivelse, i et diskotel fyldt med lys maskiner, varme og ukendte mennesker. Måske ikke lige det bedste når man trippet første gang på svampe, det kunne havde gået gruelig galt (og når man tænker på hvad jeg kombinerede det med) men fuck hvor var det vildt - dog ikke noget jeg vil anbefale pga. risikoen - men jeg besluttede at svampetrippe midt i en alkoholrus!!

/N_DK

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svampe! Helt enig med N_dk her. Det bør dog understreges at Set og Setting er MEGET vigtigt. Hvis du tripper alvorligt og pludseligt er i uvante eller skræmmende omgivelser - så står du til et vågent og meget, meget slemt mareridt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Men igen, svampe rawks! Klart det bedste til psykedeliske trips for mit vedkommede. Når man skal slappe af, og er sammen med venner, er cannabis klart min favorit.

Skal man derimod 'trykke' den af, er alle slags uppers min ven. Ephedra, koffein, øl og amfetamin kan alle bruges, dog holder jeg mig som regel til sprit og koffein.

Peace,
Tias

Insane psychedelia user!

Jeg syntes man får nogle klart fede oplevelser af at kombinere stoffer, nogen gange går det galt, andre gange går det kanon!

Nu er jeg ikke den vildeste "narkoman", har kun prøvet "milde stoffer", men jeg for tit en meget sjovere virkning når jeg kombinere stofferne.., men man skal sgu´´nok passe på, hvis det er "stærke stoffer" man kombinere.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tjah, svampe er sgu mægtigt fede, jeg kan bare bedst li at ha kontrol over situationen og det kan sgu godt være svært at ha det, men på den anden side så kan jeg sgu oxo godt li halluer.

Men øh, det må være den fede der er sejest for tiden.

BTW. så er jeg monstersmadret lige nu, dag 1 (fredag) svampe, skunkblanding og masser af bajere, dag 2 (lørdag) masser af bajere......

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
2C-B... jeg behøver vel ikke forklare igen?

Medlem

Geografisk sted: DK
eheh inde i Østerbrohallen snakkede jeg også med en af mine bekendte, der for nylig har prøvet 2-cb.. Han blev ved og ved med at snakke om hvor syyyyyyyygt fedt det var.. Der må sq være noget om snakken.,...¨
Bortset fra det så synes jeg at kiks er det fedeste, i en god blanding med sprut og AMF og hvad man ellers har.. Cola mmmmmmmmmm [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

I amager bio i december skal jeg prøve mærker for første gang.. Glæder mig fandeme sindygt meget...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ehh... hvor var det henne han prøvede 2C-B?

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
fuck fremtiden -e styrer alt!

Medlem

Geografisk sted: DK
ved det faktisk ikke... en eller anden fest.. Eller tuben ku jeg forestille mig....

Medlem

aMT... Med LSD tangerende op ad! Men so far er aMT stadigt nummer ET!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hmmmm.... Høje doser LSD, gerne blandet med lidt MDMA har nok givet mig de største og bedste oplevelser. aMT er også voldsomt underholdende.
Men jeg føler at ketamin bestemt har et stort potentiale...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror at hvis folk oplevede rusen,fra en god speedball,Coke og Hero,så ville det blive deres fave drug.Nu er det jo desværre 2 kontroversielle stoffer,så det går nok ikke hen og bliver hverdagskost for de fleste foreløbig,men Ouuhh!
Morfin og amf er heller ikke af vejen.(Begge dele sammen,selfølgelig)!
Det var mine 2 øre..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]