Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
nu er sagen hvis klar ;) nu har psychedelia rundet de 6000 brugere:D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Wow ja... Congratz med de mange tilmeldte og stor tak til alle for jeres arbejde, både brugere og stab

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så skal i da også lige have min takketale..

Hvis jeg aldrig havde fundet denne hjemmeside ved jeg ærlig talt ikke hvor jeg var endt den dag i dag. Da jeg startede rusmiddelkarrieren havde jeg så travlt at jeg ikke helt fik hovedet med. Men så mødte jeg heldigvis en gut, som viste mig siden.
Psychedelia har hjulpet mig til at kunne forstå mig selv og verden omkring mig på den bedste måde jeg overhovedet kan forestille mig, og det har afgjort givet mig en hel del med på vejen i min personlige selvudvikling.

Min virkelighedsopfattelse har ændret sig så utroligt meget i den positive retning og har gjort så meget godt for mine handlinger i hverdagen!

Og det har resulteret i at jeg i dag kan hjælpe andre folk, som roder med især stimulanser men også bevidsthedsudvidende stoffer. For der er mange rundt omkring i landet der eksperimentere med stoffer, uden at kende konsekvenserne og uden at være åben omkring det!! Man fokusere jo oftest altid på de gode sider af denne del af verden og glemmer at medaljen jo enligt også kan have en bagside.

Jeg vil også gerne have lov at sige tak til jer, som kaster omkring jer med alt den dejlige kunst, film, musik og videnskabelige information!! Hvis man savner beskæftigelse, underholdning eller viden med ordenligt indhold er psychedelia.dk det rette sted at søge hen.

Og til sidst men ikke mindst tak til moderatorerne for at svine mig til på en måde så det er til at forstå når man laver en bummert. :D hahaha

Mvh. Visias :tnx:

Ps. FRI HASH !!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Visias skrev:

Ps. FRI HASH !!!

Visias du rammer sømmet på hovedet. Også i resten af din post ;)

Den lange takketale slipper i for denne gang, men et tak skal sitet, moderatore, administratore og brugere da have fra min side nu vi er igang.

T D

Medlem
Brugeravatar

Yes, jeg er også utrolig glad for den stof-mæssige opdragelse jeg har fået fra diverse stof-sites på nettet, primært Psychedelia.

Især i forbindelse med dosering, moderation og HR har jeg virkelig taget nogle ting til mig, der uden tvivl har hjulpet mig i forbindelse med denne potentielt farlige hobby.

Så..thumbs up! :tnx:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
ja, det står jo i overskriften ;)

personligt synes jeg det er enormt fedt at kunne snakke med andre stofbrugere om interesser og erfaringer, for det er jo ellers 'tabu' hos store dele af befolkingen. ligesindede med mig selv på dét område, er ellers en minoritet hvor jeg kommer fra...

triprapporter og gode HR råd inden jeg prøver et nyt stof, og forstående selskab med underholdende indputs når jeg bare sidder og hygger mig alene med en joint om aftenen :)

jeg har desværre ikke benyttet mig af lejligheden til at møde nogle herinde fra endnu, men ud fra hvad folk tryller frem i haven eller under gro-lampen kan jeg se at der er mange jeg gerne ville kende lidt bedre :lol:

kom gerne med et eksempel på en god oplevelse i har haft med/på psykedelia.dk :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
tja så kan man se at det er alle de andre den er helt galt med for jeg har det yderst fjong selvom jeg lammer mig! :D

8)

Moderator
Brugeravatar

Ikke for at være en sur satan, men skal vi ikke bare holde jubel-trådene samlet? Psychedelia er helt sikkert et godt forum, sætter selv stor pris på den store mængde information om et emne som ellers mangler god informationsdækning. Jeg mener bare, hvis vi fylder siden op med information om hvorfor siden er så god som den er, så mister den dét, den er god på grund af.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
hm, havde nu ellers ikke lagt mærke til så mange hyldelsttråde, men var heller ikke så fokuseret. ;) selvfølgelig, hvis der er 5 andre lignende tråde, så væk med den her. men det er jo også ment til netop at holde fokus på hvad der er godt så det kan blive ved med at være godt... overvejede at lave en "hvad er det bedste/værste..." men var i for godt humør, heh. :)

Moderator
Brugeravatar

Nok også bare mig der overreagerede over at der lige havde været http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=23799 Men fin idé med at holde fokus.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Tråde sammenflettet

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil også sige tak for alle jer klogehoveder. Niveauet her er også langt højrere end mange ander meningsløse sider. Nogle gange kan jeg endda ikke helt følge med ! ;)

p.s.
[quote="Silver_Bullet"]Yes, jeg er også utrolig glad for den stof-mæssige opdragelse jeg har fået fra diverse stof-sites på nettet, primært Psychedelia.

quote]

Jeg elsker ordet stof-mæssigt ! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]