Så skal i da også lige have min takketale..
Hvis jeg aldrig havde fundet denne hjemmeside ved jeg ærlig talt ikke hvor jeg var endt den dag i dag. Da jeg startede rusmiddelkarrieren havde jeg så travlt at jeg ikke helt fik hovedet med. Men så mødte jeg heldigvis en gut, som viste mig siden.
Psychedelia har hjulpet mig til at kunne forstå mig selv og verden omkring mig på den bedste måde jeg overhovedet kan forestille mig, og det har afgjort givet mig en hel del med på vejen i min personlige selvudvikling.
Min virkelighedsopfattelse har ændret sig så utroligt meget i den positive retning og har gjort så meget godt for mine handlinger i hverdagen!
Og det har resulteret i at jeg i dag kan hjælpe andre folk, som roder med især stimulanser men også bevidsthedsudvidende stoffer. For der er
så mange rundt omkring i landet der eksperimentere med stoffer, uden at kende konsekvenserne og uden at være åben omkring det!! Man fokusere jo oftest altid på de gode sider af denne del af verden og glemmer at medaljen jo enligt også kan have en bagside.
Jeg vil også gerne have lov at sige tak til jer, som kaster omkring jer med alt den dejlige kunst, film, musik og videnskabelige information!! Hvis man savner beskæftigelse, underholdning eller viden med ordenligt indhold er psychedelia.dk det rette sted at søge hen.
Og til sidst men ikke mindst tak til moderatorerne for at svine mig til på en måde så det er til at forstå når man laver en bummert.

hahaha
Mvh. Visias
Ps. FRI HASH !!!