Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Er pot godt?
Medlem
Brugeravatar

Hey alle sammen.

Nu har jeg prøvet hash og skunk. Men snart får mig og en ven fat i en masse pot. Jeg har ikke rigtig hørt nogen snakke decideret om Pot's virkning osv.. Så derfor spørger jeg lige. Jeg vil gerne vide alt hvad der er om pot. Rusen, hvor meget skal man have for at mærke noget (jeg har hørt at der er mellem 1-3% thc i pot) osv.. Så bare smæk alt på hvad i ved om pot. :D

Go' ryger allesammen :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Pot giver mig en dejlig frisk skævert, uden couchlocket. Jeg er dog mere fan af hash, men kan godt li' et potsøm engang imellem.

Ellers kan du kigge lidt her.

Medlem
Brugeravatar

Okay, har læst nu.
-Jeg bliver nemlig altid helt vildt træt af hash og skunk. Så vil prøve og se om pot gør at du "flyver" og har et skide sjovt.

Så skriv alt hvad i ved om pot :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg er gladest for pot. Det er umiddelbart det jeg får det bedste griner af, og bliver mest fjollet af. Desværre smager det ret så grimt.

Medlem
Brugeravatar

-Er det nødvendig at mixe pot med tobak, siden pot ikke er så stærkt?

For da jeg røg rent skunk, blev jeg helt blæst.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Du kan normalt godt ryge pot rent eller med en kvart smøg alt efter tørheden og styrken. Pot fås i mange kvaliteter, du kan sagtens få god pot og dårlig skunk, dårlig pot og god skunk. Prøv dig frem med ex. 0,5g pot og en kvart smøg i en joint. Hvis det er fin pot burde du få en god kraftig virkning uden tolerance. Pot kan også være sløvende, men god dansk pot plejer at være sativa-dominant og derved ikke-sofaryger.

Men hvis det er den høje skævert du leder efter kan du også finde skunk der er sativa dominant. Personligt er jeg også mere til den høje skævert med mindre jeg vil slappe af med en god bog, film eller bare kokse ud. Men det er der bjergmarok til

tindrum: Det smager kun grimt når det er høstet, opbevaret og tørret forkert. Lidt royal dane der har ligget et år på glas. WOOW for en smag/duft.

Medlem
Brugeravatar

Det pot jeg har røget smagte af tis. Det slog ikk så hårdt trods jeg røg rimelig meget.

Det eneste plus ved pot er rusen, man blir dejlig frisk af at ryge det.

- Men så hellere købe noget sativa domineret skunk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan sagtens få potent pot der smager godt, elsker også at have tolerance og en masse pot og bare kæderyge for vildt. Giver en virkelig god rus efter nogle timers røg :)
Men hvis man er vant til en god mørk marok eller sort nepal synes jeg det kan være svært at mærke pot-rusen også selvom det er prima røg.

Kan da sige så meget som at det pot man kan købe normalt på Staden er af alt for dårlig kvalitet, vil nærmere kalde det trim og smager/lugter/virker ligesådan. Skunken ligner desværre tit noget der kunne gå for pot i gamle dage. Føj

Dyrk selv, det er vejen frem!

Medlem
Brugeravatar

Eftersom jeg ikk dyrker vil jeg også heller bare købe hash derinde. og hvis jeg skal være høj og ikke stener, køber jeg for det mest nepalen, den er sgu bedst til pengene.

Medlem
Brugeravatar

Okay tak for svarende. Det jeg får fat i kommer til at koste omkring 10 kr-. pr Gram. Men det er kun fordi jeg kender ham jeg køber af rimlig godt. Men potten kan vel stadig give en god rus selvom det er billigt ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo men igen, der er godt og dårligt pot. Selvom det koster 10 eller 50 kroner grammet kan variationen være lige stor. Kommer helt an på hos hvem, hvor og hvad du køber. Ryg evt. ½ gr. før du bruger pengene på en gang trim

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har aldrig røget særlig meget pot, men de gange jeg har haft mulighed for det har jeg for det meste røget på bong eller waterhammer, det giver en virkelig stærk og høj rus, synes langtfra det smager ligeså grimt på bong som f.eks hash. Så medmindre det er noget rigtig stærk pot dui har fat i, så tag og smæk det på en bong med 50-50 pot-tobak eller 75 % pot og 25 % tobak.

God Ryger.

Jacob

Medlem
Brugeravatar

enig med Ambient jeg ville også fyre det på en bong eller mindst en tjubang for at få mere ud af virkingen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg ville ryge det i joint, tju-bang eller på en standard pibe (kan ikke rigtig mærke pot på bong, men er også vant til hash på bong). I joint får jeg ikke den store virkning af pot, hvis det er rent, så vil anbefale 50/50 eller 25/75 (tobak/pot).

Medlem

er hash godt? :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Som sagt, pot kan sagtens være rigtig godt. Det jeg har fået budt forskellige steder, har godt nok været noget sørgeligt noget. Enten bare fra starten været noget lort, eller så er der rystet på det. Jeg hælder mest til sidste forklaring. Hjemmedyrket slår det hele med flere længder, hvis man får bare en nogenlunde succesfuld plante imo!
Så vil i have god ryger, gro det selv!

Medlem
Brugeravatar

har os tit tænkt at pot må være bedre end min erfaring siden så mange i USA ryger det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja, hehe. Nu har USA i en del stater meget bedre vejr end DK, så de har mulighed for at gro desiderede indesorter. Men man kan sagtens lave rigtig god pot og udeskunk i egen have!
Jeg tror virkelig mange pushere ryster på det pot/skunk man køber. Kan man ikke se synlige trichomer eller er der næsten ingen lugt, er det som regel et dårligt tegn!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har røget pot et par gange, da jeg fik en vens høst med hjem. Røg det første gang i en joint. Weekenden efter på bong, og ryger kun pot på bong nu, det giver IMO den bedste stærke virkning af pottens potens.

God ryger.

Medlem
Brugeravatar

Det SKAL ryges rent IMO og gerne i en velsmagende blunt(Phillies selvf.). Er generelt ikke så vild med smagen og har endnu ikke prøvet noget supergodt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]