Ha ha web, du har også drukken af hallifax's absinth... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Min lille og ikke særligt imponerende liste:
Alkohol (Whisky, Rom, øl,) Svampe (Psilocybe Cubensis Mexican) Hash (Northern light skunk, red russian, sort nepal, standard, pot, K2 skunk (tak Ax [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] også til briller, kapzfuck og ER for en fed dag) ) Ephedra (8%) Koffein (22% guarana, kaffe, cola, the, Dr. Peppers [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) Herbal xtc (Genesis- kan anbefales hvis du ikke gider at købe et par øl til langt under halvdelen af prisen, med samme virkning) Salvia Divinorum (uden virkning, men bare vent, only time will show) Poppers (fedt nok) Peanutskaller (det vildeste dope, totalt smukke halluer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) Lattergas (thanx to my stupid dentist, og min dårlige hygiejne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) Absinth (det var sært, psychedelisk stener) Lightergas (var pissestiv, kan fandme ikke huske om jeg fik noget op i næsen eller ej) Baldrian Urin (tis ved anal indtagelse)
Ordinære fremtidsplaner: DXM MDMA
LSA and then LSD
Det noget vildere: Ayahuasca (DMT+MAOI) aMT 2CB Meskalin
Også det totalt urimelige: Fisse (men det bliver nok ikke muligt for mig at skaffe)
|