Portuz skrev:
Husk du kan rette i dine indlæg i stedet for at skrive 3 i træk. Selvom du er under videregående uddannelse har du næppe lyst til at være psykotisk eller udvikle nogen form for psykisk sygdom. Du siger konsekvensen er langt større end ikke at gøre det, men det kan du vel næppe vide, medmindre du kan se fremtiden?
Eftersom de mente det var nødvendigt med antipsykotisk anti-dep/manisk meds, så vil jeg ikke råde dig til at indtage noget.
aha, ny her og det forum jeg normalt deltager på svarer man oftest til hver der citeres individuelt men helt okay, jeg kan godt forsøge at samle alle svar i en besked.
Retter jeg noget og opretter en ny var det også af vane i tilfælde af en kommentar ville falde under mit indlæg ang. det jeg i mellemtiden var ved at rette/tiløje. Men okay jeg skriver *edit ved nyt tilføjet.
jeg kan da nogenlunde 'spå' om min fremtid efter at se hvordan tingene tager sig ud de seneste 3 år. Man kan hævde der er andre måder og blah blah

de er prøvet og nu vil eller må jeg prøve denne.
Men tak for rådet. Selvfølgelig vil jeg ikke være syg, men jeg vil heller ikke 3 år mere med det her.