Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har i lang tid indtaget amfetamin, men jeg savner både den fulde(alkohol) og opkvikkende effekt i ét. Jeg hader dagen efter amfetamin! Jeg hader jeg ikke kan blive fuld på amfetamin!

Derfor købte jeg 20g ginseng og 40g guarana og lavede en masse 400mg guarana+400mg ginseng i én 800mg kapsel.

Kan virkelig anbefale det... du bliver både fuld, godt humør, går ikke tidligt død, og du kan sove når du lyster. Der skal dog lidt mere til du bliver fuld - men det sker!

Kan anbefale at sluge 2 inden du tager til fest, og 3 fordelt over hele aftenen. 5 i alt.

Svarer til 2g guarana + 2g ginseng . Meget billigere, sundere og et godt alternativ til en opkvikkende fulde aften :)

Håber nogle kan bruge det... nok ikke en nyhed, men det ville jeg lige dele med jer.

er stoppet mit amfetamin misbrug og gået hen til det andet i weekenden. er stolt af mig selv :)

kan have det for mine forældre... de bliver ikke skuffet over mig mere! har fået bedre forhold til dem og alt går strygende - ingen mærkelige tanker (you know...)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det lyder som en positiv retning du har taget. for meget amfetamin er virkeligt ikke specielt sundt for hverken krop eller sind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder godt . Synes dog ikke du bør indtage heroiske mængder Guarana og Ginseng fordi det virker harmløst ved siden af - det er det IKKE. Men det er trodsalt bedre end det amfetamin misbrug, det lyder som om du har haft .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg har selv brugt ginseng og guarana til byture, det er imo yderst fornuftigt. Lidt ekstra tømmermænd kan man dog godt regne med, dog slet ikke i nærheden af det man får af amf. Men ved du hvad? Det bedste er at stoppe med at drikke så meget! :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg skal lige være sikker, skal der også indtages alkohol eller gør de kapsler virkelig en fuld?

Hvis det er , hvor længe går der så inden virkningen indtræffer og sker der noget hvis man drikker ved siden af? (Tænkte hvis nu pludselig 1 genstand slog 10 gange hårdere eller noget lignende)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ginseng og guarana gør dig bestemt ikke fuld.. Læs hvad han skriver, han bruger Ginseng og Guarana som en mere naturligt og sund stimulanskombi, istedet for at tage amfetamin når han tager i byen.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Er det mærkeligt hvis der er sne hele året?
Hvad med sulten ?
Amf fjerner fuldstændigt min sult, og giver mig kvalme hvis jeg prøver at spise...
Er der samme effekt ved omtalte kombi?
Hvor får man eventuelt Ginseng og Guarana? xD

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hvidt guld skrev:
Hvad med sulten ?
Amf fjerner fuldstændigt min sult, og giver mig kvalme hvis jeg prøver at spise...
Er der samme effekt ved omtalte kombi?
Hvor får man eventuelt Ginseng og Guarana? xD

Koffein og Ginseng fjerner ikke appetitten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jo, koffein gør i hvert fald. Det har været brugt i flere typer slankemidler.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Nu har jeg ingen beviser for at koffein fjerner sult, men jeg ved da fra egen erfaring at et par kopper kaffe om morgenen tager sulten. Ikke fordi det er specielt sundt, eller er noget jeg anbefaler, men mere et svar på at koffein fjerner sulten lidt. Dog slet ikke i nærheden af amfetamin, som jo nærmest lukker for spiserøret.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Det er ikke alt amfetamin der tager sulten - det jeg plejer at få, kan man fint spise på. :) (det var en af grundene til at jeg lige havde et misbrug på 2 mdr)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Sway skrev:
Det er ikke alt amfetamin der tager sulten - det jeg plejer at få, kan man fint spise på. :) (det var en af grundene til at jeg lige havde et misbrug på 2 mdr)

Øh, og hvordan synes du så lige det virker til gengæld?

Dedikeret medlem

Det er skide god amf :). kommer i fine sten og bliver til fint puler når det knuses. Varmer i næsen - brænder ikke. Giver et lille sus i brystet ala cola hvis man tager 100 mg. Mine doser plejer at lille på ~ 70 mg og ~0,8 - 1g over en nat

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Steve Peck er en løgner :D

8)

Medlem

Nu har jeg selv lige fået 80g guarana og 20g ginseng hjem.

Personligt syntes jeg det er fint at æde 1-2g guarana af gangen, dejligt stimulerende. ( Måske også fordi jeg har været en klovn ikke at bestille ekstrakt hjem )

Men er der overhovedet nogen effekt i ginseng? Er det ikke et mere langtids opbyggende stof?

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sway skrev:

Der findes altså ikke noget "specielt" amfetamin som ikke tager sulten. Amfetamin er en kraftig appetit dræber, basta.
Enten afviger du fra normen eller også er det ikke amfetamin du har fået.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså sult er psykisk ok - det er bare at sige til sig selv man godt kan spise og så tro på det - jeg kan også spise på amfetamin - intet problem - jeg spiser bare ikke så meget som jeg ellers gør.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Altså sult er psykisk ok - det er bare at sige til sig selv man godt kan spise og så tro på det - jeg kan også spise på amfetamin - intet problem - jeg spiser bare ikke så meget som jeg ellers gør.

Undertegnede og flere bekendte har nu erfaret en kraftig mundtørren samt at spiserøret nærmest lukker sammen i en kvalmende gispen ved bare tanken om mad, hvis amfetamin indtaget har været højt nok, så helt psykisk vil jeg nu ikke mene at det er. :wink:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Resist skrev:

Der findes altså ikke noget "specielt" amfetamin som ikke tager sulten. Amfetamin er en kraftig appetit dræber, basta.

Det vil jeg nu også sige, jeg har taget min del af amfetamin, og det har altid totalt fjernet enhver appetit, ikke engang en Snickers kunne jeg spise ... ikke at det var noget problem, men jeg prøvede hver gang jeg var på et "binge" på mere end tre dage, at få lidt andet indenbords end sodavand. Åhh jo det passer ikke helt for resten, Clementiner kunne jeg til nød få et par ned af, men det var ikke sulten der drev mig det er helt sikkert :)

Der er vel også en grund til, at de slankepiller min mor åd i spandevis da jeg var barn, og som altid gav hende hjertebanken - de såkaldte "feriepiller" - jo var smækfyldte med amfetamin eller en af dens afarter, i og med de som slankepiller jo skulle tage appetitten.

Så appetit på amf ... det har jeg nu heller aldrig hørt om :)

Dedikeret medlem

Resist skrev:
Sway skrev:

Tror faktisk det er sammenpresset mel vi har fået - men det rykker for vildt!!. Du har ikke prøvet det her amf - du kender ikke til alt amf, så bare fordi dig og dine venner får fat i noget klistret lorteamf, der stinker og kradser i næsen, er det jo ikke ensbetydende med at hele danmark får det sådan. Det virker fint, og det er absolut intet problem at spise.

Det eneste der kan være et problem at spise er rundstykker og rugbrød - det giver mig lette smerter i ganen. Det skal så også lige siges at det her amf er det enste jeg har prøvet, der ikke tager sulten - og det er også det jeg har prøvet, der virker bedst, samtidig med at ikke voldstresser kroppen. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]