Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg har hørt at det er muligt at ryge ketamin. nogen der har erfaringer med dette?

jeg er selv en ret erfaring bruger af ketamin. det er i mine øjne det fedeste stof i verden.
jeg har primært indtaget det nasalt og oralt. om ganske kort tid står den på IM hvilket jeg glæder mig meget til. men hvad er effekten når man ryger det? hvordan gør man? og hvad er dosering osv.

jeg har ikke kunnet finde andet om dette nogen steder. kun hvad jeg har hørt fra venner og bekendte og dette har været meget sparsomt.

det skal siges at jeg primært benytter mig af S-ketamin

Junior medlem

"Smoking powdered Ketamine in a joint is not especially pleasant and will not noticeably speed up the onset of the Ketamine effect"

"I roll up small blunts laced with a small amount dried ketamine powder. It smells like shit when its burning and keeps going out but the effects are pretty nice. I kinda feel like I am smoking angel dust (PCP)"

- Du kan ryge det. Faktisk i alt. Bowl, bong, joint you name it.. Det er dog spild af keta, men hvis du er så opsat på at prøve det, så ville jeg sige 125-200mg i en joint.. Og selvfølgelig betydeligt mindre, hvis det ikke er joint. Mix det med tobak eller noget skunk/pot..

Håber du kunne bruge lidt af det..

Medlem

Ketamin oralt

her bliver det diskuteret.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]