Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Aloha.

Jeg sidder i den situation at jeg har tordnende tømmermænd, takket være j-bryg release i aftes. Godt med kvalme, hovedpine, tørke usw. Jeg overvejer meget kraftigt at spise de to Rolling Stones-mærker jeg har liggende, men hvad er erfaringerne herinde med at spise mærker, med tømmermænd? Er det no go?

Hvis man ser bort fra muligheden for opkast, er der så andre ting der spiller ind? Har ikke prøvet det med tømmerboys før.

Medlem
Brugeravatar

Man vil altid skulle gøre sig det klart, at trippet kan tage uheldige drejninger eller have en generel dårlig følelse, hvis man ikke er veloplagt og frisk. Men hvorfor venter du ikke bare et par timer og får spist noget ordentligt mad og "frisket" dig op, så kan det være, du føler dig bedre i stand til et trip.

Mvh,
Gargarin

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ville gemme dem til en anden gang, træls at sidde og have det skidt mens man skal nyde sit syretrip :)

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg har dårlige erfaringer med at trippe LSD ovenpå en omgang tømmermænd.... de trænger tydeligt igennem og forplumrer oplevelsen - altså et no-go fra mig. LSD er bedst når man er frisk og rørig. :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror også at det må ende med at jeg venter. Om ikke andet så ihvertfald til senere idag.
Og nu har min eks, som jeg var utro og som bagefter kneppede med en af mine nærmeste 'venner' skrevet til mig og givet mig jordens største nedtur på. Så nu gider/tør jeg næsten ikke tage et trip, når den tilstand her er mit udgangspunkt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Ryg en joint og drik et glas kold cola.

Ligeså skidt som THC kan være når man er fuld, ligeså fantastisk er det når man har tømmermænd. Det tager ligesom tungsindet og uroen....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fuldstændig enig, sidder også med et stort glas cola med 7 isterninger i lige nu.
Problemet er bare at jeg ingen ganja har. Ville give mit højre ben for 5 sug på en joint lige nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bull Lee skrev:
Ryg en joint og drik et glas kold cola.

Ligeså skidt som THC kan være når man er fuld, ligeså fantastisk er det når man har tømmermænd. Det tager ligesom tungsindet og uroen....

Jeg synes faktisk at fysisk bevægelse, gerne i form af motion, hjælper mere end cannabis kan gøre imod tømmermænd.

Men nej Halose jeg vil absolut IKKE anbefale dig at tage LSD hvis du har tømmermænd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Resist skrev:
Jeg synes faktisk at fysisk bevægelse, gerne i form af motion, hjælper mere end cannabis kan gøre imod tømmermænd.

Bestemt. Men der er en motivations-faktor, der gør THC'en mere realistisk i de fleste tilfælde :wink:

Medlem

Det er ikke noget man skal springe ud i som nødløsning, men det kan være et velovervejet valg. At lade syren rense ud i alle dårligdomme i kroppen, fx når man er forkølet. Det er en guddommelig fornemmelse og med milde tømmermænd(bliver primært nedtrykt af mine) er det et lys der kravler ind i mit hoved. Der er med syre altid mulighed for den helt omvendte oplevelse så det er kun noget man skal overveje som erfaren bruger.

offtopic: hvem motionere tømmermænd væk? Det er da en flot tanke men...

Mvh.
Anarkrig

Medlem

Jeg har et par gange motioneret tømmermænd væk (et par gange i hæren, og en eller to gange frivilligt - løbetræning, vægtene er sgu for farlige i den tilstand) og det virker! Den første halvdel af turen er ulidelig og det hele snorer rundt, men så rammer man "runners high" og det har den mærkværdige effekt at det også sletter tømmermændene. Jeg skønner at det må skyldes de endorfiner der giver anledning til runners-high, og i det tilfælde kunne man forestille sig at lattergas kunne have en lignende effekt (og uden at man skal ud af sengen), da det øger endorfin-frigivelsen og påvirker opiatreceptore i høje konc.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]