Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej kære, trætte, medmennesker på psy.dk :) Nu da der har været så meget kritik af sensation op til eventet, ville jeg bare høre om folk igår ægrede sig over at have købt deres billeter ? Personligt er house heller ikke min kop thé, men jeg vil da sige jeg blev stærkt overrasket over hvor fedt showet var i helhed, stemningen var ikke til at klage over! folk var meget mere behagelige end til tiesto efter min mening :) synes også at kjeld tolstrup er blevet meget undervurderet, syntes han leverede et fedt show. Steve angello og sebastian ingrosso overraskede mig også meget :)

Hvordan var jeres aften?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Var derinde for eventets skyld, ikke musikken. Fedt event, rimelig lyd og lækkert show.

Musikken.. well.. :(
Havde håbet at der ville komme lidt mere knald på

Medlem

Jeg havde den fedeste aften!!!! musikken var ikke slet ikke så fesen som jeg havde frygtet. Og så prøvede jeg for første gang en hel aften på amfetamin uden betydelie mængder alkohol involveret, og det passede perfekt til. Jeg syntes jeg har undervurderet amfetamins potentiale, og tror nu det er en bedre kandidat til nytårsaften-drug-of-choice end MDMA.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg havde nok ikke realistiske forventninger, men sceneshowet var mindre fantastisk, end jeg havde forventet (det virker vel bare større og mere gennemført på youtube-klippene), musikken var faktisk bedre end forventet, fordi jeg virkelig havde regnet med det værste bræk efter at have set filmklip på youtube. :wink: Der var stadig en del kedelig musik, virkede nogle gange lidt som sådan noget ligegyldigt baggrundsmusik, der burde blive spillet for at skabe en atmosfære på et lille diskotek. Der var rimelig proppet, men det var generelt en fed aften. Og det var IMO bedre end Tiesto. Bare synd, at Tuben lukkede, inden Sensation gjorde.

Sprutkøerne var for nederen.

Medlem

Jeg har kun ros at give af.. troet musikken ville blive rigtigt dårlig. Men der var knald på for start til slut.. Stemningen Var for nice.. Man kunn snakke med alle mennesker næsten. Selv rockerne var i godt humør

jeg må sige at Jeg nok helt vil stoppe med at tage narko efter det event det viser at man sagtens kan have det røvfedt uden at skulle tage noget så for nu af holder jeg mig kun til nytårs aften det eneste minus var at Køen tog ALT ALT for lang tid både for at komme ind og for at hente spurt/mad og så Var det fucking dyrt,, fik brugt 1100 1200kr på spurt hele den aften og eftermiddag...

MEN jeg syns det var nederen at se at der var rigtig mange der ikke kunne styre deres narkoforbrug der var rigtig mange der blev båret ud.

men alt i alt var det supra skal helst sikkert med de næste 4år der bliver spillet i parken... !
og det var fedre end Tiesto helt sikkert!

Og syns ikk der var for mange mennesker derinde det var lig tilpas

Junior medlem
Brugeravatar

Helt fænomenalt event! MEGET positivt overrasket over musikken, havde ligesom andre her, forventet noget meget blødere house musik. Super fedt show, lyset, lyden, effekterne... De to første timer fyrede jeg den max af, uden alkohol eller stoffer, og kunne have blevet ved! Har aldrig oplevet så fed stemning, som kbhfyren siger, selv rockerne (som jeg dog ikke lagde mærke til, men de store hormonbrød med tusser op og ned ad armene) var glade, og de snobbede envy-piger var glade, alle var glade! :-) For ikke at snakke om tøserne, så var de super hotte (og mange af dem også super kåde!).

Dog blev det til lidt mdma efter de to timer, og så fløj jeg ellers afsted senere lidt coke.. Fik helt nederen på da showet sluttede!

Eneste minus var køerne, lang kø for at komme ind og lang kø til at købe drikke.. Her var det hurtigere at komme til da Tiesto spillede.

Hvis man skal sammenligne det med Tiesto, så var Sensation LANGT federe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
undervurdere kjeld tolstrup? hvordan ka man det ? det er jo ik muligt manden er en af dks bedste djs efter min meningen ,1 han ahr kontakter til ggud og hver mand så han har en del plader som du ik hører andre spille og han har en enorm forståelse for musik og forstår at mxie genre på kryds og tværs uden at miste publikum nu var jeg ikke derinde men var godt nok spændt på hva i alverden kjeld havde tænkt sig at spille til det her event og det er da også lidt mere poppet og housy end det han plejer men stadige skide godt set med gode tracks i..tiga's set lyder også super dejligt mix af techno og minimal og lidt electroclash

Erick E

http://uploaded.to/?id=c84n76

http://www.megaupload.com/?d=1YL34GYV

-----------------------------------

Kjeld Tolstrup

http://uploaded.to/?id=qh4dwr

http://www.megaupload.com/?d=NGFIKIOR

Rune RK

http://uploaded.to/?id=satzdd

http://www.megaupload.com/?d=8QKKUP01

Megamix

http://www.megaupload.com/?d=N79VEGJG

Tiga

http://uploaded.to/?id=wghqp6

http://www.megaupload.com/?d=YFGK4MI

Steve Angello & Sebastian Ingrosso

http://uploaded.to/?id=9d98yb

http://www.megaupload.com/?d=ZCIILJRS

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Fesent!

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså må give nico ret - nogle af mine venner og veninder var der og tit brokker jeg mig hvor de er tilfredse, men er aldrig tilfreds med festen hvis de heller ikke er - måske jeg forventer mere end dem whatever to the point..

Deres kommentar om sensation "FLOOOOOOOOP"

Så er da så glad for jeg ikke var med til det skidt......

Men generelt så syntes jeg at høre den kommentar fra nordjyder når det gælder ø-festerne, der er dog undtagelser, hvilket også har sin ret, dog har mine venners kommentarer holdt mig langt væk fra øens fester siden år 2000 - deres kommentarer er kun blevet værrer og da en af mine buddies tog til kbh på sin føsda i starten af året... LOL aldrig har jeg da hørt sådanne kommentarer før og det er fra en gut som ALDRIG havde været til en KBH fest - men flere gange har været til diverse kæmpe festivals ude af landet... Som han siger.... Technomiljø???? Ja det har kbh massere af - men psykedelisk kultur????? Ikke den fest vi var til, men tvivlen skal de have til gode.

Men helt sikkert at der findes ligeså fede "uofficielle" fester på øen som der gør i jylland - de officielle er åbenbart mere crappy end de jydske, som sutter max røv.

Admin
Brugeravatar

Sensation har da heller ikke en skid at gøre med den psykedeliske kultur? Det er en anden boldgade end de fester der har været på fx Bryggen og Halvandet. Jeg tror ikke man skal tage til Sensation og have en tysk festival i hovedet, så blir man nok skuffet ja, men det skal man heller ikke, hvis man tager til rockkoncert i Forum.

Personligt foretrækker jeg også udenlandske festivaller med dertilhørende af psykedelisk kultur/musik/drågs, men jeg ku godt ha fundet på at tage til Sensation alligevel. Omend jeg slet ikke ville forvente det samme :)

-Jimmy Carter

Junior medlem
Brugeravatar

CrackWhoreModels, er det i samme rækkefølge som de gik på ?

Child of Aum, er det ikke lidt snæversynet at udtale dig på baggrund af andres mening?

Medlem

Itramper Ja... det er lidt ligesom ikke at have sin egen meningen.. Man fylder med strømmen..Man kan ikke rigtig have lov til at udtale sig dårligt om Sensation White hvis man ikk har været der. Jeg vil da sige at White var meget mere hardcore og bedre end Tiesto var..

Medlem

Jeg synes også at det var rigtig fedt derinde, som mange af jer andre også nævner synes je at det var rigtig fedt at stemningen var så høj.
Blev desværre nødt til at smutte inden midnat da min makker havde fået det en smule dårligt.

Skulle jeg nævne nogle ting jeg ikke var helt tilfreds med er det vel at jeg synes musikken godt kunne blive lidt ensformet i længden, havde håbet på lidt mere tramp. og så selvf de lange køer.

Og for satan der var godt nok meget politi på gaden den aften, de kørte bare i ring rundt om parken hele natten :D

Medlem
Brugeravatar

Showet var flot, men jeg så lidt kritisk på det, måske fordi jeg sammenlignede det hele med Black. Opsætningen var jo fuldstændig den samme, (til black lignede det bare mere en stjerne i midten), men hverken lysshow eller musik var lige så tilfredsstillende.. Det var for montont.. Og Parken havde efter min mening heller ikke så meget styr på det som i Amsterdam, der var det meget bedre organiseret.

og ærgeligt at tuben lukkede (pga strømafbrydning`??)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
[quote="TTramper"]CrackWhoreModels, er det i samme rækkefølge som de gik på ?

quote]

det ane rjeg ikke jeg var ik derinde

det er vel heller ik så underligt at eventet ikke kørte helt 100% fejlfrit det var første gang folkene har gæstet kbh så synets man ska bærer lidt over med tingene de er vel blevet nogen erfaringer rigere og ved hvilke ting der ska gøres bedre til næste år

og man ka da heller ik forvente at deres tour events ska være lige så gode som hovedeventet i holland så er det ihvertfald kalrt man bliver skuffet

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Imp skrev:
Sensation har da heller ikke en skid at gøre med den psykedeliske kultur? Det er en anden boldgade end de fester der har været på fx Bryggen og Halvandet. Jeg tror ikke man skal tage til Sensation og have en tysk festival i hovedet, så blir man nok skuffet ja, men det skal man heller ikke, hvis man tager til rockkoncert i Forum.

Personligt foretrækker jeg også udenlandske festivaller med dertilhørende af psykedelisk kultur/musik/drågs, men jeg ku godt ha fundet på at tage til Sensation alligevel. Omend jeg slet ikke ville forvente det samme :)

Sorry måske bare mig der er Puberplebs, men kalder du bryggen for den psykedeliske kultur?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
DR-D skrev:
Imp skrev:

Sorry måske bare mig der er Puberplebs, men kalder du bryggen for den psykedeliske kultur?

Tror der menes, at der på bryggen blev spillet Psytrance, derfor psykedelisk. Selvom kulturen nok nærmere er "Hormonbrød og andre mennesker, som danser og er blæste"

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Bryggen før det blev sådan FTW! Miss you

8)

Admin
Brugeravatar

DR-D skrev:
Imp skrev:

Okay, lad mig omformulere det. Jeg mener bare, at det om ikke andet er intentionen bag de fleste af de fester. Der blir spillet psytrance, dekorationerne er psykedeliske. At ånden og stemningen så er noget helt andet, kan godt argumenteres for. Sensation slår sig ikke op på, at det er et psykedelisk arrangement. De spiller ej heller psytrance eller lign.

Nu kan det jo være svært at blive enige om, hvad psykedelisk kultur er. Men efter min mening findes der desværre ikke ret meget af den i Danmark. Heroppe handler festerne jo mere om hvor meget narko, man kan stoppe ned i svælget på en aften end om musikken i sig selv.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Der er nu faktisk en del "psykedelisk kultur" so to speak. Det kræver bare man er godt integreret i miljøet, for de fester står nemlig ikke nogle steder. Og det er folk der udelukkende kommer pga det en livsstil for dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]