Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

D. 4. februar skal jeg ind på staden (studietur), jeg har ikke været der i mange år. Kan nogen af jer anbefale nogle steder som SKAL ses eller besøges? Må man egentlig gerne fyre en fed inde på cafeerne? Er der nogle forhandlere på Pusher Street som har nogle billige og gode sager som er værd at kigge nærmere på?
Håber I vil give mig nogle gode råd og tips om mit kommende christiania-besøg....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Køb et pitabrød med falafel eller kebab i boden der ligger på den lille "plads" hvor pibebutikkerne er - det smager alt for lækkert [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] (specielt efter at man har røget).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Føj... der er en grund til at de lokale på staden undgår den falafel-bod... de er megaklamme, fucking uhygiejniske!

...men jeg æder sgu lortet alligevel! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

fuck hygiejne - har du nogensinde set baglokalet i en bager?? (det har jeg, da jeg har arbejdet som opvasker... det var IKKE et kønt syn - vi var glade når der kun var kakkelakker, fluer, mider og ingen rotter).

-offtopic [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 12 Januar 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Man må ikke ryge hash på nemoland, men på månefiskeren og abegrotten må man gerne. Hvis du er ude efter noget at spise ville jeg nok vælge falaffel boden, den er superb. Mht. boder, så kommer det lidt an på hvad du skal havde. Alis boden er fin til skunk, boden til højre for grønlænder huset er der en fin bod til hashkager og svampe...tja, jeg har kun prøvet to boder, så det må du hellere spørge de andre om!

-Psyko

Insane psychedelia user!

Yeah, jeg har også arbejdet hos en af de finere restauranter i Vejle, det var fandme klamt, totalt rodet, det var fandme mug på noget af gæren. Det var ret så klamt, og chefen var en saddist bøsse (no shit), jeg behøves vel ikke at nævne at jeg kun var der nogle få timer før jeg skred!

OFFTOPIC, yes!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du har lidt penge til overs - så gå ind og spis på Loppen. Den er kendt som en af københavns bedste restauranter, og jeg kan kun være enig. Her må man naturligvis gerne ryge....
Priserne ligge på mellem 150-300 kr. for en hovedret, men det er også det værd.
Ellers vil jeg også anbefale falaffel boden. Godt med chili og hvidløg - og så helst sidst på aftenen, med en ordentlig blæser i kølvandet.

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

@Psyko: Det kan da godt være at man ikke MÅ ryge på Nemoland, men det gør næsten alle dem der sidder på bænkene sgu da.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Zara<< Det Psyko mener er at det er ulovligt at ryge indenfor... Udenfor og under halvtaget må man sgu gerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ...

For at komme tilbage til hvad indlægget egentlig handlede om, vil jeg påstå at ALIS har de bedste færdigrullede, men skal man have hash for sig, ville jeg gå i boden ved siden af... John har god ryger derinde [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

I øvrigt kan "Super hashkagerne" der fås i boden ved siden af grøndlænderhuset på det kraftigste anbefales! - Jeg spiste 1 i går, og da virkningen indtraf røg jeg (sammen med to andre) 2 joints med 90-kroners... - Det er længe siden jeg har været så skæv! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du må godt rulle joints indenfor på Nemoland... bare ikke ryge dem...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Dex: Din ordklæver [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Arrh falaffel med hvidløgs dressing og chilli...arrrhhh....

-Psyko

Junior medlem

Jeg prøvede en færdigrullet joint i sidste uge, som angiveligt skulle stamme fra Staden. Min kammerat og jeg brækkede den op for at ryge mixet i en bong. Da så vi at mixet lignede muggen skovbund og der var ikke rigtig noget i mixet som bare MINDEDE om hash. Desuden smagte det totalt ringe. At vi blev skæve og lå og savlede bagefter er dog en helt anden historie..... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Udenfor i Nemoland må man selvfølgelig gerne ryge, men det er squ nok lidt koldt på denne årstid..
En udemærket hash, kan du købe inde i Abegrotten.. Der sidder som regel en lady, som sælger go' hash, og hun giver også rimelig ok.. Så tag ind i Wonderland (Allis Rampen) og ryg, der er altid nogen som skater derinde.. det er cool nok at se på når man er basket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]