Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey allesammen derude. :D

Det var jo weekend så, Mig og gutterne var sådan lidt rundt omkring. Fredagen endte med at vi slog os ned ved en fælles kammerat, han fandt hurtigt Whiskyen frem og vi fik en del whiskey sjusser. Humøret steg gevaldigt på meget kort tid og der gik ikke lang tid før vi blev enige om at skaffe nogle sovere/valium, det passede lige med 2 til hver. Vi fik også et par joints, både inden og imens vi var der.
Vi fik hentet lidt flere sovere og endte alle med at have taget 5-6 stk alt i alt.
Det endte dog også med at jeg fik 2 små lodder Amfetamin.
Vi gik så allesammen i brædderne ved en 6 tiden.

Men de fleste af os sov ikke mere end 4 timere, vågnede op og var friske. :shock: Men vi havde alle en mærkelig rus hele dagen, endte på et lokalt diskotek hvor vi først kom hjem og gik kold igen kl 7 om morgen. Hvor vi igen kun fik sovet omkring 5-6
Og her idag har vi stadig den samme rus som vi rendte rundt med hele lørdagen.

Skal lige sige vi ikke tog noget om lørdagen, udover jeg lige fik et par hiv af en joint inden jeg skulle i køjen. Men vi var da godt bedugget af alkoholen om lørdagen. :cheers:

Ingen af de andre inkl mig, havde ikke nogen anelse om hvordan vi kunne blive ved med at have den rus. Og de havde ikke prøvet noget ligende.
Jeg har aldrig selv prøvet at blande så mange stoffer på samme tid, og det var min første gang på Valium.

- Har nogle af jer prøvet noget ligende, og hvad skyldes det? :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
højst sandsynligt metamfetamin i fået fat i. var det en stimulerende rus uden sultfornemmelse?

Junior medlem
Brugeravatar

Altså de andre tog ikke noget amfetamin det var kun lige mig,
har prøvet meta før, og det plejer jeg at få det mega dårlig af, dagen efter ;)

kunne sagtens føle sult, og vi var allesammen fyldt med energi, dog bløde i knæerne og hele kroppen sitrede en lille smule. Og jeg var blevet mere ligeglad med hvad folk tænkte om en,"Feks hvis man slår en ordentlig skid i en kø" så ville jeg overhovedet ikke tænke over det. ;d

Det sku lidt svært at forklare hvordan det føles, men vi var alle bare friske og i godt humør.

Men plejer man for det meste ikke at få det dårligt af Meta?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
wow det kunne være nice hvis du fandt ud af, hvad for noget amf det var. så kan det være at du havde opdaget, en helt perfekt drug kombi der bare giver evighedstrip.

on topic: hvis du ikke har prøvet valium før og alligevel har taget en okay dosis kan man godt føle sig temmelig bændt af de senere dage. sådan har jeg det ihvertfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Valium/Diazepam har en halveringstid på omrking 72 timer, altså 3 dage. Og kombineret med alkohol som interagerer med valiumen og forstærker dens virkning så kan det nok godt mærkes dagen efter, så det er nok der du har din rus fra :)

Btw alkohol sammen med depressanter (valium, råhypnol, morfin osv.) er en dårlig idé da stofferne forstærker hinandens virkning hvilket kan ende ud i en OD.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg får det aldrig skidt af Methamfetamin, til gengæld får jeg det ret ringe af normal amfetamin.

Medlem

Child of Aum skrev:
Jeg får det aldrig skidt af Methamfetamin, til gengæld får jeg det ret ringe af normal amfetamin.

og hvad tror du grunden er til det coa?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan ikke lige give nogen grund - men ville bare lige nævne det sådan at nogen ikke tror at man får det dårligt af meth dagen efter - nogle kunne jo gå hen og tro det de havde sniffet var meth, af den ene grund.

Medlem

jeg tænkte på den dårlige.. jeg kender mange der har damp der ikke rigtigt får en fed virking ud af at tage speed/ den dårlige... så det nok også derfor du heller ikke bryder dig så meget om det

Medlem
Brugeravatar

Jeg lider ikke af damp, men får det alligevel ad helvedes til efter en tur på den dårlige.

OP: Første gang jeg prøvede valium var jeg også ret omtåget 3-4 dage efter.. At det så var overkill mht. dose er en anden ting.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hey lad os lige slå fast at hvis man tager amf eller meth en aften/nat så er det temmelig sikkert at man har det af helvedes til dagen efter/når man har fået sovet, damp eller ej.

amfetamin slår ud i nogen forskellige receptorere i hjernen og hvis du har damp virker amf, (i nogen tilfælde) fuldstændig omvendt.
der er også amfetamin i nogen damp piller for det virker omvendt på nogen damp børn.

Junior medlem
Brugeravatar

Hej igen, altså dagen idag har jeg det bare skide godt, "rusen" er der stadig sådan lidt, men det er da ved at gå væk. Tripper bare lidt rundt i mine egne tanker. :mrgreen:
Så tror sku også det var sovepillerne og whiskey sjusserne der gav denne fede efter effekt :b

Har snakket sådan lidt sammen med de andre, som sagde at de også render lidt omtåget rundt dagen idag på arbejdet :D

Haha, men ja man skal sku nok lige passe på med at blande alt for mange sager, når der kun gik et par timer imellem indtagelserne :)

Det vilde ved det var bare at, man om lørdagen kunne kværne så mange genstande også ellers få det federe og federe for hver, uden at gå kold.
Alle var stadig friske på noget mere party, selvom vi kun havde sovet ca 4timer. :lol:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
galskabens-gardner skrev:
hey lad os lige slå fast at hvis man tager amf eller meth en aften/nat så er det temmelig sikkert at man har det af helvedes til dagen efter/når man har fået sovet, damp eller ej.

amfetamin slår ud i nogen forskellige receptorere i hjernen og hvis du har damp virker amf, (i nogen tilfælde) fuldstændig omvendt.
der er også amfetamin i nogen damp piller for det virker omvendt på nogen damp børn.

kommer an på dosen en af mine kammerater ( som jeg hader nu af mange grunde ) men han har damp og ( han er fuckt up du ved han bor på afvænning ) men han gik i byen med en eller anden idiot og de havde spist 300mg ritalin UNO og ham den ene endte på hospital og ham min gamle kammerat kom i tv mens han prøvede at smadre en politi betjent på banegården i ( kan sku ik husk hvor det var ) men tæt på langeland, damp børn kan godt få ordenlig virkning men de skal bare op i høj dose = meget dårlig HR ,

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så pas dog på med at blande alkohol og så potente benzodiazepiner!
Det er jo ikke for sjov der advares mod at blande disse. Oveni købet snupper du så også lidt amf oveni.. :|

Heldigt der ikke skete noget, men pas nu på. Lad være bare at æde rivotril "as needed", hvis du endelig VIL blande..

Junior medlem
Brugeravatar

Jaa, det er vist en ommer ;)
Altså hvis det sker igen, så bliver det ihvertfald uden amf og lige et par sjusser mindre :P

Men det var alligevel et af de fedeste trip vi nogensinde har haft. :oops:

Btw, jeg stod og skulle have en hovedpine pille lørdag "morgen", da jeg havde lidt knas med nakken, men blev lidt i tvivl med hensyn til at hvad man havde taget et par timere tidligere.
syntes nemlig at have hørt noget omkring sovepiller og hovedpinepiller = BAD?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Budha skrev:

kommer an på dosen en af mine kammerater ( som jeg hader nu af mange grunde ) men han har damp og ( han er fuckt up du ved han bor på afvænning ) men han gik i byen med en eller anden idiot og de havde spist 300mg ritalin UNO og ham den ene endte på hospital og ham min gamle kammerat kom i tv mens han prøvede at smadre en politi betjent på banegården i ( kan sku ik husk hvor det var ) men tæt på langeland, damp børn kan godt få ordenlig virkning men de skal bare op i høj dose = meget dårlig HR ,

jeg sys selv jeg holder meget godt fast i at det ikke er tilfældet hver gang.

din ven lyder som en der holder rimelig meget fest :D

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Budha skrev:

Jeps det er udbredt overtro at det virker omvendt på damp, grunden til at de er urolige er netop for lidt af de stoffer som amfetamin øger, så derfor vil de blive roligere ind til en hvis grænse, altså indtil de har taget så meget at de har et normalt niveau, hvis man så tager mere ud over det så virker det som på alle andre

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det er helt ret sikkert valiumen i har kunne mærke dagene efter - som Extreme siger, har det en ret lang halveringstid, og 5-6 5mg tabs er en pæn dosis, især når man skyller ned med spiritus.
Du bør tage at læse noget om valium, og kombinationen med alkohol - det kan være direkte livsfarligt, og man ender i hvert fald ofte med store huller i hukommelsen, og en indskrænket popularitet.

jeg tror ikke det er normalt at få det ringere af methamfetamin, end af almindelig amfetamin. Jeg oplever i hvert fald at meth er meget federe, også dagen efter.

Medlem
Brugeravatar

Zorglub skrev:
Jeps det er udbredt overtro at det virker omvendt på damp, grunden til at de er urolige er netop for lidt af de stoffer som amfetamin øger, så derfor vil de blive roligere ind til en hvis grænse, altså indtil de har taget så meget at de har et normalt niveau, hvis man så tager mere ud over det så virker det som på alle andre

Fænomenet ang. damp og amfetamin var mig bekendt, men har altid sat spørgsmålstegn ved det..
Kan alle typer ADHD behandles med amfetamin?
For hvis de kunne det, så har jeg da et par venner som jeg mistænker for damp som jeg godt kunne tænke mig at teste :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Desuden kan man ikke ligefrem kalde det et trip :) Det var jo ikke psykedeliske stoffer du indtog.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]