Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
"det er kaos - det er godt...."

-Det er flaming...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
en ting først
fuck dig Anima Insania, jeg ryger hvad jeg vil hvor jeg vil når jeg vil.

tais er det ikke dig som er så i åhh demokratisk, hvor var den henne da du postet en post om at pia k var tæt på at dø,
så vist jeg husker så jublet du over at en dansk politiker der er stemt ind med danskestatsbroger stemmer,var ved at blive stennet ihjel som der fks. sker i mellem østen,

jeg syntes ikke at det er en ret human måde at skaffe sig af med de politiker man ikke kan li.

prøv at forstille dig et samfund hvor det fungeret sådan.
et parti representer en befolknigs gruppe i landet,og hvis man ikke kan klare sig
så er der andre måder end at smadere nørrebro med brusten.

hvis det er sådan et styre du ønsker dig så rejs dog til westbreden

jeg har en ven som var på vej hjem fra arbejde den aften dine venner gik amok (ja nogle skal jo arbejde)
han havde ikke gjort nogen noget hverken politiet eller en de autonome, men pludselig fløj der en flok på 4 hætte klætte mænd på ham med bat og flasker,ikke nok med at de åhh så seje autonome skulle være 4 om en lille person så sparket de ham også da han lage ned.efter han var kommet til sig selv igen så han 2 autonome kom kørene på damecykler med cykel kurven fuld af sten uden videre stoppet de op og perkeret deres cykler lige som det var helt normalt og der efter begyndte de at droppe sten mod ruder roundt omkring gjore politiet noget nej,
hver vinter flækker hans mund og læber op hver vinter mand

hvis politiet bare havde dræbt de 20 førdste der havde smidt med sten så vil jeg garenter dig for at den mode ville være aflyst
man skal ikke give efter for sådane mennesker

sorry hvis der er mange stave fejl jeg har ikke lige sovet her på det sidste

gør ikke noget med de stavefejl guffe - jeg fatter det fint [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg vil da kun give dig ret i det med de autonome - uanset hvad en politker står for så lever vi i et frit land - altså bortset fra de autonome som regner med at optøjer og demonstrationer hjælper på noget - det er for lamt at gøre sådan en ting - det man skulle gøre var at sende et budskab til folket og eventuelt få dem til at forstå det man vil ud med.

Tror ikke at gennemsnits danskeren ser problemer o.ling som en fornuftig måde at løse problemer på.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Fuck nu ikkestofrelateretpolitik! Skrid hen på et andet board hvis i vil diskutere det. Nu sidder i jo og begynder at flame igen!

Nedtur der!

Junior medlem

Imod! Politik og stoffer mixer sgu ikke rigtig i min bog!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Ja, det er nok sandt at vi bare kan diskutere de relevante politiske emner under generel diskussion. Jeg forstår godt hvad i mener.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Han lægger an på dig, Tias! :P

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg kan godt forstå at Tias bliver sur, når Guffe konstant omtaler "de autonome" som de få voldelige fæ-hoveder der går til ekstreme metoder for at sprede deres budskab/hjælpe revolutionen på vej, eller hvad de nu brænder for.
De mennesker der kaster med sten for at gøre verden bedre (det handler al politik vel i bund og grund om; at skabe det bedst mulige samfund) er selvfølgeligt idioter - "I politik helliger midlet målet" - Albert Camus.
Det er dog ikke ALLE de autonome der gør dette, og jeg kan da godt forstå at folk føler sig truffet, hvis man kommer med sådanne sammenligninger.

Det ville være ligesom at sige "medlemmerne af dansk folkeparti render rundt og brænder asylcentre af, heiler og fejrer Rudolf Hess' fødselsdag" - man lader nogle få ekstreme mennesker være et eksempel på en hel organisation, der kun til dels deler de ekstremes holdninger, og absolut ikke bruger samme midler til at nå deres mål.

[ 11 Januar 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

Dedikeret medlem

brusten [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hmm...jeg synes nu stadig at politik og brugen af psykedeliske substanser har meget med hinanden at gøre.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hallo, mand...

Fat det nu, et politisk forum ville bare sprede alt for dårlig karma herinde, se nu bare hvor fucked up den her tråd allerede er blevet, vi kan jo ikke engang finde ud af at diskutere intern politik på boardet! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah, jeg gi'r dig ret Dex...Det gik lige som jeg frygtede og der gik ikke lang tid! Jeg tror selv at i har bevist hvorfor psy.dk ikke er klar til et politisk forum, ihvertfald ikke endnu [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!

Folk er alt for agressive, fx. g*ffe og t*as, hvis man nu bare kan holde diskutionen på et pænt nivau istedet for at t*as fx. siger at g*ffe er utrolig dum, der er jo en grund til at g*ffe har sine holdninger og t*as må sgu respektere dem og ikke svine ham til pga. dem, man må da kunne diskutere på et respektabelt nivau, hvis t*as mener at g*ffe er så uoplyst så må han jo oplyse ham [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

(her nævnes skam ingen navne)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
T*as skrev jo netop at han håbede at diskutere med andre oplyste mennesker, og at han ikke gad bruge al sin tid på at plyse folk (hvilket jo er ret forsåeligt).

Men fuck det - nu er der gået ligegyldig diskussion i denne post. Dette er vel et direkte bevis for at det ikke går at diskutere noget som helst andet end stoffer på et seriøst niveau herinde... egentlig lidt ærgeligt [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Guffe>> Ingen kommentarer - Du klarer fint selv at demonstrere hvorfor det er ligemeget at diskutere politik med dig.

Elven>> Delvist uenig. Demonstrationer nytter, optøjer gør ikke. De autonome sender skam jævnligt budskaber til deres medmennesker, de er bare ikke særligt konstruktive ~ Og husk nu lige at autonome ikke har særligt meget med politik at gøre, da politisk aktive punkere ikke er autonome.

Dex>> SHUT IT! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Zara>> Opgiv at argumenter mod Guffe. Han er dum som lort, og hverken fakta eller holdninger bider på.

Punk>> Igen igen, T*as har prøvet med sin konstruktive og akademiske argumenter i snart 5 debatter nu, og G*ffe er for dum til at fatte noget som helst, så er det et under at T*as er irriteret? Nej.

Men jeg bliver vist meget off-topic, ville bare lige smide min mening ind da jeg ikke har været her i et par dage..

Peace out,
Tias.

PS. Lad mig tilføje at jeg nu står negativt overfor et politik-forum, da jeg mener at man ikke kan diskutere generel politik på dette site, og rusmiddel-relaterede politiske indlæg kan lægges på generel debat.

[ 13 Januar 2002: Besked ændret af: Tias ]

[ 13 Januar 2002: Besked ændret af: Tias ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

JEg er squ ligeglad.. bare lav det forum, hvis der er flertal for det.. men politik siger ikek mig noget, så jeg slider det ikke op..

U decide

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
moderator luk den her post nu,
inden den ender i vold og det gøre den snart hvis ikke [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Vold...ha ha ha, pathetic

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åh ja, NU er jeg bange Guffe. Jeg bliver lovet tæv af en mentalt 4-årig taber der onanerer over Adolf Hitler. Get real.

Men jeg er nu enig. Luk det her topic, så vi slipper for at høre mere nonsens.

/Tias.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ok. Emne uddebatteret, og hermed lukket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 80 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]