Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg har fået en lille "pille" eller kapsel.. det er sådan en kapsel som er gennemsigtig i den ene ende og hvid i den anden.. og i den gennemsigtige del af pillen er der en masse små kugler inden i :o

Er der nogen af jer som ved hvad for en det kunne være ;)?

--

Det skulle vist også være et depot eller sådan noget sagde min ven og fik ikke rigtig mere afvide end at det også skulle være noget morfin af en art det er 100mgs,.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
post et foto - men hvis det er et kopi præparat er det alligevel gætværk...

Medlem

Jeg har desværre ikke mulighed for at smide et billede op.. håbede lidt på at en af jer kunne genkende ud fra hvad jeg fortæller.. Men ja okay finder nok ikke ud af det lige foreløbig så hehe :D ..

Medlem

desuden så har jeg altså også forklaret hvordan kapslen ser ud.. der er jo ikke logoer på sådan nogen og der er ikke noget på den som decideret kræver et billede.. gennemsigtig i den ene ende hvid i den anden (standard kapsel form) og små kugler inden i .. evt bare nævn nogle forskellige så kan det være jeg kan huske navnet på dem hvis nogen altså gider.. jeg synes nemlig heller ikke rigtig jeg kan søge efter den på google eller medicin.dk :?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Tja, af præparater der er på det danske marked kunne det, så vidt jeg kan se, være en af følgende

Crixivan®

Orofen® Retard

Osmohale®

Pancrease

Propal® Retard

Topimax®

Jeg skimmede det lige hurtigt igennem, og så vidt jeg kan se er der ikke noget af det der opfylder kravene
godz skrev:
depot eller sådan noget sagde min ven og fik ikke rigtig mere afvide end at det også skulle være noget morfin af en art det er 100mgs.,

Det kan jo også sagtens være et præparat der ikke er på markedet i Danmark, og som derfor ikke dukker op på medicin.dk. Eller noget helt trejde... Du skulle måske overveje om du har lyst til at indtage noget du ikke har nogen idé om hvad er :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
vi fik morfin i sådan nogen time-relaese piller som du beskriver fra tyskland for ca. et år siden.
men ellers tror jeg Flak har dækket mine andre bud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]