Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ren Koffein
Junior medlem

Hej alle brugere af dette fantastiske forum. :mrgreen:
Jeg har anskaffet mig noget rent koffein i form af noget hvidt pulver, og da det er i pulverform virker tanken om at insnufflere det temmeligt indbydene. Jeg ville høre om der var nogen der havde erfaring med denne indtagelses metode af koffein, og hvilken dosis der ville være passende hvis det altså kan lade sig gøre at få en ønsket virkening igennem næsen?.

På forhånd mange tak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Du må da være helt ude og skide Mr. Koffein virker nemlig IKKE indbydene at indtage hverken med nål eller næse.
Hvad er det for en ønsket virkning du snakker om du vil have igennem næsen? hul i hovedet ?
Så ta'r du bar alt du ka'
Koffein er bestemt ikke et brugbart rusmidl

Senest rettet af CubaKrigeren 12 dec 2008 17:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
heheh kan kun være enig, jeg har en gang taget for mange koffein piller og jeg gør det aldrig igen men hvis du synes det er fedt at sidde og ryste med koldsved og kvalme i 12 timer uden at kunne falde i søvn, ja så kan det da godt være det er noget for dig

Medlem
Brugeravatar

Nej, man kan ikke bruge koffein som et rusmiddel, men det er godt som supplement til en druktur hvis du ikke vil gå kold. Man kan bedre koncentrere sig om hva der sker og synet blir ikke så sløret, generelt har du bare mere fokus end du ellers ville have haft :) ærlig talt vil jeg klart foretrække koffein frem fra amf på en druktur, men det er jo så også pga jeg gerne vil kunne sove, og du har det ikke NÆR så dårligt dagen efter som på 'den fucking dårlige' :)

Bare for at lyde total bumset, så har jeg i nogle branderter prøvet at sniffe koffein (som ikke engang var helt rent). Det virkede faktisk, bedre end når du indtager det oralt. Ang. dosen ved jeg sgu ikke helt. Men ihvertfald ikke over 50mg og så virker det faktisk resten af aftenen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke man får særlig meget effekt ud af at insufflere koffeinpulver, kun en 5-10 minutters periode med svie i næsen og forvirring.

100-200mg i kapsler (oralt) holder meget bedre til en bytur IMO, også lettere at sluge sådan en eller 2 efter behov, end at sniffe!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]