Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Lige et par dumme spørgsmål, hvis I kan svare på dem:
Nu siger I at stedet er blevet ransaget. Vil det sige at stedet er helt blæst for alt hvad der hedder urter og vækster?
Da indehaverne af forretningen sidder i detentionen, er der så ingen til at styre biksen?
Er der nogen som ved hvor man kan skaffe salvia i danmark, undtagen Ethno, Soma og Indra?

In our memories
Brugeravatar

der er da den der NGeurotrade (mener jeg den hedder) - der er et link til den under "links"

Junior medlem

Geografisk sted: århus
Har forresten hørt at anders fogh er bøsse!!!er egentlig ligeglad, men bare så i ved det!!!

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Salvia er lovligt i hele verden, prøv de udenlandske webshops, f. eks. http://www.dreamstore.nl/

Mvh Xanadu

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Hvordan kan Anders Fogh være bøsse, han er da sammen med Pia K. ikke? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hahahahaha Team kaffe og kage!Den var sq god.De kommer altid færgende med deres tørre kager,og dårlige kaffe,når de gerne vil høre lidt.Når man så siger no way TAGER DE DET SQ IGEN!!!Det har jeg prøvet en gang. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: århus
Jeg ved godt at han er gift med en, ved sgu ik hun hedder Pia K,,,men han skulle altså være bøsse!!!!!Han har kommet sammen med en Polak (mand) fra min mors arbejde!!!det går nogle år tilbage!!!(uden pis)

Medlem

Ethno lukker ikke sådan lige med det samme - tværtimod.
Politiet har taget cannabisfrøene da de mener der opfordres til ulovlig produktion af hamp og der videregives udførlige dyrkningsbeskrivelser. Dette på trods af alle med bare en lille smule viden om hampdyrkning kan bevidne at "høstdatoen" ikke er en udførlig vejledning.

Nuvel, det viser sig imidlertid at de er helt til grin. Ethno har åbenbart været under observation en 8-10 måneder og narkopolitiet stormede da de mente at ejerne også importerede hash, hamp, svampe, heroin og meget andet hjem fra det store udland. Uheldigvis for dem fandt de nul og niks.

Kort og godt mener jeg ikke de har nogen sag overhovedet, da der absolut ikke er givet grundig vejledning i dyrkning af hamp.

Taber vi sagen er det sur røv for hampelskerne, men vinder vi er der skrevet danmarkshistorie. - ja, og så får vi selvfølgelig en pæn erstatning :-)

En anden lille griner er fluesvampene som de først var pænt overbevist om var psyller, men de måtte pænt lade os få dem med igen, da de opdagede deres brøler.... Men sådan kan det jo gå når man er en lille politimand med en endnu mindre pistol.

Det er dog også klart at de helt sikkert har set "Hill street blues" for de efterligner åbenbart den der med den gode og den onde strisser når de afhører.... og så bliver de så sure når man siger det til dem. Primitivt ikk´.

Lad hampen spire hvor du sætter dine fødder.

/para

[ 04 Februar 2002: Besked ændret af: para ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Indra igen?

Krig mellem danske smartshops? :P

Well det er godt at høre at Ethno ikke lukker!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
"I know what youre thinking. Did he fire 5 shots or 6 shots? Well to be honest i cant remember myself either. So you gotta ask yourself a question: Do i feel lucky?? Well, do you? PUNK"

Lol hvor sejt. Bare fortæl de sataner hvor stolen skal stå!!

Dedikeret medlem

fuck the police [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

så er der vel gratis frø til alle goe kunder ik para
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 Februar 2002: Besked ændret af: eb ]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hvor er det dog vildt så lidt politiet ved om stoffet!
Hvor dumme kan de dog være?? hvorfor undersøger de dog ikke hvad "Amanita muscaria" eller Fluesvamp er, før de begynder at anklage folk for at besidde dem??

Det værste er, at politiet garanteret får mere magt under den nye regering

"Jeg er en borger klager over at blive jaget
af et par oversmarte jyder med et diskotek på taget
kører rundt og holder øje i alle døgnets tider
men hvor' I egentlig hen' når jeg får tæsk af megabryder'?" - Isbjerg

"Get up stand up - stand up for your rights
get up stand up - don't give up the fight" - Bob Marley

Insane psychedelia user!

yih! Fedt at høre fra dig para, forpulede latterlige pansere, giv os vores skunkfrø tilbage! Hva guys skal vi spamme jyllandsposten med læserbreve eller hvad? Jeg sender sgu et lige nu! basta!

Tror ikke at det er jyllandsposten vi skal spammen, de trykker det jo ej alligevel, prøv hellere med BT eller Xtra-sjoveren - tror der er lidt mere bonus der, de vil så gerne have narko på forsiden....

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Platon> den er ikke 'ude af verden'....rammeaftalen for christiania skal genforhandles 1 2004. Og dér bliver der uddelt smæk til staden. Alle i svin der har stemt borgerligt har været med til at give Christiania dødskysset. Fuck jer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
.Ethno har åbenbart været under observation en 8-10 måneder og narkopolitiet stormede da de mente at ejerne også importerede hash, hamp, svampe, heroin og meget andet hjem fra det store udland. "UHELDIGVIS" for dem fandt de nul og niks.
/para

hvordan kan det være at i er blevet mistænkt for at importereder heroin,
tinge på salgs listen er jo kun plante metrialer og ekstrakter ovs.
så må de da være total dumme hvis i er blevet anklaget for de ting,
eller der er måske noget du har glemt at fortælle para

ingen brand uden røg eller hvordan er det nu den lyder.

N|DK,
der ikke krig mellem ethnoplanet og indra,
indra har solgt ethnobotaniske specialitetter som samleoppjekter
og er bukket under for den agrasive konkorangse som fra starten af kun gik i retning af en stor forhandler der tjerner kassen istedet for en masse små som kunne tjene på hoppy'en

ethnoplantet har solgt svampe og andet som indirekte (((NARKO!!!)) og hvad har vi fået ud af det, para and the boys har fået phusher sækken fyld med cash og vi andre har fået svampe sat på den forbudte liste,
fordi det hele gik overgevind med tilbud og bonus aftaler.

enten kunne folk selv dyrkke hvad der faktisk ikke er så svært eller også så må man betale en sum for et trip hvis man er for dovn til at gå ud og plukke forråd til hele året.
når jeg skal trippe så vil jeg helst ikke sætte trippet op i en pris.
men man vil jo heller ikke give 3 dobbel pris og så side og tænke på at der sidder en og griner fordi han har scoret nogle monys,
indra/soma gjore sig selv umagen med at dyrkke dem så i det tilfælde syntes jeg det er iorden at tage hvad der skal tages for at få tinge til at løbe roundt.
ethno solgte i slutningen svampe til en 1/3 af resten af markets priser for at få market for sig selv.
både staden,indra og soma havde jo helt andre priser.
men den gang det var der svampe hovsagligt blev solgt fra var de stadig væk lovlige,

ethoplanets salgs teknik miner mig om tvshop.

ikke for at jeg skal komme og være dobbelmoralsk, for jeg har da selv desset team kaffe&kage,og jeg tager da også afstand til hvad der er sket.

men igen syntes jeg det er griner at de snuppet en af dem på hans fødselsdag.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 05 Februar 2002: Besked ændret af: guffe ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
der sælges stadig væk frø hus www.thc.dk
endda med (samme) INFO som ved (ethnoplanet.dk)

hvordan kan det være at frø'ne ikke kommet op på hyllen igen nu hvor politiet har gjort en fejl.

er der noget om snakken eller hva???

[ 05 Februar 2002: Besked ændret af: guffe ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Come on... det er sguda hverken Somas, Ethnos eller stadens skyld at svampe blev ulovlige... det måtte jo komme før eller siden!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]