Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg udfører testen rigtigt (marquis) og den lille bunke af pille og testmiddel bliver sort som den skal, men det går ret langsomt. ca. et minut. er det ok at blande det rundt, for når jeg gør det, så går reaktionen igang?

Hvorlang tid skal der gå, før substansen bliver sort?

Svar med citat  
..tillægsspørgsmål: bliver piperazine og andre tilsætningsstoffer også sort ved testen? for så er jeg jo lige vidt. En eller anden.. help! :)

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har du købt en test specifikt til at teste efter mdma?

Svar med citat  
nej, jeg har købt standard marquis testen, der viser sort/dyb lilla ved "xtc lignende stoffer". Fortæl gerne mere om, hvilke muligheder der ellers er. Sagen er, at jeg har købt nogle piller, som jeg mistænker for, at indeholde meget Piperazin og meget lidt mdma (bla pga en pillreport om enpille, der ligner). Og da jeg rundt omkring læser, at P er en del af MDMA fremstillingsprocessen, lægger jeg to og to sammen og bliver bange for, at testen ikke kan give mig et ordentlig svar.

og jeg gentager: Hvis den er proppet med P er det så kun en dårlig ting,? er det farligt, giver det en anden rus eller Ingen rus? hvad er det for et stof rent effektmæssigt?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ingen piperaziner som kan bruges i fremstillingen af MDMA, og de fremkommer heller ikke som mellem- eller biprodukter i processen. Om igen!

Svar med citat  
har lavet en hush. hvordan finder jeg dig derinde?

Svar med citat  
om igen? hvad mener du.. fortæl nu bare hvad p gør ved mit sind og mit humør, altså. Hvorfor svarer du hele tiden uden om det jeg spørger om? Er det ikke et relevant spørgsmål da?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hejkemi skrev:
om igen? hvad mener du.. fortæl nu bare hvad p gør ved mit sind og mit humør, altså. Hvorfor svarer du hele tiden uden om det jeg spørger om? Er det ikke et relevant spørgsmål da?

Stoffet piperazin i sig selv findes næppe i nogen ecstasy-piller i store mængder (håber jeg i hvert fald ikke!), men det er en hel klasse af stoffer som indeholder bl.a. BZP og TFMPP. Alt efter hvilket piperazin det drejer sig om, gør det forskellige ting. Se mit svar i den anden tråd du har lavet om emnet.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]