Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fwe
hej psy.

snakkede lige med en af mine bedste mate's fornyligt & det viser sig satme han
vil være strisser når han bliver færdig med uddannelsen.(altså vi går i 9 nu)
men har prøvet & snakke ham til fornuft ved at spørge ham om hvorfor fuck
han vil have sådan et spasser job? altså det eneste de laver er jo forfanden
og få penge for at slå på folk ? :hm:

+ jeg ved godt nogen ting i vores alder bare er drenge drømme men er desvære
bange for det er seriøst og det dummeste ved det hele er alt det ulovlige shit
mig og ham eller's går og tager os til .. ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
øhh.. jeg sysntes det er fint han vil være politimand hvis han ender som en af de mere nice strømere.
altså der er jo ikke noget frygteligt i at være politimand, der er noget frygteligt i at være en dårlig politimand.
der er massere af muligheder inde for faget og han er vel ligeglad hvis han snupper dig i et eller andet lort.
se det fra den lyse side.

eller specifer din problematik.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Lad ham da blive hvad han har lyst til og tag dig sammen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Bare tag det roligt, han kan først komme ind på politiskolen når han er 21 og det jeg troede jeg ville da jeg gik i 9 er ikk tilnærmelsesvis det jeg laver nu. Desuden er der stor chance for at du ikke engang snakker med ham til den tid. Til den påstand om at det eneste de laver er at slå på folk, kan jeg kun ryste på hovedt, der er sku mange dumme svin i mellem, men du skal huske på at de bare sørge for at folk overholder de love som pollitikerne og der med os har lavet. Tror sku samfundet ville falde sammen uden dem.
Jeg skal dog ikke være hellig, jeg kan da sagtens følge din tanke gang, DØ PANZER :-D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jaaaa, det er jo nok mere dig der skal snakkes til fornuft. Det lyder da rigtig godt han har et mål

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
hej psy.

jeg snakkede lige med en af mine bedste mates fornyligt og det viser sig satme, at han
vil være strisser når han bliver færdig med uddannelsen(altså vi går i 9 nu), men har prøvet & snakke ham til fornuft ved at spørge ham om hvorfor pokker
han vil have sådan et spasser job? altså det eneste de laver er jo for fanden at få penge for at slå på folk? :hm:

+ Jeg ved godt, at nogle ting i vores alder bare er drenge drømme, men er desværre bange for, at det er seriøst, og det dummeste ved det hele er alt det ulovlige lort vi ellers tager os til..?

Du går i niende, du skal snart til eksamen i Dansk ;) :lol:

Deruodver er det da godt, at din ven har et realiserbart mål med store muligheder? Først er det et godt stå sted, og dernæst er der også store muligheder for at læse videre. Hvad vil du selv være?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm ellers kunne du jo overveje, at det altid er rart at være venner men en politimand, hvis man selv er kriminel. Så kan det jo være han dækker mere over sin ven, så længe du ikk' fucker helt op eller skader andre? Desuden er korrupt panser da enhvers drømmejob, men hvis i nu ryger hash eller sådan, og han bliver taget en eneste gang med 1 gram hash kan han aldrig bliver politimand, så kan jo være at han selv sørge for han ikke bliver det, selvom du da ikke bør håbe på at hans karriere drømmme bliver knust. Men nu går i jo også først i 9 klasse alt kan ske på et par år, så forvent ikke noget er sikkert i den alder med hensyn til fremtiden, men lav dine lektier så skal det nok gå!

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Blæste Nico skrev:
Hmm ellers kunne du jo overveje, at det altid er rart at være venner men en politimand, hvis man selv er kriminel. Så kan det jo være han dækker mere over sin ven, så længe du ikk' fucker helt op eller skader andre? Desuden er korrupt panser da enhvers drømmejob, men hvis i nu ryger hash eller sådan, og han bliver taget en eneste gang med 1 gram hash kan han aldrig bliver politimand, så kan jo være at han selv sørge for han ikke bliver det, selvom du da ikke bør håbe på at hans karriere drømmme bliver knust. Men nu går i jo også først i 9 klasse alt kan ske på et par år, så forvent ikke noget er sikkert i den alder med hensyn til fremtiden, men lav dine lektier så skal det nok gå! 8)

Seriøst Nico prøv lige at hør dig selv ....... Jeg vil bare sige jeg selv har 2 mates der er igang som politimænd og som faktisk er færdige om 1½ år tid. De ved godt hvad jeg laver, men er ligeglade sålænge de ikke render ind i mig imens de på jobbet med uniformen på. Tænk på hvilket samfund vi ville have uden regelsæt.

Insane psychedelia user!

Darkpsyc0 skrev:
Blæste Nico skrev:
Tænk på hvilket samfund vi ville have uden regelsæt.

ja det ville bår wer dejlig....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FromCirclesAllRise skrev:
Darkpsyc0 skrev:
Blæste Nico skrev:

Der er da intet der forhindre dig i at flytte til Irak eller Afghanistan!

Jeg er godt nok glad for politiet i vores land, jeg er så en af dem som også godt er klar over der er mennesker bag uniformen

Insane psychedelia user!

Portuz skrev:
Darkpsyc0 skrev:
Blæste Nico skrev:

Der er da intet der forhindre dig i at flytte til Irak eller Afghanistan!

Jeg er godt nok glad for politiet i vores land, jeg er så en af dem som også godt er klar over der er mennesker bag uniformen

Nææ, det er der vel ikke - ud over finanser selvfølgelig....
men selv i de lande du nævner er der regler....

Er skam også godt klar over at der findes mennesker bag uniformen, utroligt afstumpede mennesker, som ved hjælp af deres karriere, prøver at kompencere for den mobning de led under i folkeskolen.
Men nu er det jo heller ikke politiet der laver reglerne - endnu..!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er jo netop ikke klar over der er et menneske bag, det viser du selv. Så du mener også at enhver som tager stoffer er narkoman som bare skal kompensere for for få kram i deres barndom?

exer: Vender du tilbage til tråden?

Insane psychedelia user!

Portuz skrev:
Du er jo netop ikke klar over der er et menneske bag, det viser du selv. Så du mener også at enhver som tager stoffer er narkoman som bare skal kompensere for for få kram i deres barndom?

exer: Vender du tilbage til tråden?

nej alle der tager stoffer er ikke narkomaner, men alle nakomaner kompencerer for mangel på kærlighed på et eller andet punkt..

selvfølgelig er der undtagelser, både i politiet og hvad narkomaner angår, har selv flere bekendte som er politibetjente, og ud af dem er der bare ikke ret mange som er gode betjente. de fleste er dybt racistiske, tager selv stoffer, og går ikke afvejen for at købe hælervare, og fx under urolighederne vdr ungdomshuset, har jeg hørt flere sige at de ligefrem glædede sig til at komme ud og bruge stavene...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland

Er skam også godt klar over at der findes mennesker bag uniformen, utroligt afstumpede mennesker, som ved hjælp af deres karriere, prøver at kompencere for den mobning de led under i folkeskolen.
Men nu er det jo heller ikke politiet der laver reglerne - endnu..!

:lol: Jeg blev mobbet i folkeskolen, men jeg har da ikke intensioner om at blive politimand? Jeg har ikke brug for at kompensere for det, jeg er heller ikke fodboldentusiast eller ungdomshus-sympatisør?

Det er da for naivt at tro, at én årsag er grunden til et menneskes handlinger, ved psykiske sygdomme er det også yderst sjældent at det er én sygdom der er tale om, samt at afgrænse denne/disse?

Men er ungdomshussympatisører så ikke også bare teenage-oprører der kompenserer for deres mangel på opmærksomhed, og derfor må klæde sig i sort tøj og pierce sig?

Lillemor kan ikke flyve. En sten kan ikke flyve. Ergo er lillemor en sten ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
:lol: Jeg blev mobbet i folkeskolen, men jeg har da ikke intensioner om at blive politimand? Jeg har ikke brug for at kompensere for det, jeg er heller ikke fodboldentusiast eller ungdomshus-sympatisør?

Nu ka' jeg selvfølgelig ikke svare på FromCirclesAllRise' vegne, men jeg kunne da forestille mig, at hxn ikke tror, at alle betjente rent faktisk er blevet mobbet i folkeskolen. Mon ikke det er ment som et eksempel på nogle oplevelser, der af en eller anden grund kan give et menneske lyst til, senere i livet, at hævde sig, og være den der har magten?
Jeg er grundlæggende enig med FromCirclesAllRise i, at der i mange tilfælde må være en psykologisk grund til, at folk ønsker sig et job af den slags. Naturligvis er der også tilfælde, hvor det er udtryk for et oprigtig ønske om at opretholde "lov og orden", hjælpe andre mennesker og ganske enkelt tjene samfundet, men jeg synes det er mere end oplagt, at et job hvor man i så udpræget grad har magt over andre mennesker, nødvendigvis tiltrækker nogle bestemte folk.

And skrev:
Men er ungdomshussympatisører så ikke også bare teenage-oprører der kompenserer for deres mangel på opmærksomhed, og derfor må klæde sig i sort tøj og pierce sig?

Jo det tror jeg da til dels du har ret i. Ungdomshuset er da i høj grad et subkulturelt fænomen, omend med stærke politiske under(/over)toner.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvis han er flink, fornuftig, har integritet, og ellers udviser en god personlighed, kan jeg kun se det som en god ting at han bliver politimand for os andre.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvis politiet ik var der hvem skulle så nakke pædofile gamle (fucking klamme ) svedige ulækre mænd som med et ondt sind stikker deres vamle ikke vasket pik op i en 8 årig pige der er bundet med lænker til et metal bord mens hun er splittravende nøgen mens han knepper hende til den lille stakkels pige ik kan gå , MEN SÅ KOMMER panser brian der flækker hans kranie og smider ham i fængsel PÅ LIFETIME

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Budha skrev:
hvis politiet ik var der hvem skulle så nakke pædofile gamle (fucking klamme ) svedige ulækre mænd som med et ondt sind stikker deres vamle ikke vasket pik op i en 8 årig pige der er bundet med lænker til et metal bord mens hun er splittravende nøgen mens han knepper hende til den lille stakkels pige ik kan gå , MEN SÅ KOMMER panser brian der flækker hans kranie og smider ham i fængsel PÅ LIFETIME

undskyld jeg siger det men du virker temmelig risted.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
undskyld jeg siger sandheden ? håber ik du er så snævert synet så du ik ved at det faktisk sker

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Darkpsyc0 skrev:
Blæste Nico skrev:

Øhh har du citeret mig og ændret indholdet? og bortset fra det ja pansere er da almindelige mennesker, min papi er en af dem, for ham er det bare noget der giver pengene på bordert, har da også suget en meget sjælden gang imellem med ham, syntes det cool nok så længe man ikke misbruger sit erhverv

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]