<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver: jeg syntes da bare at travelogue skal køre sin ide videre - siden at han er så hooked på den må han jo være godt igang med at skrive det brev - eller sidder han bare med en ide og vil have andre til at udføre den for sig?????<HR></BLOCKQUOTE>
Nej jeg vil gerne ha andres input, men nej jeg skriver ikek et brev men vil gå ned og tale med dem...
Det jeg mente med ansvar er jo ikke at I skal stå til ansvar fo hvad andre folk laver ej heller hvad soma laver. men Som et community har man et ansvar nå man syntes noget ikke er som det burde være. Så bør man (ansvar) gøre noget ved det. Jeg mener ikke jeg strammer den. men self har i da på ingen måde juridisk ansvar for at fok er nogle fjolser. Men et moralsk ansvar for athjælpe fjolserne til at gøre så lidt skade som mugligt. En af dine venner kommer hen til dig og siger at han lige har købt5 doser 2ci og vil guffe dem. Så sigetr du vel også til ham at han nok ikke skal tage mere end 2 og starte med 1??? Det er jo ikke andet end det.... Og jo Soma skal da tjene deres penge, men det gør de sq nok ved deres prissætning der er ret pebret, men det har de jo 100% ret til. Så jeg tror ikke de får folk til at tage stører dosis end hvad der er sane, det har jeg i hvert fald ikke oplevet. Men Hvis Jan hvirkeligt har sagt det med at han ville sige2g svampe i stedet for 1 så er sq for fucked up. Men som sagt er jeg aldriv blevet ekspideret af Jan kun Lars og ha ham den nye (duno his name) og der har jeg fået ok dosis vejledning. Bortset fra at de ikke har helt tjek på hvor meget der er i deres potioner...
|