Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Her i morgenkaffens nyhedsoversigt faldt jeg over denne:

[iframe]http://politiken.dk/indland/article648688.ece[/iframe]

Ak, ak, ak. Mine jævnaldrende er vel semi-alkoholikere. Hvorfor fanden også rejse til et eksotisk sted for at lamme sig helt væk?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er vist mere end jeg nogensinde har drukket på en roskildefestival... jeg ved det, jeg er en svans.

Insane psychedelia user!

Det er hvad jeg ca. drikker i døgnet på en roskilde festival - jeg ved det, er alkoholiker :lol: :rocking: :cheers:

Edit. ja, sltså 72, ikke 12...

Senest rettet af Røvkussen 13 feb 2009 23:32, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan kan man blive overrasket over at unge drikker usædvanligt meget alkohol når de er på drukferie? Når man tænker på at de danske unge er dem i verden som drikker aller mest alkohol.

Jeg tror nærmere at jeg ville blive overrasket hvis der stod i artiklen at de ikke rørte alkohol.

Ungrejs's svar er fuldt ud acceptabelt. Hvis folk havde lyst til at udstoppe sig selv ved at hoppe ned i et syltetøjsglas fyldt med sprit ville det være helt fint med mig. Så længe de ikke hiver mig med ned!

Det eneste problem jeg ser er at danmarks omdømme kan blive en anelse negativ. En bulgarisk definition på en dansker ville være noget i retningen af en turbo øl-drikkende hvid mand som spiser en hel pattegris i en bid.

Denne beskrivelse er imo meget misvisende, nogle af os ryger faktisk hash i stedet, og vi spiser også kun begrænsede mængder svinekød. Samtidig er vi med til at holde slikindustrien i live!

MEGATRON

haha det har de fleste da allerede drukket ved frokosttid, grov undervurdering, det er en ommer undersøgelse-team!

Insane psychedelia user!

Visias skrev:

Det eneste problem jeg ser er at danmarks omdømme kan blive en anelse negativ. En bulgarisk definition på en dansker ville være noget i retningen af en turbo øl-drikkende hvid mand som spiser en hel pattegris i en bid.

...noget nær det samme som en svenskers ry i danmark... :lol:

Edit. bortset fra vi kan holde til alkoholden - hele 12 genstande om dagen, wuhu!! :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Tja, det er forventeligt, men stadig alt for meget IMO! Og med den smule nationalfølelse jeg har - hvilket er cirka ligeså meget som én spore - så håber jeg da ikke at danskernes ry bliver bedømt på Ung-Rejs, for det er da lige godt det værste!

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan nu heller ikke forstå det kommer som en overraskelse, de gamle analyse folk er jo bare jaloux over at de ikke kunne få lov til det i sin tid.
Men det er jo helt op til folk som om de har lyst til at tage derned, nu er aldersgrænsen sat op til 18 år, så de kan vel ikke rigtig gøre noget ved det.
Det er sgu et valg folk selv tager, og de vil 'tage chancen' og 'smadre' lidt på leveren må folk selv finde ud af!
And skrev:
Tja, det er forventeligt, men stadig alt for meget IMO! Og med den smule nationalfølelse jeg har - hvilket er cirka ligeså meget som én spore - så håber jeg da ikke at danskernes ry bliver bedømt på Ung-Rejs, for det er da lige godt det værste!
Selvfølgelig er de drukferier lidt mere voldsomme end en 'normal' ferie, men de danske unge har jo rekord i druk, så er det ikke lidt forsent med vores ry?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fortæl os nu noget vi ikke vidste. :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]