Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 03:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 39  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
på dansk: en crack pibe :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det sidste billedet den ser lækker ud bongmanhasholix

Medlem

Budha skrev:
det sidste billedet den ser lækker ud bongmanhasholix

Det var sgu også en sød bong. ^^

Jeg regner med, at det næste køb er en bubbler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
For dælen jeg ville ønske at jeg havde billeder af mine 2 sidste bonger, inde fra Headshoppen i Århus.

Jeg endte med at være på fornavn med ham med hockeyhåret derinde fra, og han solgte mig den samme bong 2 gange. Redigerer den her post når jeg har billeder.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Jeg endte med at være på fornavn med ham med hockeyhåret derinde fra

Prestige :gud: ? :P

Junior medlem
Brugeravatar

Billede

Min Bongelademand, har haft købte glasbonger men de er broken, så en fængselsbong er easy og lige til at skifte ud og endda rense :joint:

Billede

Min minibang, ryger aldrig på den, men har den da stadig :)

Medlem

RuM_ skrev:
Billede

Jeg synes der ligger flere smøgskod end jointrøve i dit askebære? :D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
måske fordi han kun suger på den der ikke særligt tiltrækkende bong, tror faktisk jeg hellere ville sige nej til at ryge end at ryge på den.

MEGATRON

BisMann skrev:
Det er en manuel vaporizer, cannabismaterialet kommes ned i glaskuplen, og så varmes der med en lignter eller anden ild under materialet så cannaboiderne fordamper, og så indhalerer man dampen.

Kan godt anbefale at man bruger et fyrfadslys istedet for en lighter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Dopamin skrev:
BisMann skrev:
Det er en manuel vaporizer, cannabismaterialet kommes ned i glaskuplen, og så varmes der med en lignter eller anden ild under materialet så cannaboiderne fordamper, og så indhalerer man dampen.

Men en spritbrænder vil være endnu bedre da den ikke soder glasset til.

Må også snart ha taget mig sammen til at få taget nogen billeder af det udstyr jeg har liggende, vaporizer, bonger, piber, jointrør mm.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Dopamin skrev:
BisMann skrev:

Hvorfor er et lys bedre end en lighter ? Kunne forstå det hvis det var en sprit brænder som jago siger så man slipper for at sode glasset til. Men ellers kan jeg nu ikke lige se fordelen eller logikken i det ??

Moderator
Brugeravatar

Man slipper for at brænde fingrene, og for at bruge en masse lightergas.

MEGATRON

Jago skrev:
Dopamin skrev:

Muligvis, men det soder kun hvis du stikker glasset ned i flammen, og skulle uheldet være ude er det trods alt lige til at tørre af med noget køkkenrulle.

Medlem

Dopamin skrev:
Jago skrev:
Dopamin skrev:

Muligvis, men det soder kun hvis du stikker glasset ned i flammen, og skulle uheldet være ude er det trods alt lige til at tørre af med noget køkkenrulle.

Nej gør det ikke. Har haft samme model og prøvet med lys. Den bliver kulsort og der skal mere end toiletpapir til at få det af igen. spritbrænder ftw

MEGATRON

Hurby skrev:
Dopamin skrev:
Jago skrev:
Dopamin skrev:

Nej gør det ikke. Har haft samme model og prøvet med lys. Den bliver kulsort og der skal mere end toiletpapir til at få det af igen. spritbrænder ftw

Du bruger åbenbart en speciel form for magisk ild eller også har du ikke forstået konceptet og stikker "boblen" dybt ned i flammen. Den skal holdes lige over flammen der hvor den højest bliver let sodet, det der kommer på kan SAGTENS tørres af med lidt papir. Jeg har også prøvet at dyppe for dybt og den blev ganske vist ret soden men det var ligeledes til at fjerne med papir.

Spritbrænder er sikkert meget godt, medmindre du er meget påvirket og kommer til at vælte den+indhold udover bordet :shock:

Medlem
Brugeravatar

Jago skrev:
Dopamin skrev:
BisMann skrev:

Må også snart ha taget mig sammen til at få taget nogen billeder af det udstyr jeg har liggende, vaporizer, bonger, piber, jointrør mm.

Ja det gi jeg dig rat i, i må lig tag jer sammen :D

Medlem

Den nye:
Billede
Indtil jeg får købt et ølkrus.. :D

Yea yea, i know.. Skal have ryddet op. :b

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Klassisk bong du har dig der^^ Fårk jeg har plaffet mange hoveder på den type i mine bongdage=)

Medlem

Yeah, classic style. ^^

Det er sgu en lækker bong - Den slår ihvertfald igennem. :b

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Bull Lee skrev:
Vis jeres fedeste rygegrej, piber, æsker etc.

Jeg ville selv have startet, men jeg er ALT for skæv til at kunne håndtere et kamera (Fuck...?)

Nu hvor du endnu ikke har fået taget nogen billeder skal vi så forstå som om du har været ALT for skæv siden du startede tråden og stadig ikke kan håndtere et kamera? :wink:

Det er ikke fordi jeg selv er meget bedre, men må have samlet alt mit udstyr sammen i morgen og få taget noget billeder. Min bong og vaporizer står hos mine forældre lige nu så i må nøjes med et par billeder jeg har fundet på nettet indtil videre.

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/bush_buzzard_bong_f.jpg[/hsimg]
Den bedste bong jeg har prøvet at ryge på!! Når jeg engang får råd skal den upgraderes med diffuser, precooler og kul filter.

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/volcano.jpg[/hsimg]
Volcano Vaporizer classic med solid valve. En rigtig lækker vaporizer selvom prisen er ret høj, men fik den heldigvis billigt da jeg købte den brugt af en ven.

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Roskilde_bong.JPG[/hsimg]
Glemte lige min roskilde bong også ligger hos mine forældre... :roll: Købte den under roskilde 07 til 100kr og under hele festivalen var den is kølet da vi havde en stor tønde med is. Den er overraskende god at ryge på selv om den er så lille og man ikke kan slamme hoveder da der sidder rist i.

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Udstyr_oversigt.JPG[/hsimg]
Et lille oversigts billede af mit rygegrej, minus de 3 ting ovenover...

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Piber.JPG[/hsimg]
Her er de 4 piber der stadig er hele. Har også haft en i glas som er knækket og en mere i træ som har tabt hovedet under roskilde RIP.
De 2 sorte piber har jeg købt under 2 forskellige roskilde festivaller, men bruger stortset ikke den lille mere.
Den lille hvide er vist lavet af porcelæn, den er ret ny så den er ikke brugt så meget endnu.
Den orange glaspibe gav jeg mig selv i fødselsdags gave sidste år. Den kommer der nok lidt flere billeder af så i kan se detaljerne.

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Tjubang_grinder.JPG[/hsimg]
2 stk "hjemmelavede" spritbrændere. Det er egentlig bare små olielamper købt i en genbrugsbutik og så med sprit i men de virker. Den bruge af dem bruger jeg ikke mere efter jeg har købt den lille, da den ligger rigtig godt i hånden.
2 gindere, metal med crystal catcher og en i træ.
Glastjubangen er en suvivor og købt under roskilde festivallen og har været med 3 gange, og den er stadig hel ;)

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Chillum_r%C3%B8r.JPG[/hsimg]
Den lille chillum har kun været brugt som chillum 3-4 gange da metalriste ender halvejs nede. Den blev siden, sammen med en cola flaske, til min første bong. Den anden chillum ligger for det meste også røgfri da jeg næsten altid selv ryger joints, og når der er gæster så har jeg så meget andet sjovt udstyr :D
Da jeg først vil skrive om mine rør efter næste billede er vi nu nået til min elskede mixskål i læder som er mit mest benyttede stykke udstyr. Den bliver brugt hver gang jeg laver et mix herhjemme (undtagen når jeg laver mix med nol), og jeg plejer at have den med hvis jeg har planer om at ryge andre steder end hjemme. Den er super praktisk da den ikke er så stor og dejligt glat indvendigt så den er nem at "skovle" af (plejer at lave en cone først) og kanten er høj nok til at det ikke ryger ud imens. Udendørs slipper man for ens papir mixbakke flyver væk med mixet undervejs da den ikke sådan lige flyver væk, det plejer at være mixet der er på vej ud pga vindstød men skålen ligger fast. God til at have liggende i en fold i bukserne omkring skridet når man sidder udendørs, det kunne evt være på roskilde da man næsten konstant sidder så den kan ligge godt, ellers stiller man den bare på jorden/gulvet

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/4_r%C3%B8r.JPG[/hsimg]
Starter med det helt ude i venstre side med mit jointrør i mammuttand. Det er en fødselsdags gave fra min kæreste af jeg så selv har været ude at vælge, hun ville rigtig gerne give mig en gave jeg blev glad for og havde ønsket mig et i flere år. På billedet oven over kan man se det træ etuiet jeg har til røret. Men det er et super lækkert rør som jeg dog ikke bruger så ofte da jeg for det første sjældent har det med og jeg laver som minimum 1½ smøgs joint på det da jointen ellers vil blive ALT for lille og tyk og det vil jeg ikke byde sådan et dejligt rør!
Så er der mit nyeste jointrør jeg købte for en uges tid siden. Det er i merskum og har også et etui som i kan så oven over.
Et lille benrør jeg købte på staden for 1-2 måneder siden, de er endnu ikke blevet brugt så meget da jeg har brugt filtertips det meste af tiden.
SÅ! er vi kommet til mit ynglingsrør <3 Det har jeg fået i jule/fødselsdags gave af en af mine venner onkring 27-28. dec 05. hvor vi også havde et rigtig hyggeligt svampetrip 4 personer (incl moren til han jeg fik det af ;))
Det er et lille benrør fra et ukendt dyr, men det det passer perfekt til mig. Det er lille og ret tyndt hvilket giver lange tynde joints som jeg næsten altid laver og fortrækker at ryge. Hvis røret kunne fortælle historier ville vi ende mange forskellige steder: til roskilde festival 5 gange (der er vist RIGTIG mange historier...), cannabis march, i skoven, på utallige trips på næsten alle stoffer jeg har indtaget osv. Har det næsten altid med i pungen sammen med filtertips og 1-2 slags jointpapir. Der er blevet røget hundredevis af joints på det og sidder med jeg joint på røret i skrivende stund. Men det blev også noget af en smørre om mit ynglings jointrør men der har det også fortjent som min tro følgesvend der har været med mig i over 4. år!

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Div_papir.JPG[/hsimg]
Lidt forskelligt papir, jeg bliver jo nød til at prøve det for at se om det er værd at bruge. Jeg har 3 pakker med smag: cognac, chokolade og lakrids. Hold jer LANGT væk fra Smoking Liquorice (den lille brune pakke) det smager for det første ikke af lakrids og for det andet er det ret tykt i papiret, så smager og lugter det også dårligt når det brænder. Dragonfly med chokoladesmag efter faktisk udemærkede, og røgen kommer da til at smage lidt af det men det er især smagen på læberne man ligger mærke til, og så selvfølgelig når man limer den ;)

[hsimg]http://peecee.dk/uploads/032009/Tips.JPG[/hsimg]
Smokers Choice er for brede til min smag. Party in House købt for sjov, ikke nogen jeg bruger. JMF har jeg altid et par stykker med af i pungen.
Pibe riste har vist både i stål og messing.
2 kapsler jeg bruger til alt lave nol med, har ialt trukket på ca 18g pot så de er ret nye. Den ene er med en dysse til gas og den anden er en prop jeg har skåret hul i og sat en metal rist, så bliver det filtreret når man hælder gassen fra.

Det var så en gennemgang af mit udstyr håber i nød det ;)

Edit: Lavet billeder til hsimg

Senest rettet af Jago 13 mar 2009 03:46, rettet i alt 6 gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 771 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 39  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]