Hej Alle sammen, jeg vil lige starte med at sige jeg er 100% nybegynder jeg fandt først ud af i forgårs at jeg ville starte på denne hobby

, heldigvis for mig kendte jeg en der tidligere har haft gang i en omgang B+, så jeg fik nogle spore af ham i en kanyle, (syringer eller hvad det nu hedder?), jeg lavede en kage i går aftes af Vac. grødris og lidt kartoffelmel, er det en okay kage?? jeg sprøjtede den i morges efter at kagen havde kølet i 15 timer. Endvidere lå han inde med en 1 år gammel kage der var fuldstændigt "smittet" (kan ikke alle fag-udtrykkene i nu

), den valgte jeg at dunke, den står stadig i dunk da jeg tænkte at en et år gammel kage har seriøst brug for fugt

hehe, jeg har tænkt mig at dunke den i 24 timer og derefter plante den ud i mit terrarie. Hvad foreslår i til at opretholde fugten i terrariet i bunden? jeg har ikke noget af det der p... et eller andet... det der hvide noget, er der andre ting jeg kan bruge? Det skal lige siges at kanylen med spore ligeledes var et år gammel, tror i overhoved jeg kan få noget ud af det? eller foreslår i at jeg skal bestille nogle friske spore??
På forhånd tak
PS. Beklager min uviddenhed

håber i gider hjælpe.