Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 03:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej, jeg fik sat et kit igang for en 3 uger siden nu, det gik meget langsomt for der begyndte og sker noget, og de voksede meget langsom da der endelig kom nogen op, jeg har lige høstet 1 flush for 1 dag siden og der er nogle okay nogle men ikke så vildt som jeg har set, de største vejede lige omkring 10 frisk, altså dem af mine, jeg begik en stor fejl da jeg satte kittet igang jeg fik ikke sat tape rundt om kanten så der kom nogle på kanten af kassen og var helt blå/grå/grøn agtige og de var slet ikke udviklet ordenligt, er det det som nogen herinde kalder mutanter??? jeg har fået dem taget op med en ren kniv og nu brugt det sikkerhed man skal, nu er der begyndt og være noget af det blålige noget nede i selve kagen, jeg har ikke lige dunket den endnu for jeg vil lige finde ud af om det er noget skidt der er kommet, nogle af dem svampe som jeg høstede er også utrolig meget blå, jeg har godt læst om det der med at det kan de blive hvis de er blevet taget for hårdt fat i men det er helt vildt så blå de er, og det er også sån noget der er nede i selve kagen nu, det ligner det hvertfald, så mit store spørgsmål er om det er mug eller hvad??? kan jeg dunke den igen??? hvad med dem svampe jeg har høstet???

jeg håber virkelig der er nogen der gider og bruge lidt tid på det jeg har skrevet og så hjælpe mig med et svar?????
http://img166.imageshack.us/img166/5671/billede027.jpg høst,
http://img26.imageshack.us/img26/4348/billede024.jpg kagen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Det er ikke mug, men psilocybinen der sender et blåt advarselsblink. :-) http://img166.imageshack.us/img166/5671/billede027.jpg kan man ikke se noget som helst af. Men de der blålige steder er sandsynligvis der, hvor du har høstet. Jo mere du tæsker kagen eller svampene desto mere blå bliver de. Mutanter kan godt forekomme, men det er sikkert det man kalder 'aborter'.De kan sagtens spises.

Så der er ingenting galt!

Senest rettet af Schhhvamp 03 mar 2009 20:35, rettet i alt 1 gang.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg kan kun svare dig på dit sidste spørgsmål, og det er at du skal tørre dine svampe et tørt sted uden fugt, ik for at besvare noget som helst men psilocybin kan vist godt fremtræde med en blå farve, men vent til nogle klogehoveder svare på det, jeg kender ikke svaret.

Junior medlem

okay, det var sku godt og få lidt ro i sindet, tak for svarene :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det var da en glædelig overraskelse :D At de er blålige er kun godt, det indikerer god potens.

Junior medlem

go nok:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]