Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 12:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psy:)

Sidder og snakker med en af mine venner som er i besidelse af noget 2c-i.
Vi har det i en kapsel med 25mg i og vi kommer til at snakke om at dele det i 2 bunker og så intage det nasalt,
og ville lige høre om det er "nok" til at få en god visuel oplevelse uden at være fuldstendig fjern.
Min ven har før intaget en hel kapsel(25mg oralt) han første gang og der sad jeg så og passede på ham i 3 timer før han kunne sige
andet end de samme 5 sætning igen og igen.
Det er ikke det vi er ude efter denne gang da vi begge blev ret skramt af oplevelsen, vi leder dog efter en god kropsføelse
og nogle visuals uden at være at fjerne og alt i alt en dejlig oplevelse.

P.S: det skal lige siges at det er min første gang jeg skal intage 2c-i

Hyggepreben

(Overskriften skulle self. være "Passende dosis af 2c-i")

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
http://www.google.dk/search?hl=da&ei=lk ... ge&spell=1

Masser af forskellige erfaringer - held og lykke. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ifølge erowid.org er 12.5mg en mild til almindelig dose. http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_dose.shtml

Lidt om 2C-I generelt

Har aldrig selv prøvet 2C-I, men vær varsom med stoffer, især første gang.
Held og lykke :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg har prøvet 15 og 20 mg oralt, synes ikke det visuelle er noget der er værd at snakke om, men tror det virker forskelligt på folk, som det jo er med alt psykedelika. Kropsfølelsen kræver tilvænnelse imo, men man kan da sikkert godt, få noget godt ud af det. Synes 12,5 lyder som en fin dose, men da jeg aldrig har sniffet stoffet, kan jeg af gode grunde heller ikke anbefale jer det, da ting har det med at virke kraftigere når de bliver sniffet.

Held og lykke med det og pas på jer selv.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg har faktisk haft ret fine visuelle effekter af 12.5mg 2c-i, oralt og med en joint til. Spørgsmålet er hvad man gør ved sit trip. Jeg nød en aften ved bade-broen/bredden på Christianshavn, og det var nogle imponerende farver, der blev gengiver i alle de høje glas-bygninger på by-kysten..
Altså - 12,5 mg er sikkert meget passende - også sniffet.

Medlem

Tror bare mig og min ven skal sidde og hygge lidt måske gå en tur ude i det fri og nyde naturen lidt.
Det er faktisk også det første psykedelika jeg skal intage så derfor vil jeg personlig gerne holde dosen lidt lavt lige for at
vende mig til de mange tanker.

Stodder
Brugeravatar

Hyggepreben skrev:
Tror bare mig og min ven skal sidde og hygge lidt måske gå en tur ude i det fri og nyde naturen lidt.
Det er faktisk også det første psykedelika jeg skal intage så derfor vil jeg personlig gerne holde dosen lidt lavt lige for at
vende mig til de mange tanker.

Så tror jeg 12,5 mg 2c-i er meget passende. En mild men stadig mærkbar introduktion til psykedelia.

Medlem

okay så bliver det sgu nok den dosis:) jeg takker mange gange for hjælpen:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Skriv endelig når du har prøvet det, lidt om hvordan det gik osv.
Held og lykke med det mester :)

Medlem

Hejsa igen:)
havde en rigtig fed tur i går samen med min ven.
indtog omkring de 12.5mg måske lidt mindre, indtog det nasalt omkring kl 16:00 og nøj det gjorde ondt XD
da vi havde indtaget det gik vi ned i byen for at chille men syntes ikke rigtig jeg kunne mærke særlig meget, så mødtes vi med en ven som også ville være med, men da vi havde ikke mere 2c-i så vi tog over til en anden ven vi havde og købte nogle HBWR frø til ham så vi kunne hygge os sammen. men da vi sad på hans værrelse kunne jeg næsten ikke mærke 2c-i'en men da min ven havde intaget lsa'en gik vi igen for han skulle lige hjem over.
Da han var kommet hjem sad mig og min ven på en mark og bare kiggede udover den og der kom mine visuals rigtig igang alle trær skiftede bare former og farver.
men hele dagen forløb fint men syntes det tog noget tid før det visuelle kom.
men da det kom var det alt for fedt:) vi vandrede bare rundt i byen og hyggede os og mødtes med nogle venner.
På et tidspunkt kom jeg med en lille kommentar til min ven "**** jeg bliver godt nok visuelt kneppet lige nu" det havde vi det meget sjovt med resten af trippet.
På et tidspunkt røg vi lige en pind ligsom for at slutte af på en god dag og det satte gang i det hele igen.
men syntes ikke der var det helt store tanke og mindfucks men det var nok pgs at dosis lå så lavt.
men alt ting skiftede bare former og farver. Kunne næsten hele tiden se en slags farverig støv over det hele.

Alt i alt en rigtig fed tur på 2c-i og det vil jeg helt klart gøre igen.
vi trippede ca fra kl 16:00-00:00 så var overrasket over alt det holdte så lang tid, men pinden hjalp nok med at holde det kørende.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Godt, at I havde en god tur... Jeg troede lige, at anbefalingen 12,5 mg var ment som oral dosis, men det var det vist ikke.

Vil da sige, at 12,5 mg nasalt er rimelig voldsomt af en første gang. 7 mg 2C-B i næsen er fandeme nok til at få visuals, og det er en tand mindre potent end 2C-I! :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Ja rigtig fedt at du fik et godt trip ud af det.

@Minimal: Han kører da bare med stilen 8)

Medlem

He he har stadig en kapsel tilbage så finder nok en weekend engang her til sommer hvor det skal prøves igen og så skal jeg være udenfor hele dagen og det skal gøres mens det er lyst.
Efter det trip er jeg blevet helt vild med at trippe når det er lyst:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]